@Nina Sanders Ik zou hem dus wakker maken, als ze zo suf zijn vertrouw ik het echt niet... Dan kun je nog even aankijken wat hij wil eten/drinken, temperaturen enz.
Ja maar ik ga echt zowat elk half uur bij 'm kijken. Als ik 'm wakker maak zit zijn broer de hele tijd op zn huid.. lijkt me ook niet fijn voor hem. Ondanks dat ik ze uit elkaar houd, kan ik O moeilijk weg sturen. Hmm, lastig. Ik ga m over 3 min toch wakker maken
Hier net Surinaams besteld, lekker roti en voor de kinderen bami. Vriend red avond eten niet en hij houdt niet van roti etc dus zag m’n kans schoon!
Lang leve tv/Netflix/ipad voor dat soort momenten Ja hoor, als 1 ziek is dan moet je toch soms even je volle aandacht daarbij hebben. Wat Boordevol ook al zei; opvoeden en strenge regels komen daarna wel weer.
Ik heb dus echt nog nooit roti gehad en het lijkt me zo lekker! Maar dan wel van een restaurant/toko en niet zo'n Knorr wereldgerechten pakje
Net met A naar de schoenenwinkel geweest. Wat een model is me dat... En maar schoenen passen en op en af lopen. De winkelbediende was fan. Zij die zo eenkennig was als baby is zo een sociale meid geworden. Gaat zelf bij totaal vreemden op de arm. Nu met het correct opmeten is ze onmiddellijk van een 21 naar een 23 gegaan. Kind 2paar schoenen rijker mama 200eur armer...
Wij eten Marokkaanse linzensoep met een gekookt eitje, gevolgd door een broodje gehakt. Fijne aan de ramadan is dat ineens alles lekker is.
Oooo je weet niet wat je mist haha. Ik vind dat zo verdomd lekker!! Over 30min komt het haha. Het water loopt me al in de mond!
Ja hmmmm roti! Misschien hier ook roti bestellen. Ik bedenk me namelijk net dat ik vergeten ben om gehakt uit de vriezer te halen door de posts hier over eten. Oeps.
Hahahh inddrdaad. Ik maak het weleens zelf maar dan nog is het niet gelijk aan die van de Surinamer. @Habibati doe je zelf ook mee aan de Ramadan of alleen je man? @Nina Sanders ik zou hem ook wakker hebben gemaakt. Je kunt het niet fout doen hoor maar bedoel meer dat ik hem liever wskker jn het vizier heb dan dst ie zo lang slaapt. En dsn indd evt aan broer O een ipad of iets waarmee hij even rustig is en de mini jn de gaten houden. Hij heeft geen koorts toch? Dacht altjjd dat koorts suf maakte.
Oh als je het in de gaten hiudt dat het niet teveel ontdooit dan is het goed te doen met bakken daarna in een pan. Maar eet smakelijk alvast! Hier een bloemkool(bodem)pizza.
Hahaha, ik maak er ook dankbaar gebruik van als man niet thuis eet; Rendang, roti etc. Verrukkelijk. Eet smakelijk!
Wij hadden bij oma gegeten en wat heerlijk om eens niet zelf te koken maar aan tafel te zitten wachten tot het komt. Voelde bijna als in een restaurant, en dat mens kan koken, heerlijk.
@Nina Sanders wat vervelend dat mini O ziek is. Dan word je toch snel ongerust. Toen onze oudste 10 maanden was had hij buikgriep. Hij at niets, zijn drinken kwam er zo weer uit en hij had diarree. Hij ging steeds meer slapen. Ik heb elke keer goed in de gaten gehouden of hij niet uitgedroogd was en hem ORS gegeven. Uiteindelijk toch ging hij steeds meer slapen. Op een gegeven moment sliep hij dus 48 uur. Elke keer maakte ik hem wakker, gaf ik hem ORS en viel hij meteen weer in slaap. Net of zijn lichaam in de reservestand ging ofzo. De huisarts stuurde ons door naar de spoedeisende hulp en daar werd hij dus wakker. Er was niets met hem aan de hand. Hij was gewoon ziek en sliep daardoor veel. Ik zou dus hem elke keer kleine beetjes ORS geven en hem goed controleren op uitdrogingsverschijnselen. Beterschap!
Ik doe hem mee. Had de vraag gesteld aan de nefroloog en het kan totaal geen kwaad zolang dat ik s'nachts voldoende zorg voor mezelf neem.