Ohhh ik ben zo blij! Ik heb net ons kerstdorpje opgezet Dit jaar voor het eerst, maar het ziet er meteen gezellig uit. En vanochtend tegels uitgezocht voor de keuken. Achter het 6pits fornuis komt een blok met Portugese tegels (yes, ik heb m'n zin gekregen ) en verder de andere tegel op het bord, maar dan de witte versie. Het is een grote tegel (100 bij 31,5 cm), dus er zal zeker op sommige punten gesneden moeten worden. Oh ik ben zo benieuwd hoe het staat als alles af is!!
@Sansaatje gewoon lekker meeschrijven! Ik heb de eerste maanden van B meegeschreven maar ik had een behoorlijk lastige periode waar ik niet zo lekker in mijn vel zat, en B was toen ook zeker niet de makkelijkste dus alles werd me al snel teveel! toendertijd even afstand genomen van het forum, uberhaupt alles rondom social media en me echt te fixeren op mij en mijn kleine man. sinds kort weer terug gekomen omdat ik nu heel anders in mijn schoenen sta dan dik een half jaar geleden en ik werd net zo hartelijk ontvangen als toen! Thanks trouwens nog Ladies
Willen jullie trouwens iets k*t weten. Ben helemaal alleen voor de feestdagen. Man moet werken op stageplek zowel de 24,25,31 en 1. En gezien de strenge maatregelen in België mag ik niet mijn zus en haar partner uitnodigen. Wij mogen maar 1persoon uitnodigen en ik zie mijn zus niet haar partner alleen laten om bij mij te komen. Dus ga feesten met A alleen.
Jeroen Meus, keek altijd Dagelijkse Kost. Leuke vent en leuke recepten. Volg m ook op Facebook. Ook in Het noorden van Nederland populair die Meus.
O nee dat is echt heel vervelend! Kan hij niet een dagje vrij regelen? Ik zou ook enorm balen, al helemaal in deze sh*t periode.....
ik vind het persoonlijk wel onbeschoft om niet even een klein beetje rekening te houden met de feestdagen. Al is het maar 1 feestdag. Maarja je zegt het inderdaad zelf al. Wat enorm vervelend voor je
Kun je dan niet naar je zus? Jij bent immers alleen als volwassene, neem aan dat baby's niet meetellen qua bezoek?
Nee jammer genoeg zitten ze volop in de verbouwingswerken en kan echt niet met A daar gaan zitten. Van hun woning blijft momenteel enkel badkamer en 1 kamer over de rest hebben ze volledig gesloopt.
Zooooo wat is het mega koud zeg. We zijn rond lunch even naar buiten gegaan maar man man man, waterkoud. Hier vanochtend relaxed aan tafel ontbeten. Kaarsjes aan, mini kerstboompje erbij.. super gezellig. Wat in huis gepoetst (sopje benedenverdieping, besteklade schoonmaken, wasbak beneden met anti kalk spul.. dat soort domme klusjes). Morgen wil ik even een sopje boven doen. Verder lagere energietarieven geclaimd haha. Er stond een 'persoonlijk aanbod' voor me klaar. Maar als je als nieuwe klant zou binnen komen, dan zou je profiteren van lageren tarieven + een cashback van 225 euro. Ik heb gezegd dat ik enkel bij de huidige aanbieder blijf als ik ook kan profiteren daarvan. En dat kon Doe ik elk jaar zo haha. Werkt vaak wel. Verder net pizza's gegeten en ik denk dat ik zo een fles brut (ik heb een ontzettende lekkere Reserva (Methode traditionnelle) koud staan) ga ontkurken (Reserva wil zeggen min. 15 mnd op fles gerijpt, traditionele methode = met de tweede gisting in de fles ipv in een tank). Hopelijk met Virgin RIver eventjes als de kinderen dit toelaten....
Hee dames! Ook even een berichtje van mij, ik ben vandaag een dagje weg met mijn vriend. Hebben een hotel in Den Haag, zijn vanmiddag even wezen shoppen en maar het strand geweest. Hier schijnt de zon! In het oosten was het behoorlijk grijs vanochtend. Vanavond lekker een driegangendiner en daarna filmpje kijken op de kamer denk ik. Of even bubbelen in het bad... Contract met mijn nieuwe werk is rond, ik ga 32 uur werken. Maandag ga ik mijn huidige baan opzeggen, ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
Dat is echt piep.....maar mag dat trouwens wel alle feestdagen werken? Ik weet namelijk dat mijn vader altijd aan het puzzelen is met de roosters voor de chauffeurs. Is wel NL. Klinkt mij ook als misbruik maken van de stagiaire
Wat een heerlijk actieve dagen bij iedereen! En leuk dat de meeste al gezellig aan het aankleden in huis zijn voor de koude dagen! @Lancer1992 fijn dat het leuk was! Veel plezier morgen ! @Muisje458 wat raar! Je man moet toch recht hebben op iets... desnoods oud en nieuw of kerst? Hier echt een topdag! Hele lekker ochtend met L gehad. Laatste Sint cadeautjes in de stad gekocht: was er rond openingstijd. Zo vroeg, maar zo rustig. Geen rijen enz bij de kassa’s. Vorige week om deze reden rechts omkeert gemaakt. Vind dat gewoon echt niet fijn ivm Corona. vanmiddag heeft L 2,5 uur geslapen! Haar daarna wakker gemaakt. Maar in de tussentijd alles gestoofd gezogen en ook echt goed. Alles van de muur getrokken. Spullen uitgezocht. Geeft dan zo’n goed gevoel. Wanneer je kind alleen wakker is.... Met tien minuten weer alles overhoop haha !
Welkom @Sansaatje! Gewoon meekletsen hoor! Het verbaasd mij trouwens echt telkens weer hoeveel er hier wordt meegelezen! Net even weer mijn media verwijderd. Sommige foto’s zijn gewoon meer dan 200x bekeken.
Ik heb vanmiddag exact hetzelfde gedaan! Heeeerlijk. Nu voldaan op de bank met de beentjes omhoog. Q ligt al lekker te pitten. Die was kapot. Zo eten bestellen bij een restaurant hier. Lekker!!