♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Geen 'vind ik leuk', maar wel een 'ik snap je' ;) Hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks. Ik ook.
    Hier kindjes nu naar de opvang en daarna kan ik me even opfrissen. Ik gok dat ik wel even wat moeite moet doen om er toonbaar uit te zien :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Jaloers, E gaat nog niet voor diploma die was in augustus vorig jaar al begonnen in een geheime les omdat ze goed genoeg was. Alleen het zwembad wordt gerenoveerd dus alle kindjes die nog niet voor diploma hoeven moeten tot mei wachten. De andere wijken uit naar een ander zwembad.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Pfff neee wat ku# weer zeg.

@jvsd92 hij was bij Umberto afgelopen zondag. Ik heb t ook gezien en was een heftig verhaal. Ook wat tranen gelaten hoor @Mya

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Wat balen zulke rotnachten @Magnolia29 en @Nina Sanders

Ik zou vandaag naar kantoor gas. Maar dochter is weer aan het hoesten, grr. Maandag en dinsdag was ze ook al thuis, dinsdag hele dag niks aan de hand dus gister weer naar school, gaat ze gistermiddag weer hoesten en snotteren. Dus vandaag maar testen,
    Ze wordt zo ongelukkig van dat thuiszitten. En ik ook, omdat het elke dag weer de vraag is of ze alsjeblieft niet verkouden is. Dan heeft iedereen behalve de derde het gehad. Ik alleen een beetje verkouden geweest, die dag thuisgebleven en na 24 uur klachtenvrij weer naar buiten. Man en zoon negatief getest, dochter vast ook, dan kunnen we weer 'normaal'leven :D

Vandaag nog een dagje werken. Ik vind het altijd heerlijk werken als ik de dag er voor ook gewerkt heb. Dan kan ik zelf verder met waar ik gebleven was, i.p.v. Overdragen aan een collega. Zo fijn als je werk leuk is :thumup:

Mya, S2909, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahh dat is echt balen! Zij mag dus niet mee met de andere kinderen naar het andere zwembad? Ook niet voor een paar x om het even weer op te frissen? Balen hoor!

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah zo lief. Vertelde gisteren toch dat man naar mn producten aan het kijken was? Vanochtend kwam de aap uit de mouw. :roflmao: Hij zei dat ie al 2 dagen aan het kijken en zoeken was maar dat hij toch liever even mijn hulp inschakelde omdat ie het zonde vond als hij verkeerde dingen zou bestellen. Hij had een mand met allemaal fijne producten willen bestellen maar vond het risico op verkeerde dingen echt te groot! Zo lief. Hij zei: ik weet inmiddels wel wat je wel en niet al hebt, dus als ik nou zeg wat ik had willen bestellen, dan kies je ze (nu of op bday) zelf maar uit. Maar dan weet ik in elk geval dat je producten hebt die je fijn vindt - ook met het oog op de zwangerschap - want anders is het zonde. Hoe lief ♡♡
    Hij wilde een bodylotion, douchegel, gezichtsmasker en lipscrubje bestellen! :D

Heb dus een douchegel en bodylotion van Clarins uitgekozen, een 1 minute mask van Dior en een super fijne lipscrub van EL. :thumup: ik word dus echt intens gelukkig van dat soort kadootjes hahaha!

Mya, S2909, Miekje86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat is dat met al dat genoteerd hier?! o_O de mini ook nog steeds aan het snotteren en O begon ook al hees te klinken en hoor ik soms hoesten...

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jullie vinden me vast heel oppervlakkig maar echt als meisje van 12 en ouder kon ik al zo genieten van dat getut. Niet per se om mezelf vol te plamuren, integendeel, maar om met de juiste aandacht en respect voor je huid met minimale producten er toch mooi verzorgd uit te zien. Liefst lekker nude met een wing, dat wel!

jvsd92 vindt dit leuk.
  10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Nee en het stomme is dat dit zwembad pas een paar jaar oud is maar ze blijkbaar verkeerd soort tegels uit hebben gekozen. Belachelijk dat ze daar nu alweer dingen eraan moeten doen.

11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Mogguh allemaal, hier staat op de planning beneden verdieping schoonmaken. Er draait al een wasmachine. Verder staat er weinig op de planning. L lijkt weinig last te hebben van zijn prikken. Net had hij wel 37.5 maar verder heerlijk vrolijk en actief en eet als een dijkgraver :eek:.

Mya, S2909, Magnolia29 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier zit inmiddels was nummer 3 erin, stofzuiger is al door het huis gegaan en alles is al afgenomen. Verder vandaag weinig plannen. Lekker hangen op de bank. Genoeg gedaan afgelopen dagen. Q is vandaag ook weer wat vrolijker dus hopelijk hebben we vandaag een relaxte en gezellig dag samen. :D

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Hier van af 03 wakker van de keelpijn en hoofdpijn. Man snurkte als een nu ja, noem eens iets wat geluid maakt dat door merg en been gaat? Ik ben zo moe. Dochter ook nog thuis en nog steeds ziek. Ben maar haar kast aan het uitmesten, leidt een beetje af. Zij hangt op de bank. Zoontje gelukkig geen last van de vaccinaties van eerder deze week maar hij is zo gefrustreerd omdat het lopen en zelf gaan staan niet lukt. Gooit zich op de grond en slaat met vuisten terwijl hij keihard krijst. Jullie snappen dat dit alles niet bevorderlijk is voor mijn knallende hoofdpijn. :mad: Is het al 19:00??!!

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nee he, nu moet ik helemaal wennen aan je nieuwe avatar :roflmao:

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk zulke dagen!! :eek: Niks aan! Vroeg naar bed iedereen :p

Sansaatje vindt dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Sorry:o:

RoseMurphy en Magnolia29 vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo... paar kleine aanpassingen. Nieuwe stoel, kelim kleedje, luchtballon lamp en de giraf verwelkomt ons nu bij binnenkomst.

Top kamer voor de baby straks. Nu nog verven (maar ik vind stiekem de kleur nog zo mooi - zeker nu het weer een jongen is). Het voelt alleen alsof ik de kamer van de mini dan weg geef zeg maar. Wat zouden jullie doen?
    Verven? Zo ja, welke kleur?
    20210318_121325.jpg 20210318_121307.jpg

Mya, RoseMurphy, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Sansaatje

Heel mooi! Misschien een matte nachtblauw? Of een hele donkere groen?

Mya vindt dit leuk.
  19. Sansaatje

Hier krijg ik schrijfles van mijn dochter. En ja, ik ga zo pindasaus maken. :roflmao: (Eten vegetarische nasi met bloemkoolrijst)

Bijgevoegde bestanden:

Mya, Miekje86, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Heel mooi! Ik vind het zo een hele fijne warme kamer. Dus niet persee nodig om te verven. Maar ik snap als je het toch even een update zou willen geven zodat het net even iets anders is.

Deel Deze Pagina