Liever @Lacer wat kut dat je je zo voelt. Het is echt dringend tijd dat je aan de alarmbel trekt. Hopelijk krijg je voldoende steun van mensen rondom jou. Ik zou in jou plaats echt vragen voor een opname in een mama baby kliniek. Jullie hebben echt hulp nodig. En ga alsjeblieft zo niet werken. Die extra druk heb je zo niet nodig. Kleine B en R hebben je nodig dus zorg voor jezelf zodat je terug komt als een sterke mama.
Ben ik blij dat hier standaard zwemlessen worden aangeboden op school! Wat een prijzen. Zojuist onze vakantie geboekt. Wij gaan een volledig maandje weg naar de schoonfamilie in augustus. Hopelijk doet Marokko tegen dan de grenzen voor België wel weer open. Vind het zo spijtig dat A haar familie nog niet in levende lijven heeft ontmoet. Een geluk bestaat Whatsapp. Begin mij nu wel af te vragen hoe ik haar ga rustig kunnen houden gedurende 3u op de vlieger.. thuis kan ze dus geen 5min blijven zitten.
Hier onlangs oudste ingeschreven voor zwemles; A+B pakket waar ongeveer 2 jaar voor staat kost me €750,- Wij gingen vroeger eens per week met een aantal klassen in een bus naar het zwembad en dat kostte mijn ouders niets. Zwemles zou voor ieder kind gratis moeten zijn vind ik, we hebben zoveel water in ons land. Hier kun je als minima een bijdrage van de gemeente krijgen maar daar zijn best strenge eisen aan. Wij hebben daar sowieso geen recht op maar jeetje wat een geld.
Wat een heerlijk vooruitzicht, een maand! Wordt vast fantastisch. En ik begrijp je helemaal, schoonfamilie heeft V ook nog niet gezien. Wij gaan in juli naar Portugal, ook vliegen. Heb nog niks geboekt, durf het nu nog niet aan. Maar ik kan niet wachten tot opa en oma eindelijk met hem kunnen knuffelen!
Wordt toch stilletjes aan tijd dat we weer een beetje normaal kunnen leven. Mijn schoonmama heeft een zwakkere gezondheid en we hebben echt bang dat ze A nooit zal ontmoeten. Tegen augustus zijn we normaliter beide gevaccineerd. Kijk er echt naar uit een maand mogen niksen. Niet kuisen, geen eten maken gewoon zalig!!
Nou huisarts zag niks raars aan mini O maar vond hem wel suf. Advies was eigenlijk standaard. Probeer hem dingen te blijven aanbieden in kleine hoeveelheden, ook al komt het eruit. Hij was gelukkig niet uitgedroogd en een kind schijnt echt een paar dagen helemaal zonder eten te kunnen (hoe dan, ik echt niet hoor hehe) maar drinken is idd belangrijk. We kregen wel mee om op te blijven letten en mocht de situatie ook maar iets verslechteren, direct aan de bel trekken. Vonden het wel goed dat we even zijn langs gekomen, beter het zekere voor het onzekere nemen. Bij thuiskomst wilde ik de kleine jongen verwelkomen maar hij wilde vooral direct naar bed. Die ligt er nu sinds 12.15 alweer in. Ik laat hem vandaag maar gewoon het ritme bepalen. Hij wilde straks een paar slokjes optimel. Oen dat ik ben (niet gezond maar oké) heb ik het hem maar gegeven en die 4 slokjes bleven erin. Tsja, beter iets dan niets toch? Hij was echt heel stellig. Ik vind het nu belangrijker dat ie iets in z’n maag houdt en happy is, ook al is het een pizza Hawaï
@Nina Sanders sorry hoor maar als ze ziek zijn kunnen principes van mij de prullenbak in. Alles wat ze binnenkrijgen is dan mooi meegenomen. En zodra ze weer beter zijn dan gaan we weer opvoeden (mbt eten/drinken).
Verder heb ik een ongelofelijke werkdeadline van maandag 8.00 waardoor ik vandaag nog wel dingen tussendoor moet doen. Maar man en ik wisselen elkaar af en rouleren. Ik heb een blok gehad van 11 tot 13 en man heeft een blok van 13 tot 15. Werkt eigenlijk best goed, elkaar even afwisselen. Ik heb vanochtend vroeg 2 uurtjes gepakt (6.00 tot 8.00) en man pakt nog even van 18.00 - 20.00. Zo hebben we alle maaltijd momenten met de kinderen samen (nouja, met broer O) en heeft man de opstart vanochtend gedaan, ik doe de afstart vanavond Op die manier hebben we nog wat aan de avond en verdelen we de tijd met de jongens een beetje. Wat een gepuzzel is het dan als er een kind ziek is. Maargoed. Ik blijf erbij: de kritische succesfactor hierin is: plannen. plannen plannen plannen totdat je erbij neer valt. dit weekend blijft de laptop dan als het goed is dicht en: volgende week heb ik lang weekend: ik heb de dag na Hemelvaart ook vrij gepakt. Afgezien van wat tussendoor mail die ik toch wel weg werk (anders heb ik mezelf ermee op maandag) klinkt dit gewoon als een mini vakantie joh!
Hier idem. Al krijgt hij maar iets binnen, kleine beetjes doorheen de dag. Daarna zien we dan wel weer.
Echt hè. Dat vind ik dan ook wel haha. Broer O vond dat hij ook wel even mocht mee profiteren. Maaahaaaaammmmm. O mocht ook optimel. Neeee ik wil ook knijpfruit. Ik wil ook op de bank liggen, voel me ook niet lekker. Nee ik wil geen korstjes, moet ik ook van spugen.. Dat soort dingen . Was te verwachten natuurlijk. Hier ga ik eens even lekkere maiswafels beleggen met kaas, gerookte kip, komkommer, avocado, beetje peper, snufje zout, mespuntje chilisaus en eigenlijk wilde ik ook ei maar geen zin om ze te koken. Heerlijk, ik ga er 4 beleggen. Kennen jullie die? Van die extra dikke maiswafels van de Appie? Zijn echt mijn favoriet, al heb je er soms 1 tussen die een beetje broos is en uit elkaar valt.
Oe ik vertrouw landen als Marokko niet mbt corona en zomaar afsluiten van de grenzen. Er zitten gewoon mensen nog steeds vast omdat ze van de ene op de andere dag de grenzen sluiten zonder vooraf een waarschuwing te geven. Wij willen ook echt heel graag op vakantie deze zomer naar een lekker warm land, twee ajar geleden gingen we niet ivm hoogzwanger (wij reizen dan altijd naar het buitenland), afgelooen zomer niet ivm corona.. nog een jaar trek ik niet
Ze pikken het snel op die kleine draken. Mijn nichtje mocht geen cola, tenzij ze ziek was. Vroeg ze plots om cola "want haar buikje doet pijn". Of als ze lastig was "ik ben wel moe hoor" met een sip gezichtje.
Nouja! Mini O ligt al vanaf 12.15 in bed. 4 uur geleden. Ik heb zo met hem te doen stiekem. Want er zit wederom niets in zijn maag. Maar hij lijkt in coma joh. Of zou hij dit gewoon echt nodig hebben? Hij sliep van 19 tot 8.30 en dus van 12.15 tot nu? 4 slokken optimel gehad vandaag. Gister enkel drinken.. Maarja.. even kijken hoe hij zometeen is.. betrapte hem vanochtend wel op het uitdelen van een mep aan zn broer (en stiekem ging ik stuk haha)
Shit. Door alle hectiek van afgelopen dagen ben ik vergeten eten voor vandaag te halen. En koken zie ik vandaag ook niet echt zitten.. nog genoeg te doen qua opruimen etc. Heb wel nog bananen-spelt pannenkoeken in huis en de jongens (broer O dan) hebben sowieso de hele week gezond gegeten. Denk dat de pannenkoeken een goede optie zijn, al ben ik er zelf wat minder weg van
Heb echt zo geen zin om uitgebreid te koken vandaag Dus ik heb pizza besteld voor man en kinderen. Voor mezelf nog een salade liggen en maak er een kipburger bij. Morgen gaan we gourmetten (voor Moederdag) en zondag nog geen idee.