Wat een heerlijke foto’s allemaal!! @Miekje86 wat een verschil dan hè, echt een binkie nu! @Nina Sanders Is O zijn haar lichter geworden? Of lijkt dat door het licht.
S ligt erin en we hebben al warm gegeten voor vandaag. De cheesecake ook in de oven, dus ik zet me even neer.
Zeker stuk lichter geworden! Ze waren beiden donker bij de geboorte. Mini O had meer geluk want die had nét een wat lagere haargrens en wat meer haar dan z’n broer. Het was overigens ook pikzwart en dat was bij broer O echt gewoon donkerbruin. Nu hebben ze beiden (donker) asbruin haar.
Wat zijn jullie plannen met Moederdag? Hier gelukkig geen ontbijt op bed (vind ik zo vreselijk onhandig en niet chill) en man weet hoeveel waarde ik - zeker momenteel - even hecht aan die rustige ochtenden. Wij gaan dus, buiten gewoon lekker koffietafelen, morgen barbecueën! Er is wel wat regen voorspeld maar de bbq kan gewoon dicht en we hebben een heerlijke overkapping. Omdat de plannen spontaan ontstonden vanochtend hadden we niet helemaal alles in huis dus ben net even naar de winkel geweest. Voor wat extra vlees (we gaan bijv zelf lekker burgers en kipspiesjes maken, althans mijn man) en groenten: heerlijk. Er wordt van alles op gegooid: ui, paprika, courgette, aubergine, tomaat, maïskolven. En natuurlijk maak ik wel mijn burgertopping hè. Die mag niet ontbreken!
Hier komen morgen mijn ouders langs voor mijn verjaardag! Verder weinig plannen. Net de beneden verdieping ook weer helemaal schoon gemaakt. Zit nu heerlijk te genieten op de bank. Q ging gelukkig vandaag wél slapen. Straks om 15.00 de kwalificatie kijken van F1. Ook is net de garage van ToetToet bezorgd. Q gaat heeeeeel blij zijn denk ik. Die is echt ineens helemaal into de ToetToet auto’s en spulletjes.
Ja maar wat is er trouwens ook met dat weer morgen. 26 graden hier. Doe even kalm. Ik gok een hele vieze plak dag.
Hier 23 graden met 80% regen voorspelt. Lijkt me dus nog niks. Hier zit de jongste ook heel rustig bij de kapper. Oudste was vier jaar lang draaamaaaa.
Nou ja zeg, heb ik zomaar alle foto's gemist Volgende x even van te voren melden hoor, dan check ik op tijd in
OMG. Kwam er zojuist achter dat ik nog een verpakking rundertartaar in de koelkast had met vandaag als datum. Ik ben dan heel principieel hoor. Daar heb ik even een grote pan nasi van gemaakt voor 2 dagen en 2 bakken ingevroren. Weggooien vind ik zo zonde. Oké. Ik kan veel milieubewuster zijn met plastic en verpakkingen enzo. Ik bedoel. We hebben 2 PMD containers naast het huis staan . Maargoed. Daar betalen we netjes voor. Eten weggooien heb ik echt een hekel aan en doe ik alleen als het echt niet anders kan. Dus wij hebben voor volgende week weer 2x heerlijke nasi. Sateetje en kroepoek erbij. Heerlijk makkelijk.
Nou, ik denk stiekem dus heerlijk. Af en toe een spatje regen (hier maar 40%) en bewolkt. Gaat onder de overkapping heerlijk zijn denk ik!
Wij hebben trouwens een schandalig luie dag Boodschappen gedaan, wat gerommeld in huis en de was gedaan. Ik wilde vanavond gourmetten, maar heb me toch bedacht. Dus man gaat zo een speciale Moederdagversie van de Javaanse rijsttafel ophalen. Met een proeverij van 5 soorten spekkoek Die ga ik dus mooi niet delen
En meneer ging stiekem de trap op, hoorde alleen de hele tijd daaaag daaaag daaag Bekijk bijlage 688474
Als V een boer/wind laat dan zeg ik eigenlijk altijd 'pardon!'. Moet hij vreselijk hard om lachen. Zit hij net op schoot, laat een boer en zegt zelf 'Papom!' Opvoeding gaat de goede kant op
Uiteraard weer HAM VER BOT (wel een prestatie om 100e poll te behalen) Hier de mega grote, hoge ToetToet garage/racebaan. Een hit hier, bij beide trouwens.
Wat een heerlijke boys @Nina Sanders en @Miekje86 ! Hier de hele ochtend aan het ruimen geweest. Mijn ‘gebrek’ is dat ik een dingen kan wegstoppen. Ik had twee kratjes op de slaapkamer staan. Vol met zooi. Papieren, prulletjes, etc. Ja op de slaapkamer, verschrikkelijk, ruimtegebrek. Maar das nog voor een ruim jaar! Gezellig aan het lunchen geweest met vriend en L. Vanmiddag naar de prenatal geweest. Ik ging voor een tripp Trapp tray. L was er zelf ingeklommen via de tray. Meerdere keren. Tot dat ding krak zei. Miste m zo. Heb een nieuwe gehaald. Alleen teveel leuke dingen gezien. Flink geshopt voor L. Vriend gaf aan dat hij niet anders had verwacht . Ik vind prenatal zo’n fijn kleding merk. L is langer, maar smaller. Veel merken staan haar niet mooi meer, veel te breed. Prenatal sluit nog mooi aan. Baal alleen wel. Heb een te leuke tuinbroek/rok gekocht en wilde deze morgen aan doen bij haar. Blijk ik deze in 92 meegenomen te hebben, i.p.v. 86. Ze verzuipt erin. Ovenschot met héel veel groente staat in de oven. Straks even opruimen, en vanavond alleen thuis. Heerlijk!