♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik had m'n zusje gevraagd of ze een stoffen stoeltje voor V mee wilde nemen van zolder. Een mooie roze, maar wat geeft het ;) Nou, hij kan er dus amper gebruik van maken... :rolleyes::roflmao:

Poolvos, Kirzy, Siepie85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Zei dat ze waarschijnlijk met het leren stappen te veel verbruikt heeft. Eten doet ze voldoende. 4boterhammen op een dag, 's middags een tas soep, een stuk fruit per dag of een fruitpap, dan 's avonds nog met ons mee-eten en neemt nog meerdere keren per dag de borst. Ook krijgt ze nog een rijstwafel of een yoghurt als tussendoortje dus eet echt meer dan genoeg.

Nina Sanders, Lancer1992 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    :roflmao::roflmao: Zo lag E ook telkens in haar sroffenstoeltje, op den duur is hij gescheurd op die manier. Nu hebben wij een roze ikeastoel, helemaal blij mee. Kind kan er voorlopig in en zie deze niet zo snel kapot gaan

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    E was vanavond aan het stoeien met mijn man. Ziet ze opeens zijn kale plek zegt he papa jij heb haargrond om vervolgens hem mee te slepen naar mij om het vol trots aan mij te laten zien hoeveel haargrond papa wel niet heeft :roflmao::roflmao::roflmao: kind van der moeder, zou ik ook doen :D

S2909, Kirzy, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Hier na een aantal fantastische nachten toch weer om 3:15 eruit voor de speen.

lig in bed en hoor allemaal vreemde geluiden dus ik kijk op de babyfoon, is kleine B aan het rollenbollen in bed. Lijkt ook klaarwakker... O gossie toch, hoop dattie zo weer in slaap valt.

morgenvroeg let mijn vader even op kleine B want ik ga morgen weer naar de fysio. Ik hoop dat B geen ochtenddutje nodig heeft want mijn vader is heel energiek en kan heel slecht instructies opvolgen maar ik heb anders niemand die op B kan letten en mijn moeder zit nog steeds met haar rug.

het is me ook wat allemaal. :rolleyes:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Lancer1992

Oke dus van 3:00 tot 4:30 weer bezig geweest met de kleine man. Weigerde in eerste instantie zelfs de fles die ik hem aanbood o_O

Na flink knuffelen toch de fles kunnen geven en meneer valt weer heerlijk in slaap. Rond 5:30 1 huiltje maar dat was het.

heb hem bewust nog laten liggen. Om 8:00 maak ik hem wakker, zo heeft hij ook geen ochtendslaapje nodig en kan mijn vader gewoon lekker met hem spelen terwijl ik even eerst flink op mijn tanden bijt bij de fysio en daarna lekker van de massage geniet :p

Na vandaag heeft manlief 2 weken vakantie! Wiehoe! Zoveel zin in!

Mya en Muisje458 vinden dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.795
    7.384
    113
    Oh help, dat dit zelfs met kleine kinderen nog kan. Ik word gewoon net wakker, door dat jongste zoon bij mij in bed kruipt. Her was 8 uur bijna :eek::D
    Geen idee of de rest al wakker is, das zo lekker aan ook wat grotere kinderen, die gaan zelf naar beneden. Ik hoor L nu ook, lekker aan het kletsen.
    Man is al heel vroeg weggegaan naar zijn werk, na 2 dagen beiden thuiswerken met alle kinderen thuis kan hij nu een lange dag maken. Daarna heeft hij vakantie.

@plannen vandaag, vanmiddag komt mijn zus met mijn neefjes. Als het droog is gaan we lekker een poos het bos in. Daarna een stapel pannenkoeken bakken.

Mya, Magnolia29, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier beiden kindjes om 6.30 wakker! :thumup: Dik tevreden ben ik. Hoorde O al eerder maar hij is netjes blijven liggen in bed!

jvsd92 vindt dit leuk.
  9. Muisje458

Ik denk dat er 1tje niet wilt dat haar mama nog werkt! Heel de week thuis alles super goed slapen, goed in slaap vallen. Vandaag moet ik werken. We praten niet over de nacht en dan nu voor in slaap te vallen weer terror.

Hebben deze week mail gekregen van hr van het bedrijf. Na corona mogen we overgaan naar 4dagen per week thuis werken en maar 1 dag naar bureau gaan. Gezien de problemen op het kdv zou dit echt ideaal zijn voor ons. Kan ik de opvang opzeggen.

Ga er toch effe over moeten nadenken

Mya, Lancer1992, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Onze eerste vakantiedag is heeerlijk begonnen. L heeft tot 9u geslapen :roflmao: R was om 6.30 wakker maar heeft alweer een uur gedut!

Verder hebben we een berg kaneelbroodjes gebakken. Hmjum!
    vanaf nu elke dag een kerst-bak. Omdat het kan :D

We krijgen zo een kindje van school op bezoek om te spelen. Daarna ga ik hier even lekker teruglezen en reageren!
    Tot latersss!

Bijgevoegde bestanden:

Sansaatje, Miekje86, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ziet er heerlijk uit!

12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    En wat heb je uiteindelijk gekeken? Fijn dat ’t onderzoek is meegevallen. Nu hopelijk gewoon een rustige uitslag.
    Volgens mij is mijn volgende uitstrijkje ook bijna.

Nu nog niet? R krast ook al (maandenlang) vrolijk mee. Zus daarentegen is echt nul geïnteresseerd eigenlijk. Na drie krassen altijd klaar. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    Zelfde met verven. Ik alles maar pakken en dan is ‘t sneller klaar dan dat de voorbereiding duurde. Om over opruimen nog maar niet te beginnen o_O

Hoe gaat t met je schoonvader?

@Siepie85 hoe was de kaakchirurg vandaag? (Of moet je nog?)

@Muisje458 zou je echt overwegen dr altijd thuis te hebben als je werkt? Dat is toch helemaal niet houdbaar op termijn.
    Misschien eens zoeken naar iets anders qua opvang, al is t maar paar uur per dag, paar keer per week?

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Fantastisch. L zou dit ook doen. Of t past of niet - zolang broer maar niks heeft dat zij niet heeft. Te jaloers. Ik hoop echt dat dat nou eens over gaat.

14. Muisje458

Sta op meerdere plaatsen op een wachtlijst maar momenteel is alles volzet. Maar met wat er laatst is gebeurt heb ik echt geen vertrouwen om haar weer te brengen. Weet dat het niet ideaal is maar heb geen zin om haar weer blauw terug te krijgen. Heb de foto's getoond deze week aan haar pediater en ze vond de plekken toch zeer verdacht. En zoals iedereen zegt A kan niet zeggen dat er gebeurt is.

15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.347
    8.349
    113
    Amsterdam
    @Poolvos helemaal goed gekeurd! Liep even allemaal anders moest mn neefje ophalen want mn zusje ligt te bevallen!!! Die zou vanmiddag al komen maar uiteindelijk al om 715 daarheen gereden;)

Sansaatje, Mya, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Lancer1992

Uuughhh B besluit maar een klein uurtje te slapen in de middag. Hopelijk vallen we niet terug naar het oude ritme.

hij heeft zo’n dikke week fantastisch geslapen en dan krijgen we dit weer inclusief afgelopen nacht. *facepalm*

in de namiddag krijg ik hem sowieso niet meer weggelegd dus ben weer volop tot 18:30 bezig met B. Oke hopelijk nu wel weer een betere nacht :rolleyes:

hij is gelukkig wel vrolijk overdag, dat scheelt weer een hoop

Mya vindt dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Je hebt mij de fotos ook laten zien en ik vond het ook verdacht. Maar dat déze opvang geen optie meer is, maakt niet dat er niks anders is. Hopelijk schiet het op met die wachtlijsten. En anders een oproep voor een babysit? Wij hebben een buurmeisje dat soms voor een klein zakcentje een paar uur komt ook als we gewoon thuis zijn. Kun je toch even je handen vrij.

18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Whhooop!! Spannend zeg! Wat leuk!!

19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou R heeft twee mini dutjes gedaan en L heb ik tot nu toe wakker gehouden. Ik hoop vanavond om 19u allebei knock out. Dan hebben papa en mama tijd samen voor spannende dingen, zou je denken. Maar nee; doe mij maar bubbels & tapas bij een kerstfilm. En dan chocolade & thee voor bedtijd. Hahaha leuke partner ben ik hè?

Mya, S2909, Nina Sanders en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Dat is voor mij ook een topavond hoor! Klinkt goed!

we zijn hier alleen allebei afwisselend/tegelijk de wc aan het bezoeken. Bah. Gaat bij mij wel al iets beter gelukkig Pff.

A was gister bij tantes en vannacht bij opa en oma (mijn ouders). Ging ik m vanmiddag ophalen, reed ik daarheen met de auto waar de maxicosi niet in zat:cry: gelukkig is t maar 10 minuten rijden, maar toch, kon ik weer op en neer :|
    Nu thuis. A had vandaag weinig geslapen dus ligt nu nog even op bed, t was al snel stil haha. Zo even met de hond eruit en onze mega Jumbo bestelling verder opruimen.

Vanavond ook kerstfilm denk ik. En de nieuwe Linda is binnen. Heb alleen geen bubbels ! (Wel Desperados :o:)

Gister eerst Zoom borrel met collega’s en daarna met vriendinnen, super gezellig :thumup:

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina