Hier ligt iedereen nog in bed Prima, more time for me om even met koffie beneden te chillen. Koffietje, en 2 heerlijke maiswafels met Nutella De rest van de dag wordt er niet meer gesnoept! Al die ijsjes van de afgelopen periode.. ik ga er echt beter op letten. Verder eigenlijk geen plannen. Mijn werkdeadline van maandag 8.00 is gehaald dus loop op schema! Na het gepoets van gisteren is ook dat op orde dus weet niet zo goed wat de dag ons brengt. Hopelijk zit het weer nee. Er moeten nog 2 pakketjes retour
Oh en die 2 maiswafels, ik bedoel dat wel dubbele he. Zie net dat ik pittige Chili cheddar heb gehaald ipv normale . Zou dat wat zijn?
Hier gisteren schandalig geshopt, was zo fijn! Z die was na zijn slaapje van 3 uur ook echt vrolijk, en lachte naar iedereen, heerlijk ventje. Heb heel veel gekocht, ook kleding voor mezelf, maar ook voor kids, bij elkaar voor ruim 500 euro geshopt... straks alles nog ff passen met de kids. Gisteren kwamen de 2 oudsten weer thuis van 5 dagen logeren, en ze waren best moe, waren ook pas 19.30 thuis, dus snel de douche onder gedaan, en nog heel even extra geknuffeld met ze, en toen slapen, hoor nu net dat ze wakker zijn.
Zoek de verschillen Bekijk bijlage 688415 Bekijk bijlage 688416 Meneer heeft het super gedaan bij de kapper. Gezien E der geschiedenis direct zelf in de stoel laten zitten. Meneer vond het prachtig, mocht met een kam spelen en liet alles over zich heen komen. Zo anders als zijn zus die de eerste 3 jaar moord en brand schreeuwde daar. Nu snel rommeltjes opruimen en stofzuigen. Man is nu de laatste boodschappen halen, kan ik daarna de hapjes voorbereiden. Over ongeveer 2uur staan mijn schoonmoeder en zwager op de stoep en zit ik daar de hele middag aan vast
@Kirzy Omg wat onwijs lief!! @Miekje86 Je hebt wel eens gezegd niet zo’n goede band met je schoonmoeder te hebben toch (of is dat een understatement haha)? In ieder geval sterkte vandaag! Vind het L superleuk staan! A is ook geweest donderdag, vond het ook allemaal prima (tweede keer maar toch veel bewuster nu). Heeft geen seconde stil gezeten natuurlijk haha maar wel happy. Ook zijkanten kort en bovenop wat langer. Hij lijkt meteen wel twee jaar ouder vind ik. Vanmiddag lunchen bij mijn ouders, m’n vader is jarig. Tekening van A ligt al klaar hihi. Vandaag ging ik er vroeg uit (morgen mag ik blijven liggen met Moederdag enzo, krijg ook ontbijt op bed, nu al zin in). Was A 7.30 wakker fijn want had hoofdpijn gisteravond en vannacht. Vanochtend lekker gerommeld en getekend dus en met de hond gewandeld. Nu slaapt A weer. Gisteren bij m’n beste vriendin geweest, ook voor de eerste verjaardag van haar dochtertje. Zo leuk, A en zij lekker gespeeld. Had ook cadeautjes mee en toen A 1 ervan had gepakt zei ik; geef die maar aan (..) en toen liep ie naar haar toe en gaf het aan haar. Zó cute.
Doorbraak. Was een beetje huiverig vanochtend. Half 9 hoorde ik nog niemand en ik had ondertussen al ontbeten, vaatwasser uitgeruimd, droger aan gedaan en nieuwe was erin (ik ben met verkoudheden altijd een was neuroot, elke dag schone hoeslakens voor de kinderen en zeker mini O krijgt nu elke dag een schone slaapzak erbij). Rond 8.45 iedereen beneden: mini O vrolijk en 2(!) broodjes zonder korst op + een pakje melk (meneer is heel duidelijk in dat ie geen koude melk wil). Gewoon zonder korst en met een beetje boter. Is erin gebleven en meneer is hartstikke vrolijk! Ik ben zo blij! Echt hoor. Onze kinderen zijn nog nooit langer ziek geweest dan 1 dagdeel dus dit was nieuw voor mij . En hij heeft weer behoorlijk praatjes. Advies van de HA was wel om dit weekend gewoon nog een zetpil te blijven geven voor de nacht zodat hij in elk geval, mocht hij last hebben van tandjes, ‘s nachts een goede ruk blijft maken. Denk dat ik dat vanavond idd nog maar wel even doe. Kan geen kwaad!
Wat een fris koppie weer @Miekje86 Ik moet ook maar eens met mini O. Hij heeft een bos vol krullen maar wil wel even weer z’n ogen en oren vrij hebben
Wat lief dat je m nog ff deelde! Wat een mannetje al, idd best een chubbie, maar wat een leuk, lief koppie.
Ook al zo een knapperd, fijn dat hij weer beter is! En zou ook zeker nog even een zetpil voor de nacht geven hoor, goed advies van huisarts.
@RoseMurphy klopt mijn band is niet zo heel goed. Volgens haar ben ik wel de beste schoondochter dus toneelspelen kan ik goed . Gaat vaak wel met stress van te voren gepaard maar goed. Mijn schoonmoeder is niet zo tactisch. Weet nu als ze binnen komt dat ze zegt zo jij bent dik geworden ja dat weet ik maar dat hoeft niet bevestigd te worden door haar. Zij zal mij ook nooit zomaar bellen of appen alleen als er iets is met haar katten en alles wat ik daarin zeg wat ik moet doen is te duur en doet ze niet @Nina Sanders wat een lekkere kop met haar. Hij ziet er weer vrolijk uit En nu weer snel door met wraps maken