@Habibati L speelt nu vooral met de vormenstoof, het keukentje en bladert in boekjes. Maar ze speelt ook veel met dingen die geen speelgoed zijn
5uur present, L had ergens last van. Geen idee waarvan. Heb mijn man er heen gestuurd. E was al sinds 6uur aan het spoken. Iedere keer terug gestuurd, de regel is vanaf 7uur uit je bed. Bestaat er zoiets als kleuterpuberteit, ik hoop namelijk hoe bokkig ze nu is dat dat geen voorbode is van de puberteit
Ik was ook om 6.15 al klaar wakker. Iedereen sliep nog. Nu zit ik alleen aan tafel beneden aan mijn broodje haha. Ach. Lekker rustig ook.
Fijne moederdag! L was weer vroeg voor haar doen, tegen 7 uur wakker. Om half 8 cadeautjes op bed. Superlief, vooral van oudste zoon, een doos chocolaatjes. Toen ik vroeg of hij zelf nog naar de winkel wads gegaan daarvoor zei hij: nee hoor, ome S (daar speelde hij gister) had mooi nog wat in de kast liggen wat ik mee mocht nemen . Dan lig ik echt dubbel. De twee middelbare hadden een eigen liedje met dansje gemaakt, zo lief. L danste ook enthousiast mee. En ze hadden samen d e tafel uitgebreid gedekt Straks komen schoonouders. Verder geniet ik het meest van het niks hoeven. En hopelijk gaat de regen meevallen en kunnen we de hele dag buiten bivakkeren
Gelukkige moederdag iedereen! Maak er een fijne dag van. Wij gaan zo dadelijk bij schoonouders BBQ'en. S was al om 6u wakker en is nu dutje aan het doen, was nogal veel aan het geeuwen en in zijn ogen aan het wrijven. Dus die zal vermoedelijk wel wakker kunnen blijven tot deze namiddag.
Blijkbaar hebben ze het elkaar ingefluisterd. A heeft weer een doodse bang van haar bed sinds 2 weken. Ze is een dag wakker geworden met een volledige blauwe kaak en sindsdien weigert ze in haar bed te liggen. Ik geef niet toe en verplicht haar in haar bed te blijven maar het wordt erger om erger. Ga denk ik omschakelen naar een peuterbedje. Deze nacht was het toch Bingo van 2 tot 6 wakker. Heb haar maar tot 9 laten slapen maar dit voel ik toch effe.
Fijne moederdag allemaal❤ Hier al de hele boven verdieping gedaan en de 2e was draait alweer. T is moederdag toch moeders heeft haar taken weer gedaan.
Fijne Moederdag! Hier cadeaus, koffie en croissants in bed. En twee kinderen dus het bed moet gestofzuigd worden en het beddengoed verschoond (dat doen we al standaard op zondag). Nu lekker wandelen en vanmiddag met vrienden F1 kijken. Fijne zondag!
Fijne Moederdag!! Lekker blijven liggen, ontbijt op bed en cadeautjes. Beste cadeau natuurlijk een prachtige tekening van A (met een beetje hulp van man voor de omtrek van z’n handjes haha). Verder boeken (voorleesboek Dikkie Dik, Harry Potter in bepaalde uitgave die ik verzamel en sprookjes van Grimm in t Engels) <3 Verder ben ik boos. Had ontbijtje besteld voor mijn moeder (en vader) dat thuisbezorgd zou worden en is gewoon niet gebeurd. Zo stom! Had nog niet betaald ofzo maar ben echt pissig. Straks even bellen.
Fijne moederdag! Hier heerlijk vanochtend alleen opgestaan. Lekker rond 6u bakkie koffie met een verse Italiaanse bol met Nutella. ♡♡ Ja, die eet ik rustig al om 6u hoor. Heerlijk. Rond 8 iedereen wakker, relaxed opgestaan. Even een goedemorgen washand (die van Zwitsal, dat zijn echt de beste want die laten een verzorgd laagje achter en daar krijgt mini O ook geen uitslag van - zou je niet verwachten met de geurstoffen maar van de 6 soorten vochtige washandjes die we hebben geprobeerd is dit echt de enige waar zijn huid goed op reageert en waar hij niet van gaat krabben. Snappen jullie het? Wel een godsvermogen, een kleine 4€ voor 20 stuks, tel maar uit.. elke dag, 2 kinderen..). Daarna even aankleden en lekker naar beneden. Het was ondertussen 9u dus deze moeke had wel weer trek hoor. Lekkere koffie, glas water en een focaccia(?) mozzarella in de oven gegooid waar ik 2 punten van op heb. Daarna zat ik wel vol. Had immers al gegeten. Rond half 10 mini O moe dus toch maar even in bed gelegd. Hij eet en drinkt weer prima maar we merken nog wel dat hij wat sneller moe is. Geen probleem natuurlijk. Relaxte dag tot nu toe. Mooie bloemen gehad, een knutselwerkje van beiden, mooie kaart en een lekkere bon voor een gezichtsbehandeling (wilde ik graag). Top ochtend tot nu toe.. we zitten nu aan nog een bakkie koffie en zometeen wil ik even het terras een beetje vegen en afnemen en lekker naar buiten.
Fijne moederdag allemaal Hier vanmorgen verwent met cadeautjes. E heeft een glaasje beplakt met een zelf gemaakte bloem en L heeft een potje geverft en een zakje bloemzaadjes. Man heeft een sleutelhanger gekocht met beste mama ever en dan de namen van E en L erbij. Verder lekker web croissantje op en een glaasje jus Orange. De hele benenden boel is weer aan kant en klaar voor verjaardag deel 2. Alle hapjes staan ook voor zover mogelijk klaar. Net met aankleden was man ook een lekkere. Ik dacht mooi weer kan eindelijk mijn miljuschka aan. Kijkt ie naar mij en zegt zo nog een kepeltje op en je kan zo in de handmaidtales en bedankt schat
Ook hier inmiddels de hele loungeset afgenomen incl tuinkleed. Man is de kinder picknick tafel in elkaar aan het zetten en ik zit even 15 min met de beentjes omhoog! Daarna ga ik mini O wakker maken en broodjes smeren! Na de lunch pak ik de tuinslang om nog wat buitenspeelgoed af te spoelen en daarna stofzuig ik gauw de bovenverdieping. Kan man die daarna mooi even dweilen, hebben we dat ook weer achter de rug. Het is hier hartstikke mooi weer! Zonnig nu en er staat een lekkere wind. Ik heb een heerlijk luchtig jurkje aan. Moet wel kijken wanneer ik de jongens onder de douche zet. Vanmiddag of na de bbq. Vanmiddag vind ik op zich wel handiger. Maar eerlijk: de bbq gaat hier toch op tijd aan en eigenlijk is het wel frisser om ze daarna af te spoelen. Dat scheelt zo veel tijd. Hoppa, met zn 2 onder de douche en daarna lekker het bed in. Ik denk dat dat een goede optie is! Hebben wij ook wat aan de avond nog. Noem me maar een troela maar dat vind ik nog een voordeel van buiten eten: het is 20x zo snel opgeruimd en schoon. Vaatwasser aan, vochtige doek, evt een emmer water over het terras en tadaaaaa. Klaar!
Oh ik ben verliefd op die kinderpicknicktafel. Alleen daarom al móet je gewoon meerdere kinderen krijgen bij wijze van spreken. €25,00 en wat een mooie kwaliteit zeg!