De dokter zag op de echo geen klonters. Moet nu nog naar de huisarts bellen voor meer info. De arts in het ziekenhuis was heel karig met informatie.
Ach, als je er straks 3 hebt dan gaat dat wel vaker gebeuren Ik weet nog dat ik met vriendinnen op vakantie was, 3 van ons pas moeder geworden, 2 niet. We sprongen op de trampoline, en alle drie de moeders riepen: hooooo, eerst even gaan plassen @S2909 , pff, schrikken zeg. Gelukkig viel het mee @wolkje1994 , wat fijn een kloppend hartje! En misschien gelukkig maar 1? ik zou me denk ik rot schrikken @hier uiteindelijk toch veel buiten geweest. Vanmorgen 2 uur, waarvan ruim 3 kwartier gewandeld en de rest in een speeltuintje doorgebracht. Vanmiddag een hele poos in de tuin. L vindt het zo fijn. Ik vond het koud Dochter is gelukkig negatief getest, dus zoon kon mooi nog even bij mijn ouders gaan spelen. Hij zal zo wel thuis gebracht worden. L ligt er al in,oudste is onderweg van een vriendje (route van 10 km ofzo die hij bijna nooit fietst, ben benieuwd hoe laat hij thuis is ) en dochter kijkt een film. Ik ga nog bedenken wat ik doe vanavond. Volgens mij gaan we nog een aflevering van the bridge kijken. Vinden we allebei leuk, maar het komt er toch niet zo veel van. Vanavond maar eens tijd voor maken
@riean alsjeblieft zeg. Dan ga ik maar eens gauw op zoek naar een bekkenbodem fysio na de bevalling hahaha
Hier liggen ze er beiden (bijna) in. Nog even gauw beneden zuigen en opruimen en ik plof op de bank. Wat een dag weer.
Hello! Ik ben zo goed als opgeknapt! De hoofdpijn is weg en de keelpijn minimaal. Morgenochtend werken en rest relaxmodus aan. Dochter knapt ook op. Alles komt los, hoestdrank helpt. Scheelde dat we vandaag samen waren en hebben bijna de hele dag gehangen (lees, ik heb van alles in huis gedaan want ik liep achter.) Vanmiddag even lekker gewandeld samen en de frisse lucht deed ons goed. Kinderen in bed en ik op de bank.
@wolkje1994 gecondoleerd! En wat fijn dat je een goede echo had, ik hoop dat dat een lichtpuntje in deze moeilijke tijd is geweest.
Wat spannend dat het bijna zover is en dat je nog geen naam hebt! Er zijn volgens mij genoeg baby’s die pas aan het einde/na de geboorte hun namen kregen. Rommelt er al iets?
Ik hang hier moe en met zere rug in bad. Het was echt een topdag. A was vrolijk. Uiteindelijk van 10.00-12.30 geslapen. Daarna niet meer en toch ging hij niet miepen Uiteindelijk zijn we alleen naar de AH geweest en de Hema en hebben we Action overgeslagen. Maar goed ook want heb lekker veel gehaald bij de Hema haha. Oh en zag bij een klein kledingwinkeltje allemaal leuke dingen hangen in de uitverkoop maar ik had daar geen afspraak. Dus zometeen even online kijken en anders misschien voor morgen of komende week nog een afspraak zien te fixen haha. Vanavond lekker chillen, beetje bankhangen. Morgenmiddag komt een vriendin bij ons thuis High Tea doen, heerlijk
Hier net lekker Grieks besteld. Heerlijk op de bank eten vanavond. De Voice kijken en daarna naar bed!
Ik heb bij zwangerschapsuitkering geleerd dat je je poes moet aanspannen en ontspannen, aanspannen en ontspannen. En dat een aantal maal per dag en dan blijft het strak en lek je minder.
Wat schrikken zeg! En wat jammer dat je minimale informatie krijgt in het ziekenhuis? Hoe is het nu? Weet je al meer?
Ohhh dat zijn goede avondjes. Ik denk dat ik the voice niet ga kijken. Het valt me zó tegen en ik heb nog leuke series die ik volg. O vindt zang programma's ook leuk dus ik denk dat ik het in het weekend een keer overdag op zet. Beter dan kinderliedjes . Qua naar bed gaan.. tsja.. dat resulteert altijd in een paar hoestbuien. Ik hoop echt dat het gauw een keer minder wordt. Ik herken dit overigens zó van vroeger. Bleef ook altijd lang aan houden.
Ik kijk erg uit naar heteluchtfrituren morgen. Heerlijk goulash kroketten! Wilde het liefste saté kroketten maar ik vind nergens de juiste voor in de airfryer..
Toch schaam ik me diep dat hij nog geen naam heeft hoor Nee rommelt nog niks ik ga er ook niet vanuit dat deze kleine zich vrijwillig gaat melden