♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhh wat erg. Goh daar zou ik wel wat van gezegd hebben hoor. Hoe reageerde je! Ik zou not amused zijn, ook niet op mijn 16e

Miekje86 en Mya vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff. Zit me ook niet helemaal mee hoor. o_O Maak ik daarstraks een verkeerde beweging, schiet het me in m’n rug (waar ik al last had van het hoesten). Jullie begrijpen dat als ik nu hoest, ik gewoon echt sterf van de pijn. :cry: Maargoed. Blijf maar lachen als een boerin met kiespijn.

Ik heb zojuist echt een onmundige bak ijs naar binnen gewerkt en vanavond gaat er alsnog een mega pizza in. Uiteraard anders belegd dan gisteren, maar das wel het minste wat ik verdiend heb.
    Vraag me wel serieus af hoe ik moet slapen vanavond. Alle tips welkom. Probeer het wel soepel te houden en heb ook al een pcm genomen.

Mya en riean vinden dit leuk.
  3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Nou @Nina Sanders hier ook in m’n rug geschoten toen ik A optilde terwijl ik op ons bed zat :( zo balen want had daarvoor best lang geslapen toen hij ook sliep dus voelde me echt beter. Ook nog keelpijn en beetje verkouden hier (geen COVID gelukkig). Enige dat ik neem is pcm inderdaad.
    Hier dus geen tips sorry! Misschien lange douche zo? Ik ga zo even in bad hier. Douche lukt me even niet haha

Mya, Miekje86 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Habibati

Habibati Niet meer actief

Wat een zalig weekendje is dit geweest. Zalig gaan wandelen, naar de speeltuin gegaan (begint A lekker te vinden) de tuin begint er menselijker uit te zien maar nog zoveel aan te doen, jammer genoeg zijn de zandbak, schommel en glijbaan niet geleverd, nu is man de BBQ aan het aansteken en dan zit het er alweer op. Nog een paar leuke kleren gekocht voor deze zomer.
    Volgens mij heeft A ergens last van slaapt ineens weer slecht en heeft ook weer last van misselijkheid in de wagen. Misschien de laatste kiezen dat er gaan doorkomen hopelijk is het enkel dat.

Mya, Magnolia29 en S2909 vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier ook zo'n heerlijk weekend ❤
    Echt, dit weer graag t/m september. Ik teken er voor ;) Ook zo genoten in de enorme speeltuin vandaag. Ze hebben er o.a. modeltreinen en je kunt er met een mini stoomtrein een rondje rijden. Nouuuuu V vond het fantastisch! Heeft alle dieren van de kinderboerderij geaaid en geknuffeld. Riep de hele tijd; Doei pauw/kip/
    ezel/varken/geitje :roflmao: Zo schattig. Hij heeft in de middag niet geslapen, dus lag er om 18.30u in. N kijkt nog even tv, die gaat ook zo.

En ik ben echt mega verbrand :oops: M'n voorhoofd, wangen en neus zijn vuurrrrrrr rood :eek: Heb de kinderen wel 4 x ingesmeerd, maar mezelf compleet vergeten.. Zo stom!

S2909, riean, jvsd92 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Was de hele hoge glijbaan ook open?! Die is zelfs voor grote mensen leuk, misschien zelfs leuker voor grote mensen dan voor die kleintjes. Met de trein is ook zo leuk, wij moeten ook maar snel weer heen. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Sansaatje

Dames met kleuters, het is hier (bijna) dagelijks strijd met onze kleuterdame. Ze is zo brutaal als ze haar zin niet krijgt en af en toe niet te genieten. Sinds ze naar school gaat is ze echt moeilijker om de omgang. Is dat herkenbaar? Iemand tips, ik vind het soms moeilijk om er rustig op te reageren want ze doet zo brutaal; handen in haar zij en tong uit steken en spugen op de grond. :confused:

8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Yes, alles was gewoon open! Man is met V ook van die grote glijbaan geweest met zo'n matje, big smile :D Haha!

9. Sansaatje

Hoera! Enkel de trappen op vind ik verschrikkelijk, ik heb erge hoogtevrees maar als je dan op zo’n matje naar beneden roetsjt is het de klim met angstzweet wel waard. :roflmao:

Siepie85 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Sansaatje

Op je rug op de grond voor de bank gaan liggen, benen in een hoek van 90o op de bank en even blijven liggen. Na een paar minuten voel je je rug weer zakken en dat helpt mij altijd. Ik ben een kneus met mijn rug. (Tweemaal een hernia waarvan een keer een dubbele en mijn stuit staat af en aan scheef)

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bedoel je dan voor de bank zelf en dan zeg maar de houding waarin je normaal in een stoel zit maar dan liggend voor de bank? Waarbij je onderbenen zeg maar op de bank leunen?

@RoseMurphy vreselijk. En dan dan ik ook niet kan toegeven aan de hoest is een extra verschrikking. Ik heb daarstraks 2 pcm op en ben eerst zelf gaan douchen zodat de boel een beetje soepel werd want de kinderen moesten ook douchen. Mijn man deed de rest allemaal en die doet nu voor de rest ook alles, maar ik voel alweer dat de pijn weer terug komt. Ik heb geen flauw idee hoe ik de avond en nacht door moet komen maar oké. Rottige is dat ik normaal dan gerust een diclofenac tablet zou pakken maarja. Nu natuurlijk niet. Wat rot dat het bij jou ook in je rug is geschoten. Hou je het een beetje vol? Hopelijk helpt een bad.

12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    In die tijd was ik erg verlegen en durfde er niks van te zeggen. Mijn moeder zag het gebeuren en die haakte er wel goed op in. Was mij tante weer beledigd dat der dochter (die ze eindelijk had na 2 zonen) 'straf' kreeg. Maargoed de band met die tante is met de hele familie nooit goed geweest

Nina Sanders, Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik heb ook geen idee voor de nacht pff. Ja ik had anders ook allang ibuprofen oid genomen (voor m’n keel dan). Het zit onderin m’n rug. Bad voelt wel fijn maar ik kan geen lekkere houding vinden waarin ik het niet voel bah. Voor t slapen neem ik 2 pcm en dan hopen op t beste. In ieder geval benen opgetrokken op m’n zij met slapen denk ik..
    Fijn dat je man t allemaal oppakt. Mijne hier ook, zo lief. Heeft net ook al even gemasseerd, misschien wil hij dat nog even een keer doen voor t slapen. ‘Moet’ morgen wel naar kantoor dus hoop dat t dan meevalt
    Jij ook veel sterkte!!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zeer herkenbaar. Consequent zijn en een hele lange adem hebben. Ik merk nu na een half jaar verbetering bij E. Ik maak ook afspraken met der wanneer wel en niet spelen bijvoorbeeld. Ik zeg ook duidelijk iedere ochtend bij weg brengen wie haar komt halen, mama/oma/bso en ik merk dat haar dat rust geeft.

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  15. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.344
    8.346
    113
    Amsterdam
    @Sansaatje opzich ook heel normaal gedrag hoor. Je kan het ook gaan zien als dat ze ontdekken dat ze ook een mening hebben dat ze dingen naar hun hand kunnen zetten etc. Wij geven hier aan wat idd niet gewenst is en wat wel. Maar somsssss achter 3 lagen behang plakken!
    Soms komen er ook ineens juist weer hele wijze dingen uit, of wordt je er gewoon even mee geconfronteerd dat je het zelf verkeerd doet.

Mya vindt dit leuk.
  16. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier verder een heerlijke middag gehad. Lekker gebbqt bij mijn ouders. E en L hebben daar heerlijk gegeten, de hele buurt kon genieten van L zijn gehum tijdens het eten. Hij doet dat als hij iets lekker vind en hoe lekkerder hoe harder hij gaat :roflmao:

Ik ben ook heerlijk verbrand vooral rond de schouders. We ingesmeerd maar te laat herhaald. Nu weer verder met lucifer kijken

Mya en Habibati vinden dit leuk.
  17. Habibati

Habibati Niet meer actief

Ok deze moet ik delen.

Mya, wolkje1994, RoseMurphy en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Sansaatje

Kijk haar nou staan, dametje! Heerlijk. :)

19. Sansaatje

Fijn dat het wel herkenbaar is! Is ook echt duidelijk het ontdekken van eigen wil en grenzen opzoeken. Ze is af en toe ook al heel wijs en dan sta ik echt te kijken van hoe geniaal zo’n kinderbrein werkt. :roflmao: Tijd voor strakkere grenzen en duidelijkheid.

Siepie85 vindt dit leuk.
  20. Sansaatje

Dank je wel! De lange adem mis ik af en toe en reageer dan primair op haar en dat versterkt het opstandige gedrag. Het is moeilijk maar gelukkig normaal gedrag zoals ik hier lees. :roflmao:

Siepie85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina