♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ja die kennen wij zeker! Leuk dat het weer open is. Wij gaan ook binnenkort weer. :)

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Oef oef oef, 2:30 naar bed met iets teveel bier en whisky en om 5:30 werd de kinderbende wakker. Veeg mij maar op. Lang geleden dat ik een kater had. Overweeg serieus katervoedsel vanavond. :roflmao:

Magnolia29, Kirzy, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Denk dat er velen dat gaan hebben deze zomer met al de versoepelingen. :p

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Ok, mag ik even zeggen dat peuter zonnebrilletjes keischattig zijn. Er is er deze week één geleverd en die is zo klein, dacht te klein, maar het past toch perfect.

Er staat ook op dat die onbreekbaar is...challenge accepted zou ik zeggen.

S is zoals verwacht een dut aan het doen en ik heb ondertussen al de pastasaus voor straks gemaakt. We gaan deze middag eten want vriend en schoonpa gaan hele middag nog bezig zijn met onze regenputten te verbinden. Dan weet ik tenminste dat S al zijn warme maaltijd voor vandaag gehad heeft.

En sinds vandaag heb ik een open beker geïntroduceerd. Tot nu toe dronk/drinkt S nog steeds van een flesje. Het gaat eigenlijk al redelijk vlot met een bekertje, dus we gaan daar vanaf nu op oefenen.

Siepie85, Magnolia29, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Net maar Q om 11 op bed gelegd. Echt niets was goed voor meneer. Denk dat hij misschien niet echt lekker heeft geslapen ofzo, want hij sliep direct. (Hoera!) Heel even rust in de tent hier dus. Ik ga straks even douchen en als Q wakker is gaan we richting mijn ouders.

Siepie85, Magnolia29, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Habibati

Habibati Niet meer actief

Hier drinkt ze ook zelfstandig aan de open beker sinds 2weken. Meestal kan ik haar nadien wel omkleden want het onderste van de beker is moeilijk. Vind dat ze weer een groeispurt aan het doen zijn momenteel.
    Ze heeft heel goed het woordje nee door. Slaapzak aandoen. Nee! Gaan slapen. Nee! Gaan spelen jajaja... Echt waar dan moet je serieus blijven.

Sansaatje, Mya en S2909 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier mini O net op bed. Die moest wel even wennen. Maar de kamer is ongelofelijk super prachtig geworden. Ben echt zó blij met het resultaat. De gordijnen moeten nog terug want je raadt het nooit: ik mis wat oogjes :o: hoe is dat mogelijk omg :o: maargoed. Weer iets wat we kunnen wegstrepen van de lijst.

Siepie85, Magnolia29, Kirzy en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Dat woordje neen is hier ook goed in gebruik. Als ik hem een broek of pamper probeer aan te doen is het gewoon een aaneenschakeling van allemaal nee!nee!neeeeeee!

Gisterenavond kwam opa nog naar hier en ineens had hij een opruimbui. Al zijn boeken in de kast gezet, al zijn blokken in de doos en ondertussen hele tijd oei oei oei. We lachen allemaal in een deuk.

Kirzy, Nina Sanders, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het weer valt hier toch een beetje tegen hoor. Het is helemaal niet heel warm en ook niet zonnig tot nu toe. Qua temperatuur prima natuurlijk, maar ik geloof dat het morgen lekkerder buiten-zit weer is :p

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Omg. Ik wil eigenlijk komende maandag en di onze kamer geverfd hebben. Maar ik durf mijn man echt niet te vragen ons bed uit elkaar te doen etc. Die wordt gillend gek :o: hahaha.
    Maar volgend weekend is de bruiloft, het weekend erna kan m’n broer niet, daarna gaan we al snel op vakantie. Dan nog 2 wk werken en dan start mijn verlof. Als al die klussen dan komen, dan zijn we echt weken verder. Ahahah :|:rolleyes:.
    Even kijken hoe ik dat ga aanpakken. Misschien na het eten van een lekkere pizza met een speciaal biertje :roflmao:.

Wat zijn jullie eetplannen? Wij gaan zelf pizza maken. Heb trouwens ook nog pulled chicken in huis. Zou dat lekker zijn op een pizza? Iemand wel eens gedaan? Het lijkt mij misschien heel droog worden? Want pulled chicken gaar je op een stuk lagere temperatuur dan de pizzabodems... hm..

Oh wereldnieuws. Hoewel ik nog steeds intense hoestbuien heb, sowieso in de avonden en als ik wakker word, heb ik vannacht geen enkele hoestbui gehad en pas wakker geworden rond 7u. Voor het eerst sinds 11/12 weken dus ik vond dat een behoorlijke mijlpaal haha!

jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  11. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Pulled chicken gaat zeker lekker zijn op een pizza. Eventueel wat paprika erbij en andere groenten. En een beetje BBQ saus erover. Yum!

12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Het is hier gewoon bewolkt en frisjes buiten

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh goed idee. Dat heb ik nog in huis beiden.
    Maar beter dan eerst de bodem even een paar minuten afbakken en dan de pulled chicken mee warmen of gelijk erop?
    Ik heb altijd die courgette bodems en die doe ik 12 min op 220 graden en dan zijn ze perfect! Dan bedoel ik de gehele belegde pizza dus. De bodems bak ik niet eerst een paar min af alvorens beleggen.

Siepie85 vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier dus ook kwam ik net achter. Ik liep in een hemdje de tuin in omdat ik de was buiten wilde hangen maar ik draaide gauw weer om. Iets warmers aantrekken en de was in de droger gegooid (want sneller klaar en dan kan ik hem ook sneller weg werken).

Kirzy vindt dit leuk.
  15. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Ik zou mss halverwege de pulled chicken erbij doen. Denk dat het anders wel uitdroogt op die temperatuur. En dan de BBQ saus als de pizza uit de oven is of op hetzelfde moment als de kip. Of je kan eerst wat BBQ saus door de kip mengen en zo erop. Kwestie van uitproberen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier is t ook bewolkt en best frisjes, gisteren was er volle zon… en we gaan bbqen, maar volgens weerbericht wordt t rond 17.00 hier zonnig, dus daar hopen we maar op. Vriend zijn ouders hadden we gister uitgenodigd om vandaag te komen bbqen, dus kan t niet makkelijk dagje verzetten…. Morgen zon en 19 graden, hopelijk is dat echt zo, want ben erg toe aan dagje warm zonnig weer!

S2909, Nina Sanders en Kirzy vinden dit leuk.
  17. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier schijnt heerlijk het zonnetje :) staat wel een klein windje maar dat is heerlijk in combi met de zon. We hebben al heerlijk buiten geluncht. Morgen gaan we bbqen bij mijn ouders :D.

S2909 en Mya vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier is het later bij getrokken. We zijn even met de jongens naar de stad geweest. Wat een verschrikkelijke actie want ze hebben zich echt misdragen. :| Schaamde me kapot. Ik heb mezelf maar op een extra grote latte to go met kokosmelk en dubbel slagroom getrakteerd. Niet echt tof. Ik was sowieso al moe en wilde gewoon een gezellige middag met gezin in de stad maar ze waren ronduit asociaal en vreselijk brutaal. Wat mij betreft gooien we ze zo snel mogelijk in bed. Klaar ermee voor vandaag.

Verf uiteindelijk dus niet meer gehaald, doe ik morgen. Hoewel ik me prima voel verder, schiet het soms in m’n bil (vanuit mijn bekken) en dit herken ik van de vorige keer. Heeft echt te maken met vermoeidheid. Teken van eventjes iets rustiger aan.

Verder weinig te melden. Het is nog best warm geworden en zit nu in de tuin.

Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  19. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hier heerlijk weer de kinderboerderjj opgezocht. Dat voelt gewoon als een uitje naar de dierentuin na zo lang niks kunnen doen. Echt heerlijk gewoon. Waar het vanmorgen nog behoorlijk fris was, was het nu echt wel warm.

Habibati, Mya, Magnolia29 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Wij zijn net thuis van de wandeling naar schoonouders. Warm weer, had een taartje gekocht onderweg. S was heel enthousiast om er te zijn. Maar hij was veel te warm gekleed. Morgen naar schoonzus voor verjaardag neefje en kga zorgen dat hij dan lichter gekleed is.

De terrasjes die we tegenkwamen onderweg naar huis begonnen al goed vol te zitten.

Habibati, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina