Woooooooow! Eh eh als dat een zwangerschapstest is dan ben jij zo zwanger als eh eh eh eh een zwangere
Maar ik heb afgelopen weken echt veel gedronken, slik geen foliumzuur en deed dit alleen maar voor de zekerheid...
Ach, die paar wijntjes en geen foliumzuur zijn vast geen drama hoor. Meteen maar starten dan met foliumzuur en heel snel je man roepen
Waaaaaah @Nina Sanders, hoe gaaf!!! Gefeliciteerd joh! Misschien eerder dan verwacht, maar je krijgt een derde kindje! (En misschien ook wel een vierde, kan maar zo een tweeling zijn )
Mijn man is in de wolken 12 januari echo, ik heb maar 1x seks gehad onveilig (4 dec). En de week erop nog een paar uur die rare bloeding gehad met stolsels. Ik denk echt dat dit een restje van de lis was want daarna niks mee. Hoe gek dit. Zoveel shit gehad, behandelingen, hormonen, stress, ruzies.. oh my God. Ik sta gewoon te janken hier en ik kan gewoon niet meer stoppen! Doortesten heeft geen zin. Gooi er tegen het weekend denk ik nog wel een digitale CB tegenaan. Duidelijker kan niet. Het was een etos early
Woooooooww @Nina Sanders Gefeliciteerd gewoon zomaar zonder hormoon rotzooi! Super je kan altijd een andere test nog doen. Maar nee dit kan niet vals zijn! Er komt een 3e O bij!
Ik heb geen zin in meer stress testen haha en eigenlijk is deze zo duidelijk dat ik totaal niet onzeker ben. Het is meer zo dat ik allemaal hoop dat het allemaal goed zit natuurlijk. Ik had ergens onbewust al een beetje een voorgevoel denk ik. Ga wel het weekend nog een cb doen want wil graag een 3+ zien. Maar man man man. Doe je er eerst jaren over en nu opeens. Wtf. En financieel en opvang. Hoe dan? Heb net mn verzekering terug gezet.
@Nina Sanders Hoppa foliumzuur halen en dan toch maar weer je verzekeringen veranderen heb je bedenktijd voor toch?
Nee, dan eet ik een bezemsteel op! Gefeliciteerd!! En geef die wijn maar aan mij Ik zei toch dat t best kon
WOW!! @Nina Sanders Mega mega mega positief. Wat ontzettend bijzonder zeg. Hoe gaaf. Gefeliciteerd! Een derde O!