Jaaaaaa, ik zat op het puntje van de bank. Erg benieuwd naar morgen. Nu missen we sowieso het begin ivm visite ouders. Balen. Denk dat ik hem stiekem op mijn telefoon aan zet en in de keuken leg haha. Hier nu de garage, brandweerkazerne en de politietoren. Die laatste twee heeft hij gekregen voor zijn verjaardag. Het is nu pas sinds een tijdje dat hij er ook echt leuk mee speelt.
Hier nu maar eens aan de opruim. Mijn man wilde zelf ook nog even naar de AH om nog wat lekkere dingen bij het ‘verlate-ontbijt-koffietafel’ te halen en moest zelf ook nog 2 pakketjes terugbrengen. Had dus 2 pakken gekocht, echt mega mooie slim fit. Zat hem als gegoten. Oa voor de bruiloft en ook met het oog op als hij straks weer naar kantoor gaat (en oohhh wat is hij toch knap in pak met 3-dagen baard en bescheiden bakkebaarden). Zegt ie opeens: ‘nee het is niks voor mij. Ik trek het toch niet aan en heb echt veel liever losse pantalon en losse jasjes.’ Tsja, daar zit natuurlijk wel wat in. Als je het niet draagt dan zijn 2 kostuums, die sowieso al niet goedkoop zijn wil je echt mooie kopen, ook zonde van het geld. Dus hop, retour gebracht. Volgens mij heeft ie alweer wat anders op het oog. De boys en ik hebben met de houten treinbaan gespeeld en nu is de woonkamer ontploft dus maar even opruimen. Dat betekent hier: even de tv aan, boys op de bank, ik opruimen, man zuigen, ik even de vaatwasser of was want die is inmiddels ook droog (of andersom) en dan de jongens eten. Op za eten wij zelf vaak wat later lekker op de bank met comfort food. Na het eten mag man mooi de jongens klaar maken voor bed en spring ik vast onder de douche, aangezien ik alweer behoorlijk last krijg van mijn benen en zelf dus ook nog ga koken zodra man als tweede onder de douche staat. En dan mag hij lekker de douche bijtrekken en droog maken hehehe. Twijfel nog een beetje wat we vanavond gaan kijken. We kunnen verder met the Good Doctor maar er is ook zo’n nieuwe serie die ik wil zien. El Inocente geloof ik. Lijkt me wel spannend. Kent een van jullie die al?
@Miekje86 zijn niduwe kapsel staat hem heel goed! @Nina Sanders wat lijkt ie al groot, eerder een peuter dan een dreumes. Prachtkindjes allemaal.
Oeh wat een drukke dag met veel foto’s! Heb volgens mij alleen die van @Kirzy gemist Vanavond ga ik met vriendinnen spelletjes spelen (lekker burgerlijk, haha), maar ik heb er serieus zin in! Omdat ik foto’s van anderen zo leuk vind om te kijken bij deze ook eentje van onze L
Van wat ik me herinner vind ik grote broer wat fijner in zijn gezicht. @Katin87 heerlijke toet! Hier geniet ie ook van de glijbaan. Gaat er duizend keer vanaf achfer elkaar haha.
Hier ook naar het park geweest. De glijbaan vindt ze ook super. Ben aan het twijfelen om al een schommel voor thuis te komen. Het enige dat me wat tegenhoudt is dat ze voor de peutermodellen snel te groot zijn. @wolkje1994 en @Katin87 waar speelt jullie meisje graag mee. Hier heeft ze zoveel maar niets interesseert haar. Het enige dat ze echt lang de kan spelen zijn de steentjes in de tuin. Haar pop kan ze effe mee bezighouden maar al de rest moet ze niets van weten. Keukentje heeft ze heel af en toe dat ze het leuk vindt van haar zoomizoos in te verstoppen. En ja boeken vindt ze leuk. Gaat met een boek naar bed en zit zo een half uur te bladeren alvorens in te dutten.
Ooh wat een prachtige kindjes kwam ik vandaag tegen, zo mooi om te zien! Nu pas tijd om te reageren @Habibati , wij hebben naast een gewone schommel een netschommel. Daar ligt L heel graag in, ze kan er zo een half uur in liggen, en maar heen en weer gaan, met mooi weer is er altijd wel een broer/zus buiten die haar duwt. Of ik ga er met een boek bij zitten en geef af en toe een zet. Echt een hit hier (ook voor de oudere kinderen trouwens, al zijn ze nu ook wel blij dat we ook weer een gewone schommel hebben sinds kort) Hier dus een druk dagje. De stucadoor is voorlopig nog niet klaar. Ik heb volgende week vakantie en wilde flink door gaan met klussen, maar behangen enzo zit er dus nog niet in. Dus heb ik alle kozijnen en deuren die er al in hangen geschuurd en geplamuurd. En een begin gemaakt met de trap schuren. Dat ding is denk ik 70 jaar oud, en er is nooit echt iets aan gedaan. Wij hebben hem zelf wit geverfd toen we hier kwamen wonen, maar zonder goed te schuren of plamuren. Hebben getwijfeld of we hem helemaal zouden vervangen, maar dat vond ik toch wel een hele klus (man heeft het in ons eerste huis zelf gedaan, ging op zich prima, maar wel veel werk). Traprenovatie vind ik alleen mooi als het leer is, maar dat is echt boven budget. Dus nu besloten toch te gaan schuren en zelfde kleur als de muren gaan verven. Maar ik had in 3 uur 3 treden gehad, pfff. Dat komt volgende week wel weer hoor. Daarna was het hele huis natuurlijk weer wit, dus van boven naar beneden gesopt, daarna zelf gedoucht en nu kan ik eindelijk relaxen. De kinderen kijken legomasters, man is nog aan het werk, en ik kruip achter mijn naaimachine. Fijne avond allemaal!
Pooooh een trap schuren. De horror. Hier twee gedaan en wat een hel. Ik denk dat hij er net zo bijstond als die van jou. Heeeeel veel succes.
L speelt op het moment heel erg met stapeltorens, zo’n houten regenboog die je op de juiste volgorde met verschillen kleuren in elkaar moet zetten (geen idee hoe het heet), ze speelt veel met haar pop en knuffels. Ze maakt er al echt een verhaaltje van. Ze moeten slapen op de bank onder een dekentje, ze doet het sssst geluid en zwaait. Dan een handkus en ‘daaag’. Ze loopt naar de gang en keert weer om. Hallooooo! En ze moeten allemaal wakker worden. Ook een poppenwagen hier waarmee ze veel wandelt. Vtech beestenboom en hondenhok vind ze geweldig. Ze ontdekt alles weer overnieuw door te rijden over de banen, deurtjes openen enz
Idd wat @Boordevol zegt, broer O is wat fijner in zn gezicht. Wat smaller. Mini O heeft een lagere haargrens en is iets boller. Maar als ik nu foto’s terug kijk van broer O op die leeftijd, dan zie ik toch echt wel gelijkenissen. Vooral in de blik, maar ook wel gezichtje. Ze hebben op deze leeftijd wel een beetje hetzelfde haar (gehad) dus dat maakt het vergelijken van foto’s makkelijker. Groot verschil is wel dat broer O ook al heel sluik haar had op die leeftijd. Mini heeft (vooral achter en zeker als ik het niet elke dag borstel) krullen. Als hij gel in heeft gehad valt zijn lok aan de zijkant wat ‘zwaarder’. Ben heel benieuwd wat voor mix deze baby gaat zijn en of hij echt op één van zijn broers gaat kijken, een mix van hen is, op één van ons juist heel erg lijkt of misschien echt op niemand en weer een heel eigen koppie heeft. Ik kan echt niet wachten om ‘m te ontmoeten en ohhh dat baby knuffelen. Daar kan ik zo naar uit kijken. Maar moet zeggen dat ik de leeftijd waar mini O nu in komt ook leuk vind. Pittig, maar hij kan steeds meer en begin ook een beetje meer te brabbelen. Broer O praatte op deze leeftijd overigens al meer. Maar mini O liep eerder!
Zoooooo even hele analyse hier haha. Maar als ik het over ze heb, raak ik vaak niet uitgepraat Zullen jullie vast herkennen. We zijn gewoon trots op onze kroost. Mijn hormonen gaat met me aan de haal. Had ik bij de jongens ook. Ineens twijfel ik aan alles. De kamer, de kleertjes die ik al heb gekocht, het zelfontworpen kaartje waar ik zó blij mee was, zelfs de naam..
Nooooooooo weer een hele week regen voorspeld.. rot zeg! Morgen 50% zegt ie nu. hallo. Niemand neemt me mijn bbq af hoor.
Wauw, net de eerste aflevering van the handmaid’s tale gezien, dit belooft echt wat zeg. (Het voedt mijn afkeer jegens religie maar dat geheel terzijde.) Wat is dit tof zeg. Op naar de volgende aflevering! Doei.
Ik zit nu net in seizoen 3. Ik blijf gewoon geboeit kijken, al had ik met seizoen 2 wel even opstart problemen
Zo de middag overleeft. Schoonmoeder was er eerder dan verwacht beetje jammer zo waar heeft ze niks over mijn gewicht gezegd, kreeg wel een blik naar mijn buik maar mijn man moest het nu ontgelden. Riep ze echt keihard zo wat heb jij een grote pens gekregen ga je niet meer op de fiets naar je werk. Zijn reactie uhmmn omdat ik nu standaard thuis ben, zegt ze ja dat ben ik ook en ik kan ook gewoon iedere dag fietsen. Klein detail zij werkt niet . Ze bleef ook lekker door zeuren op wie L nou lijkt, wilde echt schreeuwen mens kijk gewoon zelf en trek je conclusie. Maar heb mij ingehouden voor de kinderen en politiek correct antwoord gegeven, we hebben we een mooie mix van gemaakt oke L gaat steeds meer op zijn vader lijken maar dat ga ik nog even niet toegeven aan der Ik klink nu best wel verbitterd over mijn schoonmoeder, maar in het verleden sinds het overlijden van mijn schoonvader zijn er dingen gebeurd waarvan ik heb gezien hoe het mijn man aan greep en heel veel moeite mee had. *Klaagmodus gaat weer uit*