♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jaaaaaaaaaaaa klein beetje overdreven, blijkbaar lag het gevoelig ;)

wolkje1994 vindt dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morrrninggg ladies!
    En fijne kerst :D
    Ik weet dat het bij jullie nog een gewone dag is: maar hier is het een feestdag en kerstavond is de belangrijkste avond :o:
    De kindjes hebben al wat cadeautjes mogen openen. Gelukkig liggen er nog zo’n drieduizend voor de komende dagen :rolleyes::oops:

Mya, S2909, Muisje458 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar na de drama nacht van gisteren moest ik de kinderen om 8.15 u wakker maken :eek::o:

Zusje is net geweest, we zijn allemaal geknipt. V schreeuwt alles bij elkaar als de tondeuse vlakbij z'n oor komt, maar hij staat er weer strak op ;) N en mijn haar gekruld, laat de kerst maar komen :D

Mya, S2909, wolkje1994 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik vind Vienetta echt zo'n over het paard getild 'speciaal' toetje :oops: 't is alleen maar vanille ijs met chocola :o:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier alles prima! Vanochtend discussie gehad met man die mij onredelijk noemde. Totale onzin trouwens, en als ie dat vindt heeft ie lekker pech: zal nog wel vaker gebeuren (maar het was serieus niet zo).
    Na een uur(!) kwam er een excuus. Een halve. Wij zijn de dag super gezellig begonnen dus! o_O
    Een kop koffie en broodje maakte veel goed :p

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.091
    4.347
    113
    Ja, dam begrijp je er niets van. Mijn zoontje voelde ook niet koud aan hoor, maar blijkbaar had hij het dus wel koud. Je zou het allicht eens uit kunnen proberen. Heb je iemand in je omgeving van wie je zo'n slaapzak zou kunnen lenen? Je kan op marktplaats een voor rond de 50 euro kopen.
    Zelf zweer ik echt bij die slaapzakken. Ik heb er 5, mijn oudste en jongste dragen ze allebei.

Begrijp dat je hem nu knijpt. Persoonlijk zou ik echt proberen de oorzaak te achterhalen en anders inderdaad een slaapcoach. Zelf overleg ik dat soort dingen nooit met mijn man. Maar ja, onze nachtrust is heilig, dus hij vindt ook alles best. ;)

Mya en Lancer1992 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Stond net nog bij de appie bij het ijsschap ;)

jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik ben ook echt geen fan van Vienetta ijs. Echter heeft mijn moeder er altijd eentje in de vriezer. Mijn vader is een echte dessert liefhebber. Dus als alles op is en hij heeft nog trek pakt hij die Vienetta. :roflmao: Zo gaat het al zolang als ik me kan herinneren.

Mya, S2909, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier net mijn wenkies geplukt, snor geharst. Nagels mooi gelakt. Ik ben er klaar voor. Vanavond nog lekker thuis. Denk dat we hier bij een restaurant iets bestellen. Hebben niets in huis gehaald in ieder geval. Morgen bij mijn ouders en zaterdag bij schoonouders. Mijn broer en man zijn broer hebben zichzelf ‘opgeofferd’ om beide een andere dag te komen zodat wij kerst kunnen vieren. Mijn zusje en man zijn zusje wonen nog thuis. Aangezien wij vorig jaar geen kerst hebben gehad omdat Q toen nog in het ziekenhuis lag!

Mya, S2909, wolkje1994 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh en ben er ookal helemaaal overuit welk jurkje ik aan trek. Heb er echt zin in! Is weer een hele tijd terug dat ik me lekker heb opgemaakt en iets leuks aan heb gehad met die verbouwing. :D

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  11. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Komaan toch super lekker een ijstaartje. Wij hebben dus gisteren super lekkere vis gegeten. Hadden zeetong, mijting, scampi, calamares, kleine inktvisjes, Kabeljauw. Meeste gefrituurd en dan nog met een vissaus. Was top. Deze avond hebben we nog de taart als dessert en neen geen vienetta.

S2909 en jvsd92 vinden dit leuk.
  12. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Heel lief. Ga zometeen toch maar eens zo’n slaapzak bestellen. Lekker neutraal, kan ik hem doorschuiven naar onze meid. :thumup::roflmao:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Groeiecho gehad van de kleine meid. Alles prima. Maakt alles toch weer een beetje goed. :) Fijne feestdagen dames

Mya, Kirzy, S2909 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier vanavond heerlijk thuis. Pannenkoeken in Kerstboom vorm en niet veel plannen.
    Morgen onze zalm wellington met gegrilde asperges!
    2e Kerstdag runderrolade bij schoonouders met de befaamde Viënetta (niet voor mij).
    Zo ochtend even op de koffie bij mijn moeder en 's avonds gaan we zelf gourmetten (verschillende soorten vlees zojuist bij de slager gehaald, kon nog net vanwege de drukte) en we doen er schorseneren met kaas en amandel uit de oven bij...
    Als toetje hebben we triple chocolate ijs en voor bij de koffie hebben we gewoon salted caramel soesjes. En dan vind ik het wel best hoor.
    Hoewel ik natuurlijk gewoon meegeniet met Kerst en de feestdagen ga ik toch het snoepen beperken. Zeker nu de sportscholen dicht zijn (denk dat ik m'n abo ga pauzeren straks, ik moet even kijken hoeveel mentale rust ik straks heb ivm alles regelen enzo en ik wil niet dat het een moeten wordt). Gelukkig heb ik wel een aantal oefeningen die ik gewoon thuis kan doen om fit te blijven en tsja: wat er niet extra bij komt (door snoepen) hoeft er ook niet af. Alle extra's die je aankomt doordat je gewoon meer energiebehoefte hebt tijdens je zwangerschap boeien me niet. Die gaan er vanzelf straks af is mn ervaring. Trek = trek toch :p al heb ik nu nog nergens last van!

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ben trouwens benieuwd hoeveel deze baby straks gaat groeien en wegen bij de geboorte (kijk nu wel heel ver vooruit). Maar O was 2925 gram (was 7 kg aangekomen) en de mini woog 2986 gram (was toen maar 5 kg aangekomen).
    Maargoed. Eerst duimen voor een mooie echo straks.

Oke nu heb ik zin in die soesjes. :p

Mya, Magnolia29, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @jvsd92 hier ook al een mooie jurk klaar liggen en een mooi palet aan make-up. Ik dof me echt niet elke dag heel erg op (wel basis make-up) maar met de feestdagen vind ik het wel leuk om te doen hoor!

jvsd92 vindt dit leuk.
  17. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Foto van het jurkje alstublieft. :D

jvsd92 vindt dit leuk.
  18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.380
    113
    @Lancer1992 idd echt die slaapzak proberen. Bij mijn derde werkte hij ook goed. Hij ging er niet van doorslapen maar werd er wel 1of 2 keer minder wakker van per nacht.

L heeft gewone winterslaapzakken nu. Maar ons huis is nu ook warmer dan toen de derde klein was.

Ik durf ook bijna niks te zeggen, maar L sliep tot 08.30 uur. Ze was wel van 19.00 tot 21.30 wakker geweest. Daarvoor een uurtje geslapen.
    Vandaag zit ze op 3 kwartier. Man wordt er gek van. 'Ze slaapt toch altijd meer dan 2 uur, hoe krijg ik nou mijn kluslijst afgewerkt?' Eh tja...er zijn dagen dat ze minder slaapt ja. Ik verstop me weer lekker in mijn werkkamer tot 5 uur :D

Mya vindt dit leuk.
  19. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Heerlijk dat opdoffen voor de feestdagen! Ik pas alles niet, ik moet eerst op dieet en wilde niets nieuws kopen. Moet nog wel 20 kg er af dus hoe ik dat ga doen weet ik nog niet. Ik begin met intermittent fasting en beperken van koolhydraten. Eerst de feestdagen maar even, hier met Viennetta, puur omdat ik een sentimentele doos ben. :D

jvsd92 vindt dit leuk.
  20. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid wat mooi nieuws

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina