♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha nee:oops::oops::roflmao:
     
  2. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Kirzy een paar jongens namen hier uit de omgeving zijn:
    Harvey
    Coen
    Bram
    Nick
    Gijs
    Leon
    Abel
    Max
    Joris
    Thijs
    Lars
    Joas
    Boas

    Misschien heb je er wat aan misschien ook niet. Lijkt mij ook heel erg stressvol om nu nog geen naam te hebben. Heb je zelf een gevoel van dit is echt een ..... dat had ik namelijk bij E heel erg en bij L een beetje
     
  3. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.881
    4.154
    113
    Wat herkenbaar die boze dreumesen! Onze jongste gooit zich ook echt achterover als hij iets niet mag en huilt tranen met tuiten. Toont heel zielig. Inmiddels ben ik er niet meer zo van onder de indruk, volgens mij voert hij gewoon een showtje op.
    De oudste deed dit nooit, dat was altijd een lief en makkelijk jongetje, tot de geboorte van zijn broertje. Inmiddels kan hij er ook wat van. :confused:
     
  4. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Joas vind ik leuk maar mijn vriend weer niet.
    Echt relaxed is het niet nee om nog geen naam te hebben. Je denkt eerst tijd zat te hebben om nog een naam te bedenken en dan opeens ben je 39 weken onderweg:roflmao:
    Thanks iig voor je bijdrage
     
    Poolvos en Miekje86 vinden dit leuk.
  5. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @ boze kindjes: hier ook zo een drama maker. Hij gaat stampvoetend door de kamer lopen met een heel boos gezicht en veel gemopper en krokodillen tranen. Laat zich dan vallen en gaat met zn hoofd bonken tegen de grond, kast, stoel wat hij ook maar tegen komt:roflmao: dit gedrag negeer ik. Op de opvang laat hij zich in grote kussens vallen met veel bombarie :rolleyes:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Oh ja, wij hebben ook zo'n enorm boze dreumes :rolleyes: Als hij z'n zin niet krijgt, gooit hij zichzelf op de grond en gaat daarna met speelgoed gooien. Als ik dan boos word, begint z'n onderlip te trillen en komen er grote krokodillentranen :o: Moet ik m'n lachen inhouden natuurlijk, anders wordt'ie alleen maar kwaaier :roflmao:

    Maar goed, ik kan het altijd gooien op z'n Portugese roots :p Het zijn nu eenmaal temperamentvolle mannen :roflmao:
     
    S2909, Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  7. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    @Kirzy hier ook nog maar een rijtje namen die wij toen nog hadden staan. Misschien ook helemaal niks maar wie weet;)
    Daan
    max
    Siem
    Thijs
    Chris
    Ruben
    Gijs
    David
    Simon
    Kasper
    Twan
    Oscar
    Lex
    Alex
    joris
    Stijn
    Thijs
    Boris
    bram
    Bart
    Felix
    Ivo
    Julian
    Julius
    Lars
    Maarten
    pelle
    Ruben
    Tim
     
    Sansaatje, Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  8. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Hou op over boos zijn, meer woedend/laaiend als ie z’n zin niet krijgt!
     
    S2909, Kirzy, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Kirzy
    Je kunt ook nog beide je top 3 namen op papiertjes schrijven. Dan mag hij 2 van jouw namen uitkiezen, jij 2 van hem. Uit die 4 de 2 kiezen die jullie het leukst vinden en dan een muntje opgooien.

    De naam die je hoopt dat het wordt wanneer je het muntje opgooit, moet je kiezen ;)
     
    S2909, wolkje1994, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Thanks voor je lijstje alleen zijn dit te Hollandse namen.
     
  11. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha dat is dan ook wel weer erg spannend :roflmao::roflmao: zou nog een optie kunnen zijn inderdaad
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  12. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    Spannender dan met 39 weken geen naam hebben kan haast niet hahaha. Maar ik ken echt mensen die geen keuze konden maken en dus indd met papiertjes een keuze hebben gemaakt.
     
    Magnolia29 en Kirzy vinden dit leuk.
  13. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Siepie85 Julius is echt een favorietnaam van mij! Maar omdat een goede vriendin ‘m heeft gebruikt, staat hij niet op mijn lijst :o:
    Zelfde trouwens met Axel ♥️
     
    Magnolia29 en Siepie85 vinden dit leuk.
  14. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat is dat met al jullie woedende kinderen? Hier valt dat echt (nog) heel erg mee! R kan heeel soms wel boos doen, vooral als hij iets aan het doen is en we moeten stoppen (om welke reden dan ook) . Maar ik heb er geen boodschap aan; het gaat snel over.
     
    Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  15. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Abel vind ik ook leuk! Wel iets te Nederlands en past niet bij A voor ons haha.

    @Kirzy Ik weet de naam van J niet (meer), is die een beetje Engels?
     
  16. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ook eentje die echt goed kwaad kan worden. Hier een bijter, die wil mij of de bank of wat dan ook gaan bijten. Knaagdiertje. En dan word ik boos en dan gaat hij heeeeeel hard nee schudden. Ik moet zovaak mijn lach inhouden.
     
    Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik denk een combi van factoren. Leeftijd, sprongetjes, verkoudheid (de mini begon met schor zijn en stemverlies / heesheid en heeft mij aangestoken. Gelukkig ben ik niet verkouden en heb ik ook geen keelpijn). Ach, zodra de zon weer gaat schijnen heeft niemand meer ergens laat van ;)
     
    Mya vindt dit leuk.
  18. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier net alles afgestoft en gestofzuigd. Als Q zo op bed ligt de dweil erdoor en dan is mijn taak weer gedaan voor vandaag. Naja, ik denk nog wat wassen draaien. Maar dat gaat altijd wel automatisch tussendoor.

    Vanavond komen mijn schoonouders bij ons eten. Echt heeeeeeeel veel zin in. :rolleyes: *Ahum* Ik vind de weekenden altijd van ‘ons’ ofzo. Man is zo druk op de zaak dus als hij zaterdag rond 18.00 thuis is is dat voor mij dan echt family time, onze family time. Hij werkt verder non stop en is niet thuis. Ik vind het dus echt irritant als er dan mensen langs komen. Maar goed; hebben we dat weer even gehad voor een tijdje. :o:
     
    Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh Lord. Wat een ramp. Ik ging dus net de pizza in de oven leggen (we doen altijd 1 tegelijk zodat we beiden een halve warme hebben). Valt de hele pizza ondersteboven op de grond! :o::o::o::o::o::o::o::o:
    Maargoed. Dat mag uiteraard de pret niet drukken. Hij gaat de oven in, wat extra kaas en hoppa. Hij zal er niet minder om smaken. De vloer is ook al schoon..
     
    Mya, Magnolia29 en Kirzy vinden dit leuk.
  20. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Jaa klopt is meer Engels
     
    RoseMurphy, Siepie85 en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina