Nou doorbraak. Wakker gemaakt om 16.30. Tegensputterend maar wilde graag melk. Ik was daar huiverig voor, maar heb hem toch een pakje (want op kamer temperatuur) gegeven in fases. Ook heeft hij verdeeld over de avond in totaal 1 mini pannenkoekje op (banaan-spelt is natuurlijk best zoet). Niets erop gedaan, hij was heel duidelijk in dat hij trek had. En zowaar is dit er tot nu toe in gebleven! inmiddels ligt ie weer in bed en gelukkig is er geen sprake van diarree of koorts. Ik ga zometeen nog even bij 'm kijken. Hij had op een gegeven moment wel praatjes en pakte de telefoon en deed net of ie ging bellen. Goed teken. Merk wel dat ie snel weer moe was (logisch) maar ik vind het een goed teken dat dit voor nu even goed lijkt te gaan. Hopen dat ie de nacht lekker slaapt en morgen weer een stuk fitter is. De kinderen laat ik uiteraard gewoon thuis morgen, want ons nachtje weg hebben we uitgesteld. Misschien dat broer O wel overdag een poosje gaat spelen bij mijn moeder of juist bij zn opa een rondje bakker, slager etc gaat doen. Maar even kijken.. zondag is het moederdag dus laten we dat ook maar gewoon vieren dan. Maandag is mijn man jarig maar dat vieren we volg weekend want maandag is voor ons beiden een loeidrukke dag!
En kreeg tussen 18 en 20 poetsdrang. Man was een beetje aan het lampenzen met de kinderen en daar kon ik echt ff niet tegen. Jeetje dat gehang. Ik ben dus: - de bijkeuken gaan opruimen. Ongemerkt toch een gemakkelijke plek voor opslag. Karton en plastic weer netjes gescheiden in containers. - was aangezet en tegelijkertijd een droger van de was die al klaar was. - buitenkant keukenkastjes afgenomen. - alle voorraad kasten in de keuken aangevuld (vanuit de grote kast in bijkeuken). - man deed kindjes naar bed, ik heb beneden zeer grondig gezogen. En nu ga ik me zo ff gauw opfrissen en plof ik moe, maar voldaan op de bank. Had anders echt geen rust gehad. Herken ik zó van mijn eerdere zwangerschappen. Heeft ook echt geen nut als man daar wat van zegt hoor!
Ja ben echt blij. Hij is echt nog wel witjes en suffig maar dat ie zogenaamd ging bellen en echt trek had in een pakje melk en een mini pannenkoekje vond ik echt fijn om te zien. Ik hoop dat het erin blijft vanavond / vannacht. Want ochh wat is het gewoon ronduit *** om je kind ziek te zien
Man is thuis, heeft genoten van de pizza en ligt nu te slapen op de bank. De lieverd. Hij werkt echt zo hard en dan na een lange dag nog bijna 3u naar huis rijden is echt vermoeiend. Dus zo ziet onze vrijdagavond er meestal uit Zal hem zo wakker maken om naar boven te verhuizen. Ik krijg nu de hele tijd advertenties voor een abonnement op de Donald Duck te zien! Je zou bijna denken dat ze meelezen Trusten in elk geval, hoop op een goede nacht voor iedereen!
Nope.. het wordt een travelsetje van mijn skincare routine Handig, voor mee op vakantie (en dit keer dus wel iets van nodig is..). Oh en ook hier continu adds van de Donald duck hoor. Ze lezen ook mee gewoon cookies oa enzo. Volgens mij wordt echt alles wat je online doet wel ergens geregistreerd. Mocht iemand vaak googelen op een bepaalde terreurdaad oid, dan kom je vanzelf wel een keer ergens op een lijst ofzo. Dat geloof ik echt (is volgens mij gewoon zo). Ik ben wakker omdat ik moest plassen en nog even bij mini O gecheckt. Die ligt wederom heerlijk te slapen. Morgen zijn kamertje maar even helemaal lekker luchten en nog een keer z’n bedje verschonen. Ik hoop dat ie morgenochtend z’n ontbijt weer binnenhoudt!
Morningggg hier begon de dag alweer vroeg, lees 04:45 idd *gaaaap* Bry ligt nu natuurlijk weer coma en J is rustig aan wakker aan het worden. Eerst even van mijn latte genieten en van de rust Weinig plannen verder. Moet nog boodschappen doen want was de helft vergeten donderdag Vanmiddag komt er nog kraamvisite. Vaatwasser net uitgeruimd en straks nog even beneden aan de gang en natuurlijk de was aanzetten en nog 2 manden weg vouwen
Goeiemorgen! S was wakker om 6u en ondertussen kijken we al even Tom en Jerry zodat mama ook kan wakker worden. Geen echte plannen vandaag. Het weer is niet te best. Wisselvallig en winderig, dus we blijven wellicht wel thuis. Ik ga wel een cheesecake maken. Al hele tijd zin in en wou er één maken voor moederdag. Morgen bij schoonouders voor moederdag. De weersvoorspelling is niet al te best. Warm, dat wel, maar regen en stevige wind, dus zal wel geen BBQ worden. Moet nog even bellen om te vragen of we ijs voor S moeten meebrengen. Vorige keer had schoonma expres appeltaartje voor hem gebakken omdat de rest ijs kreeg, maar meneer wou natuurlijk hetzelfde. Dus nu 2 potten Alpro in huis voor als we eens weg moeten.
Mogguh allemaal, hier was L om 6uur alweer aan de partij. Ik gokdat hij wakker is geworden vande vogels, ik heb nog niet gekeken maar zoveel vogels bijelkaar heb ik eigenlijk nog nooit gehoord en groot deel zit in onze dakgoot 2 katten maken dus geen indruk op die krengen . E is sinds half 7 wakker en boos dat ze tot 7uur op der moet blijven en nu is ze boos dat papa altijd hagelslag op der brood doet . Om half 9 moeten we bij de kapper zijn. Eindelijk L zijn krullen er af halen. Ik ben er nog steeds niet uit wat ik wil met zijn haar . Ik ga denk ik voor zijkanten kort en bovenop wat langer voor stekels/rommeltje. Ben stiekem heel bang dat het hem niet staat zo nog verjaardag boodschappen halen en dan komen vanmiddag 'gezellig' mijn schoonmoeder en zwager langs voor E der verjaardag. Morgen komt mijn familie langs
Juf roos boeit hem sinds kort niet meer. Als ik nog maar filmpje op zet is het al dramatisch "nee, nee, NEE!" "Gedaan". Hij slaat dan ook op de tv kast. Hilarisch om te zien (soms doen we het expres gewoon om de reactie te zien ) Maar Tom en Jerry, dat is altijd goed.
Goedemorgen! Hier net wakker. Gisteravond is Q twee keer huilend wakker geworden. Voor het eerst sinds een jaar ofzo. Dus ik was even uit mijn doen, heb ook heeeeel licht geslapen. Meneer is nu nog aan het pitten maar man haalt hem er zo uit. We staan hier altijd rond 7.30 op.
Goedemorgen. Hier zelf van af 6 wakker, hoofdpijn weer helaas. Kinderen 7 wakker. Kijken even Nijntje. Ik heb me afgemeld voor mijn dienst en laat nu man lekker uitslapen. Geen plannen verder.