♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Haha Dries :D
    Uhm. Lastig want ik kijk qua series vooral dingen in herhaling (Friends, Modern Family). Emily in Paris schijnt leuk te zijn maar moet ik nog kijken.
    Dash & Lily al gezien? Vond ik heel leuk.

2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik kijk A Christmas Wish. Zo ongeveer driekwart van de cast van One Tree Hill zit erin. Zo leukkk
    (Is op WithLove, mag account van familie gebruiken haha)

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hjem til Jul maar aangezet. Lekker licht lijkt me. :)

5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dat gevoel heb ik ook, vorig jaar zei de verloskundige ik denk niet dat je de kerst haalt gezien jou symptomen....Meneer L dacht er iets anders over :mad:. Nu ben ik wel blij dat hij pas 7 januari (onder ligte dwang) geboren is. Lekker na alle feestdagen.

RoseMurphy en Mya vinden dit leuk.
  6. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Poeh hee, slaapt de kleine eigenwijze peuter eindelijk een keer voor 20u. Heeft kleine L geen zin in slapen o_O Ze lijkt gewoon klaar wakker en schreeuwt de longen uit haar lijf. Al paar keer beneden gehad, maar dan gaat ze het liefst spelen. Ook al park keer tijd laten huilen in bed, maar ze wordt alleen maar bozer. Pfff

Mya vindt dit leuk.
  7. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Zou het trouwens kunnen komen door de vaccinaties van gisteren? Heb haar al Neurofen gegeven, maar lijkt nog niets uit te halen

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    volgens mij kan dat zeker van vaccinatie komen, hopelijk slaapt ze nu lekker.

iedereen bedankt voor de felicitaties van dochter! Niet echt gevierd, in deze tijd is dat niet goed mogelijk. Toch vroeg in de middag der opa en oma geweest, en eind van de middag mijn moeder, hadden klein taartje van de bakker, zo een boltaartje, als uiltje, toch was ze er blij mee gelukkig. En natuurlijk heeft ze van ons Sylvanian huis gekregen met lichtjes, die wou ze al een jaar.... ze was er enorm blij mee, geloof dat de hele buurt dat nu weet.

RoseMurphy vindt dit leuk.
  9. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

En het is weer zo’n nacht..
    Please shoot me.....

10. Lancer1992

Sinds 2:30 niet meer geslapen. B was doorgelekt.. helemaal verschoond, toch maar een fles gegeven. Maar slapen ho maar.

bij ons in bed gelegd rond 4:30, dus manlief werd nu ook wakker. Denk dat B net een half uur geslapen heeft, ik lag in de meest oncomfortabele positie dus ik sliep niet echt en toen werd hij dus weer wakker. Echt kind?! Echt waar?!?!?!

We hebben de strijd opgegeven. Manlief heeft B meegenomen naar beneden toe zodat ik nog iets kan slapen want sinds 2:30 wakker zijn en een super drukke dag hebben is geen combinatie.

normaal zou ik ik in de middag nog even bij kunnen slapen maar we hebben een afspraak bij de gynaecoloog staan die weer naar mijn baarmoedermond gaat kijken dus die afspraak afzeggen is een absolute no go. Vanuit daaruit zouden we naar mijn ouders gaan. Om heeeeeel eerlijk te zijn had ik al zo’n vermoeden dat dit ging gebeuren met kerst.

bah ik voel me zo belabberd.

11. Lancer1992

Manlief en ik hebben geruild. Was zo gefrustreerd dat slapen niet meer ging dus laat ik hem liggen, kan een van ons tenminste wat slaap oppakken.

Ik ben steeds meer een slaapcoach aan het overwegen voor B want dit kan ik echt geen fase meer noemen. Hebben sinds de 8mnd meer slechte dan goede nachten. Ken ook niemand in mijn omgeving die ooit een slaapcoach heeft ingeschakeld.

Manlief vind het de grootste onzin want hij denkt dat het toch geen zin heeft want “uiteindelijk” komt het toch wel goed. Vind het zonde van het geld. Krijg hem gewoon niet overgehaald

12. Lancer1992

@Nina Sanders ooo wauw zie je bericht nu pas! Gefeliciteerd!!!!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Hier ook de halve nacht wakker, ik was de enige in huis. Kon de slaap niet vatten en lekker liggen was er ook niet bij. Nog steeds ziek. :(

Wat deze ochtend wel een beetje beter maakt is dat wij sinds gisterenavond een nieuw espressoapparaat hebben, een Rancilio en potjandorie wat zet dat dat apparaat meesterlijke koffie! Oké, we hebben ook lekkere koffie, ban Simon Levelt maar wat is dit een feestje.:D

Verder rustig aan vandaag, hangdag.

14. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Beterschap, hopelijk snel beter!

15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.093
    4.351
    113
    Ik heb het echt met je te doen. Hoogzwanger en dan zulke slechte nachten!

Heb je alles uitgesloten? Honger? Kou? Zoals ik eerder heb aangegeven was kou hier de oorzaak. Na een flesje bleef mijn zoontje wakker of hij werd dan telkens weer wakker. Sinds hij in de winterslaapzak van Puckababy slaapt, is dat helemaal over. Ik wil niemand jaloers maken, maar hij slaapt dus sindsdien 's morgens zo'n anderhalf uur en 's middags zo'n 2,5 a 3 uur en dan maken ik hem vaak wakker, omdat ik hem dan weer om 19u in bed wil hebben en dan slaapt hij zeker nog het klokje rond.

Verder hoor ik goede berichten over de slaapcoach van de slaapbijbel. Ik weet even niet hoe ze heet, maar iemand anders hier wel misschien?

Sterkte. Ik hoop dat het snel weer beter gaat!

Mya, Sansaatje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Lancer1992 kou zou het idd kunnen zijn hier slaapt A ook met enorme veel kleding aan. Ik slaap enkel met voedingsbeha zonder deken ineen kamer van 12gr en zij slaapt met lange body, fleece pyjama, puckababy en peuterdekbed. Vorige nacht had ze het iets warmer temperatuur is iets zachter momenteel en heeft ze zich op haar dekbed gelegd.

Mya vindt dit leuk.
  17. Lancer1992

#1957 Lancer1992, 24 dec 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2020
    Ik heb gelukkig nog 1,5 uur kunnen slapen. B ook gelukkig.

ik heb inderdaad al een aantal keren gevoeld maar B zijn nekje voelt echt goed warm aan s nachts. Vannacht was het doorlekken het probleem denk ik. Maar wat is het dan al die andere nachten? Ik bied hem een flesje warm water aan, werkt soms. Aaitje werkt soms. Speentje werkt soms. Soms is hij gewoon klaarwakker en is hij gewoon in bed keihard aan het brabbelen met zijn konijn. Houd die makkelijk een uur vol en dan lijkt die zich te vervelen. Overdag slaapt hij tussen de 1 en als we geluk hebben 2,5 uur. Gisteren dus maar 1 uur slaap gehad maar hij wou gewoon niet meer slapen. Leg je hem eerder in bed voor de nacht, blijft hij vervolgens nog dik 1 uur klaarwakker liggen, wat dus op een gegeven moment brullen word terwijl hij beneden helemaal kapot moe was. Ja ik snap die signalen van B niet meer

ik heb het ook met mezelf te doen. Begin hem behoorlijk te knijpen als ik denk dat ik hoogstwaarschijnlijk over minder dan 7 weken weer ingeleid ga worden.... ergens denk ik waarom ben ik nu alweer zwanger geworden? Hoe gewenst ze ook is maar in deze situatie ben ik er gewoon niet meer klaar voor.

terwijl toen ik weer zwanger werd ik en B in een hele goede flow zaten. Pas rond de 8 maanden ging alles weer de mist in en zijn de nachten echt k*l*o*t*e

18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Lancer1992 balen zeg! Maar misschien wat kort door de bocht van mij. Maar als je zelf zo blijft twijfelen over een slaapcoach, waarom doe je het dan gewoon niet. Kost inderdaad geld, maar dan weet je wel dat je dat geprobeerd hebt!

Mya vindt dit leuk.
  19. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Hier met het toetje voor vanavond bezig. Echt ik had nooit moeten verzinnen iets nieuws te maken, maar zag een recept bij AH, hemels! Chocolade cheesecake mousse ! Maar mennn ik ben dus echt geen keukenprinses. Ravage in de keuken is enorm en ik ben blij dat ik als back up ijs heb.

@Nina Sanders vienetta ijs haha! Ik las je bericht in een ander topic, moest wel lachen hoe iedereen reageerde :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Mya en Muisje458 vinden dit leuk.
  20. Lancer1992

Ik wil het heel graag maar heb echt al goed ruzie gehad met mijn man hierover. Hij vind het onzin, kost hem teveel geld en volgens hem is het gewoon een fase wat toch voorbij gaat. Waarom dus al die tijd en geld erin stoppen? (Zijn woorden)

(deze fase duurt al zo’n ruim 5 maanden maar dat wilt die niet toegeven, manlief kan ontzettend eigenwijs zijn maar ik krijg het gewoon niet geregeld met hem. Hij is dus ook zo’n iemand dat als die iets echt niet wilt, hij ook niet mee gaat werken.)

Moet zeggen dat we normaal het wel met elkaar eens zijn maar dit is iets daar botsen we toch behoorlijk mee. Hij vind het ook zwaar, maar eerlijk is eerlijk.. hij heeft inderdaad nog nooit hierover geklaagd dus hij zit er volgens mij nog niet ‘doorheen’ snap je wat ik bedoel?

Deel Deze Pagina