Ik snap ergens wel dat stille meelezers stil blijven. Want als (en dit bedoel ik oprecht niet verkeerd) een kletsclubje té groot wordt, dan wordt het des te lastiger om alle berichten bij te houden en op iedereen te reageren (doe ik nu al niet). Dus vanuit die hoek snap ik het. Aan de andere kant: af en toe iets posten, bijv. bij herkenning, is natuurlijk prima. Altijd leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met een vreselijk slecht luisterende terrorpeuter en een mini die ons de afgelopen tijd 's nachts ons bed heeft ontnomen
Spongebob ! Nog niet voor L haar leeftijd relevant nu. Maar mijn voornemen nu is ook niet dat we het gaan kijken. Wurg neigingen krijg je er van. Snap niet dat mijn moeder het goed vond dat ik het keek. Ikzelf vond het als 12jarige helemaal geweldig !
Oh dat keek O laatst opeens: "Mama, mag ik de grote lachende kaas kijken?" Ik: wát bedoel je in hemelsnaam? 'De grote lachende kaas' ik tegen man: 'wtf?' hij: "Spongebob."
Ja nee serieus, ik snapte er geen hol van. Keek het vroeger zelf ook nooit en we zaten zo heel droog aan de ontbijttafel. Ik mijn bril nog op, pas mijn 2e bakkie koffie. Kwam hij opeens met de 'grote lachende kaas'. Je snapt dat ik daadwerkelijk ook even een blik wierp op de kaas op tafel. Er ging niets landen..
@Nina Sanders ik had je daar al gespot . Is het vervolg van a christmas prince niet the royalwedding en iets met een baby? Of haal ik nu films door elkaar.
Uuuuuhm, Dior, de waterproof variant is goed. YSL, zeer goed te blenden eventueel, ook waterproof. Armani Cosmetics, mooi zacht maar niet té.
Kerstfilms! Niet omdat die beter zijn. Virgin river wint echt wel.. ..maar die kerstfilms zijn tijdelijk beschikbaar en dan heb je River nog tegoed! Omg, hoe heerlijk is dat! Ik zou willen dat ik mijn eigen advies kon volgen: ik kan t niet laten om VR verder te kijken
Hahaha gelukkig is het geen wedstrijd maar we hadden al twee topics voor we begonnen met tellen. Dus het is nóg erger dan het lijkt
Vandaag is onze kleine meid alweer 1 geworden. Geen baby meer mn jongste is gewoon een dreumes. Ze heeft van ons een keukentje gekregen en ze is echt de hele dag druk bezig geweest met potjes en pannetjes ed in en uit de kastjes te halen. Heerlijk om te zien. Ik was een klein beetje bang dat ze er te jong voor zou zijn maar het is echt een groot succes. En het is zo’n heerlijk meisje. Zo gauw er muziek aan gaat begint ze te swingen. Staat ze met d’r handjes tegen de bank of tafel op en neer te bewegen of in d’r handjes te klappen. Los lopen doet ze nog niet (d’r broers wel allebei voor hun eerste verjaardag) maar ik merk gewoon dat ze echt een stuk voorzichtiger is dan de jongens. Pfff en nu plof ik gesloopt met een glas wijn op de bank. Morgen deel 2 van het vieren van d’r verjaardag. Voor haar is het wel fijn, minder drukte, kan ze even rustig los komen. Maar ik vind meerdere dagen visite toch wel vermoeiend. Natuurlijk is het ook wel gezellig, maar ik hou er ook van om even rust aan mn hoofd te hebben
Nou ja, meelezen mag natuurlijk. Daarvoor is het een openbaar forum. Maar het gaat ook zo veel over niks Je mag trouwens echt wel meeschrijven!! Vind ik ook oprecht van iedereen die verder nog meeleest. Voel je niet bezwaard omdat je later aansluit of “inbreekt”. Niet iedereen is een actieve schrijver, dat is natuurlijk ook prima. Lees dan vooral lekker verder. Maar dat we een “clubje” zijn, maakt niet dat we gesloten zijn voor nieuwe leden ofzo
@Yaisa gefeliciteerd!!! Gaat snel he? Geniet maar lekker van je wijntje nu deze alcoholiste zit ook alweer aan de wijn, proost dus!!
Sowieso ik ook al. Sinds vanmiddag. Al is dit wel glas 2. Ik ben braaf vanmiddag na 1 glas brut gestopt