@S2909 Hier geef ik zowel gewone potloden als pennen (nou ja, geven.. hij pakt ze van zijn broers) en met een papiertje voor zijn neus gaat ie dan een tijdje krassen.
Waar is mijn kind gebleven? Ben een beetje ongerust. Ineens slaapt ze enorm veel. 2keer 1,5u op haar dag en 's nachts begint ze dus door te slapen. Ik zou blij moeten zijn maar kan enkel denken dat er iets scheelt...
Dat hangt af van de uitslag, de vorige keer heb ik geen lisectie gehad. Hoop er misschien wel op, misschien dat het dan daarna klaar is. Heb al drie jaar afwijkende uitstrijkjes... Schrikken van je schoonvader! Hopelijk krijgt hij verder geen klachten en jullie ook niet! Ik heb vanmiddag Bad Moms Christmas en Irreplaceable You gekeken. In die laatste film sterft een vrouw aan kanker... Oh oh, wat een slechte timing om die film te kijken. Hij was overigens wel mooi!
@S2909 V kleurt al hoor! Met dikke potloden. Krast dan een paar A4tjes vol, de halve familie heeft ze al als kunstwerk gekregen Hij vindt het fantastisch om dan samen met grote zus te kleuren
Eerlijk @Magnolia29 als ik haar zo zie lukt dat echt niet. Heeft bijna 4uu geslapen vandaag en deze nacht 11u. Ze ziet er zo uitgeput uit en nu zie ik ook dat ze vermageren is.
Ze ziet er idd moe uit, maar uiteindelijk slaapt ze s nachts ook niet echt zoveel. Hier kan ik S echt niet tot 21u wakker houden, om 18u is die pompaf. Als je je echt zorgen maakt kan je eens bij de huisarts luisteren. Dat vermageren. Heb je nog een weegschaal? Als ze echt fel afvalt, ondanks de hoeveelheid die ze eet dan heb je er ten minste zicht op. Als het enkel zo lijkt, omdat ze op dit moment vooral in de lengte groeit, dan zou ik me geen zorgen maken.
We zijn deze week bij de huisarts gegaan. Was 400gr af en ze was wel gegroeid maar ook daar vlakte het lijntje af. Ze slaapt bijna het klokje rond nu zal misschien nog de nasleep van de laatste sprong zijn.
Effe lekker ego: JAAAA vakantie!!! Yes! En m’n kerstpakket dit jaar is een cadeaubon (VVV bon maar dan zweeds) twv €150. Oooo wat ga ik kopen voor mezelf?!
Hier zit ze ook al gezellig aan tafel mee te krassen als de jongens aan het tekenen zijn. Die dikke potloden stopt ze wel in d’r mond als ik even niet oplet, heeft ze opeens een hele blauwe mond We hebben trouwens ook een waterkleurboek. Is van stof, waar ze op kleurt met een soort pen met water en dan verschijnt er een afbeelding. Vind ze ook super leuk om te doen
Snap het hoor. De behandeling viel me 1000% mee. Wat me tegenviel was het lange bloedverlies erna. Had ik niet verwacht, want zelfs na mijn 2 bevallingen had ik nog geen week bloedverlies. Dit was voor mij wennen en eerlijk. Ik heb me wat keren slap gevoeld (van nooit een cyclus en bloedverlies tot ineens 4,5 week lang! Het gekste was nog afgelopen weekend. Ik heb een paar uur enorm gevloeid met stolsels. Écht veel. Ik voelde het gewoon lopen en moest wel 2-3x per uur een maandverband wisselen. Dit was na een paar uur gewoon helemaal over. Sindsdien niet meer gebloed (hoogstens wat afscheiding, misschien vermengd met een druppel bloed, sorry voor de detalis). Ondertussen weet ik totaal niet meer wat wat is. Qua bloedingen, cyclus (menstruatie of lis?), stolsels, vloed.. echt.. sorry voor mijn flapuit-houding maar ik weet het allemaal niet meer. Achteraf gezien kreeg ik er nog een leuke indroog-streep bij afgelopen weekend (die krijg ik niet zo vaak, maar ben ook heel nuchter.. indroger = indroger en voel ook niet de behoefte te testen verder, wilde gewoon weten waar ik aan toe was na die enorme vloedgolf za). Lang verhaal in het kort: lis valt mee, maar verwacht wel bloedverlies wat langer kan aanhouden en ook anders dan normaal. Dan kan het alleen maar mee vallen. Voor de rest 0,0 last gehad (geen pijn, geen ongemakken, niks, enkel bloedverlies). Maar natuurlijk hoop ik voor je dat je gewoon een vet goede uitslag hebt en het niet nodig is!
Nou, het is een blikje cola zero geworden en een chocoladekerstkoek Trots op, nee, maar het is zo lekker. Ik voel me in elk geval al iets gezelliger
Zo hier ff lekker weer op de bank. Heel fijn dat de kinderen gelukkig naar de noodopvang kunnen. Was echt een opluchting! Druk met werk en ook met veel onderwijs voorbereiden. We merken dat E het wel moeilijk heeft met de omschakeling en het niet helemaal snapt dat zij wel naar school mag. Ze is heel erg druk en zit zich zelf helemaal in de weg. Ik moet morgen voor controle naar de kaakchirurg om te kijken of de wortel van mn verwijderde verstandskies keurig is blijven zitten of dat deze er ook nog uit moet. Hoop het eerste!
Hier vandaag naar CB geweest. Ze is 80 cm en 9,6 kg. Haar lengte blijft in een stijgende lijn, maar haar gewicht blijft net als vorige keer wat hangen. Advies gekregen om haar overdag nog een extra eetmoment aan te bieden ondanks dat ze enorm veel eet. Dat kan ook een reden zijn waarom ze ‘s nachts nog een keer wakker wordt. Gelukkig is ze een heel blij en actief kind dus maak me totaal geen zorgen....
Ik kom er net achter dat ik in een cruciale branche werk en de jongens naar de opvang mogen als onze test na maandag negatief is. What the shizzle?
Dat van E is heel herkenbaar. N is dinsdag en woensdag ook naar de noodopvang geweest (haar school ging maandag al dicht, 4 leerkrachten met covid. Niet een van haar gelukkig!). Ze vond het wel gezellig, maar ze miste de andere kinderen wel. De leerkrachten rouleren qua noodopvang bieden (doen wij op school ook, iedere dag 2 andere collega's) dus dat vond ze spannend. Na de vakantie gaat ze ook 3 dagen heen. Succes morgen bij de kaakchirurg! Ik hoop met je mee