♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dan gewoon even knuffelen en wegleggen

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Sorry maar ik ben onwijs hard dan. Is er niks aan de hand? Schone luier en volle buik? Je kan een dikke kus krijgen en voor de rest laat ik m liggen. Klinkt hard. Is het ook. Maar het werkt zo goed

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Yep, wij kijken new Amsterdam. Oke man kijkt het half mee zegt ie want hij zit in een spelletje maar hij heeft de meeste commentaren op alles :roflmao:

Siepie85 vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    I love die serie. Wanneer komt seizoen 3?

5. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    ohhh gos die L! Onze L heeft dit ook gehad. In heb haar toen ook extra lang bij mij gehad. Even dat geborgen gevoel extra geven, heerlijk toch !

Katin87 vindt dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Geen flauw idee maar die kan niet snel genoeg komen

7. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Nou hier op tijd naar bed. Gewoon omdat ik bang ben dat het vannacht weer raak word.

vraag me oprecht af wanneer de nachten nou eens voor een langere periode goed gaan in plaats van een paar dagen. We zijn hier al sinds 8 maanden mee aan het sukkelen, eigenlijk sinds dat hij z’n eerste tandjes kreeg en vandaag is onze kleine B exact 13 maanden. Zal ik gewoon te hoge verwachtingen hebben? Ugh zo vermoeiend allemaal. En het feit dat de buurvrouw toendertijd zo’n vervelend bericht heeft gestuurd over B durf ik hem in de nacht niet meer te lang te laten huilen. Ja ik weet het, moet me er niks van aantrekken maar toch doe ik het. Word er gewoon bloednerveus van

morgen word er weer aan de kamer verder gewerkt. Werd weer tijd. Kan niet wachten tot het af is, het is zo jammer dat ik geen handige harry ben en ook nog met de bekkeninstabiliteit zit.. anders was ik allang verder gegaan. Maargoed.

fijne avond ladies

Mya vindt dit leuk.
  8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    prima toch ! Ik zou dit zo bij L nooit moeten doen, ze is een heel vrolijk, maar gevoelig meisje. Werkt bij haar helemaal verkeerd. Ben ik uiteindelijk langer bezig. maar daarom ‘lang leve je moeder gevoel’:roflmao:

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Siepie85 En? Al nieuws van je zus? Slaapt j neefje nu ook bij jullie trouwens?

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Heb net heerlijk een kerstfilm gekeken op Net 5. Man een of andere actiefilm op de tablet, was er zo niet voor in de stemming :roflmao:

Morgen ga ik met de kinderen naar m'n tante. Kerstpakket afleveren (als dank voor het structureel oppassen, doe ik ieder jaar voor haar/m'n ouders en m'n zusje) en even gezellig bijkletsen en lunchen. 's Middags nog geen idee, maar in de avond ga ik met N pizza maken/beleggen. Voor nu trusten meiden, ik duim voor goede nachten ;)

Muisje458, Poolvos, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lancer1992

Wederom een baggere nacht.
    Niet zo zeer door B maar verschillende dingen speelde mee.

Manlief stond rond 3:00 op de gang, met fel licht. ik dacht in eerste instantie voor onze hond (vuurwerkangst, hier word nu toch ook best vaak vuurwerk afgestoken) maar hij was schijnbaar met B bezig, heb B totaal niet gehoord maar manlief dus wel en ik hem dus helaas. Dus vanaf 3:00 weer een flinke tijd wakker gelegen tot ik gok 3:45/4:00?

vervolgens word B rond 4:30/5:00 wakker, speen erin en hij slaapt door, ik kon gelukkig ook weer direct in slaap vallen maar helaas van korte duur want om 5:30 besluiten 2 politiewagens en 1 brandweerwagen met sirene aan voor ons huis te crossen. Seeeeeeriously?!?!?!??

ugh. Ik kan me ergens herinneren dat ik in het laatste trimester van B zijn zwangerschap ook licht en slecht sliep. Zo enorm balen. De dagen worden alleen maar zwaarder nu dus alle slaap is letterlijk welkom. o_O:(

gelukkig heeft manlief nu vakantie dus kan ik ook vaker in de middag even goed bijtukken. ​

Muisje458 en Mya vinden dit leuk.
  12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morning!!

Hier is de kleine man wakker. Dus nu zitten we samen op de bank met ieder een scherm. :roflmao: Hij is echt in no-time helemaal scherm-verslaafd geraakt. Ooppsss

@Lancer1992 ik heb beide zwangerschappen naarmate t einde kwam steeds minder geslapen. Schijnt echt heel normaal te zijn (maar ook heel vervelend :cry:). Wanneer ben je uitgerekend?

Muisje458 en Mya vinden dit leuk.
  13. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat zijn jullie plannen vandaag?

@Magnolia29 las ik al kerstpakketten afleveren en op bezoek. Zooo fijn.

Wij hebben geen vaste plannen. Moeten dit weekend wel de wasmachine weghalen en de kast eromheen afbreken (en een nieuwe bouwen als maandag wasmachine & droger zijn geleverd). In de hal moeten we ook een hele garderobekast afbreken, maar dat doen we binnenkort wel een keer :) die droogkast daar kan zolang in een hoek staan. :cool:
    Misschien nog even stad: maar nu covid hier echt keihard is gaan stijgen voelt dat niet meer zo fantastisch. Het alternatief is dat ik bijvoorbeeld zondag om 7u ga supermarkten :roflmao: ben toch wakker.

Muisje458, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Lancer1992

Ja daar ben ik ook bang voor helaas. 23 februari. Ik tik langzaam de 31 weken aan :eek::eek:

Magnolia29, Muisje458, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Morrie! Wat de plannen betreft vandaag. Hopelijk gaat mn vriend eindelijk is beginnen met de zooi van zolder uit te zoeken en in te pakken. ( kan ik niet bij helpen is allemaal zijn zooi, ik ben hierin komen trekken 3 jr terug) verder moeten we boodschappen halen en hoop ik wat zooi van J uit te kunnen zoeken. Gister wel te horen gekregen dat de kozijnen 2 weken later pas geplaatst kunnen worden in de nieuwe woning. Super zuur qua onze planning maar had het ergens wel verwacht.

Fijne dag ladies!

Magnolia29, Muisje458, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik heb fantastische schoenen gezien voor buiten (ja duh, ik bedoel voor in de natuur: voor als we wandelen enzo. Ook perfect als er sneeuw komt). Kijk:
    5DB83808-5B86-4A57-9FEE-6021A1F64976.jpeg

Maar ik heb goede wandelschoenen (maar dan echt van die ANWB lelijke dingen) en deze zijn ongeveer net zo duur. Maar ze zijn zooooooveel mooier. Ooooo wat ergggg :$:oops: ik wil ze

jvsd92, Muisje458, Mya en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zooooo beide kinderen gaan vaker naar mijn ouders. Ze sliepen beide tussen 18.30 en 19.00 en E stond om 7.10 naast ons bed en L begon toen ook net te kletsen:)

Vandaag de planning, als L slaapt dan mag E racen met marioparti op de swift en ik ga kleding op zolder uitzoeken. Verder nog een paar boodschapjes doen.

Nu eerst nog even luieren op met een kerstfilm, kerst met Henk en de vuilniswagen.

Poolvos, Magnolia29, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Dit weekend niet heel veel plannen. Vanavond ga ik met mijn schoonzus mijn schoonmoeder verrassen. Zij is al veels te jong weduwe geworden en heeft aangegeven het nu met Corona best eenzaam te vinden. Dus vanavond houden we een meidenavond, spelletjes doen en lekkere dingen eten :thumup:
    Morgenmiddag komen onze oude buren langs met hun dochters. Kunnen alle meiden weer een keertje samen spelen.

RoseMurphy, Nina Sanders, S2909 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.794
    7.382
    113
    Wat onwijs lief zeg!!
    L heeft gister weinig geslapen, 3 kwartier in de ochtend en verder niet. Het was druk in huis denk ik voor haar waar ze toch een beetje last van heeft. 3 kinderen extra want mijn andere zusje kwam ook nog even langs. Dan is ze een beetje van slag. Savonds ook lang wakker.
    Maar ik hoorde haar pas om 07.30 vanmorgen. Al denk ik dat ze veel eerder wakker was want ze is nu al weer flink moe. Dus zo maar weer in bed.
    Ik ga straks met een koor kinderen naar een soort openbare speeltuin die zelfs voor tieners leuk is.
    De jaloezieen voor de 3 grote ramen aan de straatkant zijn binnen gekomen. Die gaan we vandaag ophangen. Zo fijn, want ik vind die grote open ramen vreselijk naar de bijkeuken en werkkamer, omdat alle zooi dan te goed te zien is.
    Verder geen plannen.

Mya, Poolvos en Muisje458 vinden dit leuk.
  20. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Zo vandaag werken we niet hebben we weer een top nacht. Haar eerste slaapje van de nacht begint toch tussen de 6/7 uur te duren dus ze gaat echt top vooruit.

Verder gaan wij hopelijk wat kerstcadeaus gaan halen als het niet te druk is. Indien te druk zal ik het wel nog snel online kopen. Merk dat ik het echt beu ben van al zolang binnen te zitten. Sinds de eerste Lockdown kan ik de keren dat ik naar buiten ben gegaan op 2 handen nog tellen. De wandelingen hier tussen de velden tel ik niet mee daar kom ik niemand tegen. Maar als jonge risicopatiënt worden we in België pas als een van de laatste gevaccineerd dus nog effe als een halve kluizenaar leven.

Mya, S2909, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina