♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Link ja! (Als je dat wilt delen, uiteraard pb) :)

Siepie85 vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh heerlijk!

3. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.348
    8.349
    113
    Amsterdam
    Kan je geen pb sturen;)

4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier dus in landal park. Het is nog geen minuut droog geweest hier, echt een en al regen…. Zwemmen regelen is echt drama, alleen voor morgen gelukt, maar 1 uurtje… zelfs bowlen zit helemaal vol, en andere activiteiten merendeel ook… kortom niet waar we op gehoopt hadden. Sowieso een drama nacht gehad, oudste 2 deelden een kamer, dachten dat dat wel kon, maar ze waren pas na 22.00 gaan slapen en om 3.00 wakker, ze gingen gewoon herrie maken, was echt woest, en dan denk je ze gaan wel slapen, maar nee hoor om 4.15 hadden ze ruzie over de playmobil draken… en ze bleven maar klieren, echt drama. Z sliep bij ons in camping bedje, maar die was ook steeds wakker door hun, dus super slechte nacht, en geen gezellige dag dus. Z. Slaapt sinds 13.00, dus die zal zo weer wakker worden. Niet wat we gehoopt hadden, morgen wordt t weer wel beter, maar ben erg negatief nu, en zou liever thuis zijn…. Vanavond gaan ze niet samen slapen, dus dochter gaat in de woonkamer, en zoon in slaapkamer, en Z wilt vriend bij zoon laten slapen, maar ik vind dat niet fijn, hij klimt ook al uit dit camping bedje… dus nog even overtuigen dat hij toch bij ons moet…

S2909 en Siepie85 vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Mya Ah balen dat alles al vol zit! Tip voor een volgens tripje: je kan al voor je vertrek de landal app downloaden en voor die tijd al reserveren. Hopelijk gaat het slapen vannacht beter!!

Mya vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier toch relaxte dag. Opa en oma zijn tuinmeubelen kijken en O wilde graag mee. Prima. Mini O heeft een ruk gemaakt van 11.15 tot 15.15(!!!!) dus wij hebben de bijkeuken af kunnen sausen.
    Als de jongens vanavond op bed liggen en ik de pizza's ga maken ♡♡ schildert mijn man even de 2e laag van de wand. Dat gaat sneller en dan is dat gewoon helemaal af. Joepie! Van de week dus even wat dingen ophangen maar ik weet nog niet helemaal wat ik wil.
    Morgen zoals gezegd de vloer daar stoomreinigen en ik wil ook even de koelkast uitnemen (maandag komen de boodschappen weer).

Mini O is goed gezind nu zn broer er niet is om in zn nek te hijgen :p

Mya, Kirzy, riean en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.797
    7.388
    113
    @Mya , Wat balen zeg dat het tegenvalt. Dat gedoe met kinderen die samen op 1 kamer slapen hebben wij ook altijd. Gelukkig hebben we tegenwoordig een 6 persoonshuisje nodig, dan kan de derde alleen slapen, L bij ons en de oudste 2 gast tegenwoordig redelijk. Maar ik ben altijd weet blij als ze hun eigen kamers thuis weet hebben :oops:

Nou, alles gaat hier weer langzamer dan ik wilde. Man is eigenlijk al zo'n 2 weken niet lekker. Vreselijk hoesten, doodmoe. Geen corona gelukkig. Maar hij blijft zijn 50 uur per week werken. Maar ja, dat houdt een keer op, dus lag hij de hele ochtend te slapen. Daarna wilde ik echt klussen, dus heb ik hem naar de bank gestuurd zodat hij vanaf daar op L kon letten.
    Kon ik mooi wat plafonds witten, en op.de overloop het laatste behang trekken (2,5 uur over een klein stukje, wat een rotspul zat daar op zeg). Daarna boven alles gepoetst, beneden gezogen. Na het eten nog even dweilen, en 1 plafond nog een keer witten. Morgen een dag niks, en dan maandag echt starten met behangen :thumup: dinsdag ben ik ook nog vrij dus hopelijk krijg ik dan de werkkamer af.

Ondertussen zitten de jongsten in bad, die kunnen dat zo een half uur volhouden. En ik ook, als toezichthouder :D

S2909, Mya, Nina Sanders en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier ook een lekker dagje. E is opgehaald door mijn zusje om daar te logeren. L heeft heerlijk 2.5uur geslapen, in die tijd hebben we de kamer van E even goed schoongemaakt en opgeruimd. Ik heb eindelijk een vakkennis van ikea met bakken. Dus daar der speelgoed in verdeeld. Pooppenhuis leuk neer gezet en ingericht. Benieuwd wat ze er van vind morgen als ze thuis komt. Na het slaapje van L zijn we met z'n 3e naar de ikea geweest. L keek zijn ogen uit, zoveel mensen had hij volgens mij nog niet bij elkaar gezien :roflmao:. Weer te veel gekocht :oops:. Nieuwe bakken voor het speelgoed beneden voor in onze vakkenkast. Nog een setje voor het poppenhuis, auto's voor L, fotolijstje van E der klassenfoto en die heerlijke chocolaatjes die ze daar hebben lagen opeens in mijn karretje :D.

L zit nu heerlijk te genieten van poffertjes (voor hem ook een beetje feest nu zijn zus weg is) en wij gaan nog eens verzinnen wat we gaan eten. Maar ik gok dat het een patatje word, heb daar weer eens zin in.
    Bekijk bijlage 689969

S2909, Mya, Nina Sanders en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier nu de oven aan het voorverwarmen voor pizza nr 2 :D.
    (We doen altijd beiden een halve, dan heb je 2x een warme).
    Heerlijk, lang niet gehad.

Jongens lagen er om 18.45 in. Waren echt moe, zelfs mini O die vandaag zo'n poos heeft geslapen. Hij zal het wel nodig hebben.

Man is bijna klaar met het wandje en dan duiken we met de andere helpt pizza op de bank!

Ik hoop ook lekker te slapen vannacht weer een keer. En dan heerlijk morgen wakker te worden met: jawel. Caramelpudding met vlokken :D:D:D:D

S2909, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier nu Songfestival op. Heb er nog niks van gezien, geen halve finale :p.
    Beetje vergeten en ik vind de Nlse act niet leuk

Mya vindt dit leuk.
  11. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik kijk nu ook voor het eerst. Heb nog geen 1 liedje gehoord, ook de Nederlandse niet. Maar ik ga niet helemaal kijken denk ik, ik sta morgen op met A en songfestival duurt altijd zoooo lang haha

Mya vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    NL heeft zich niet hoeven kwalificeren.
    Want gastland.

Hier hebben we momenteel even niet die verdeling dat 1 van ons met de kinderen op staat. Ik ben altijd vroeger op momenteel maar ik heb die rust echt even voor mezelf nodig.

En straks, ik zou echt even niet weten hoe wij die verdeling moeten doen dat 1 van ons met 3 kinderen opstaat :o:
    Maar ach, dat gaat allemaal vanzelf wel los lopen denk ik. Ik denk dat het super tof is straks, 3 broertjes dicht op elkaar!

Mya vindt dit leuk.
  13. Sansaatje

Over Songfestival; ik heb 5 minuten van de voorbeschouwing gezien en afgehaakt. Ik houd toch teveel van muziek. :p Hoppa, Handmaid’s Tale aan en met een Ritter Marsepein aan de serie. :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh lekker. Ik was denk ik voor puur met hele hazelnoten gegaan

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh wat hebben ze een smaken zeg.
    Ik zou gaan voor:

Puur of wit hele hazelnoot
    Cashew
    Boterbiscuit
    Cocoa mousse
    Coconut

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    upload_2021-5-22_21-40-57.png
    upload_2021-5-22_21-42-53.png

17. Sansaatje

Heerlijk! Toen het nog kon gingen we regelmatig naar Duitsland voor boodschappen en daar hebben ze zoveel meer varianten van Ritter dan hier. Nam van elk eentje mee. :D

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij kijken bij de overburen naar binnen. Hebben ook het SF opstaan haha

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wij wonen op een paar km van de Duitse grens en mijn man moet de 2e covid prik nog hebben (astma) maar anders loont het ook voor ons om weer naar Duitsland te gaan, zeker voor tanken :o:
    Moet mijn man wel eerder gaan tanken dan vandaag.

Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  20. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Oh nee dat weet ik hoor van NL. Ik kijk meestal de finale wel. Twee jaar terug was ik zo verbaasd dat NL won, haha

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina