@Poolvos jij inmiddels weer thuis? Hoe heb je het gehad? Ik ben inmiddels bij episode 9 van seizoen 3 van The Bold Type Deze week echt veel kunnen bingen.
Oh nee joh. Wat een stress. Toen ze begin vorig jaar een longembolie vermoedde was er binnen een half uur een foto enz gemaakt. Wat k*t zeg dat je moet wachtte. Hoelaat mag je nu?
sterkte. Toen er hier een longembolie moest worden uitgesloten kon ik meteen prikken zonder afspraak en kreeg ik de uitslag binnen een uur.
Prikken heeft de huisarts gelukkig al gedaan. Dus dat is al in orde. Enkel de echo moest nog gemaakt worden .
Niet dat ik weet, moest de huisarts pas vanavond bellen daarvoor. Zou al eens kunnen kijken in mijn online dossier.
Hier hebben we een kloppend hartje gezien! Verloskundige twijfelde dus serieus of ze er geen twee zag. Dus inwendige echo, maar ze zag er één! Wel ben ik vooruit gezet naar acht weken. Maar dat kan bijna niet gezien de positieve ovulatie test en wanneer we gemeenschap hebben gehad haha!
Gefeliciteerd met de goede echo! Fijn hoor! Wel vreemd van de datum, maar het is nu nog zo klein... Iedere mm geeft een andere meting natuurlijk haha!
Fijn @wolkje1994 gefeliciteerd! Ik zou nog wel even de termijnecho afwachten mbt de uitgerekende datum. Het is nog zo klein. maar wel een lekker gevoel om het weekend in te gaan hoor!
@S2909 jemig, hopelijk een goede uitslag! @Nina Sanders lijstje is nog onveranderd @wolkje1994 yeaah gefeliciteerd met de goede echo!
Ik heb iets MEGA gênants; als ik zo moet hoesten (het zit echt diep) dan heb ik niet altijd controle over mijn blaas! wát kan ik eraan doen en: dit gaat toch wel over?