Dat werkt hier helaas niet meer, heb al zoveel geprobeerd…. Net weer mega drama gehad, ook afdrogen na het douchen is totaal niet nodig vind hij, oja en zodra hij door heeft dat hij klaar met douchen is wordt hij woest, douchen kan hij wel uren volhouden denk ik zomaar…
S ligt er hier ook al in sinds 19u. Zag dat hij ook helemaal kapot was. Wilde eigenlijk ook niet meer buiten spelen, tot de deur toe was, dan wou hij buiten spelen. Oma heeft nu ook eens zijn ware aard gezien
Oe dat klinkt wel lastig. Dan maar hopen dat het een fase is en hij er snel klaar mee is. Ik herken het van de oudste. Die kon schreeuwen om alles, zelfs het douchen. Dit meneertje is gelukkig wat relaxter met alles.
@Siepie85 precies mijn reactie: waarom laat je het dan prikken. Had ze zelf ook door zei ze later. Maargoed verder moet ik wel bekennen dat ik voor het eerst iemand trof die me voor mijn gevoel wel serieus nam (of ik was gewoon heel stellig, ik ken mezelf ook. Op een gegeven moment heb ik het zó gehad en ga ik echt op mijn strepen staan, volgens mij ben ik dan echt een heks maarja..). De AB die ik heb is claritromycine. Ze zei aan de tel dat ik 4 × daags 250 mg moest nemen maar ik zie dat op het etiket 2 × 500 staat (heb dus ook 500 mg gekregen en geen 250). Ik kan wachten en morgen bellen, maar ik ga gewoon over een uurtje als ik naar bed ga een tablet samen met 2 pcm nemen en hopen op een goede nachtrust. De codeïne en maagzuurremmer laat ik nu dan even zitten, anders wordt het wel een behoorlijke cocktail door elkaar Ben wel blij dat ik iets heb gekregen. Want met die pijn lukt het me ook niet om door te hoesten zeg maar en dan blijf ik die neiging/prikkel houden.
Ohhhh hier zit een kat in de tuin een nestje leeg te halen . Ik weet dat het de natuur is maar mama bird is zwaar over haar toeren..
Verder is t ook een heerlijk mannetje hoor! Hij is ook enorm lief, en gezellige momenten zijn er ook gelukkig. Alleen de dagen dat ik werk, zie ik m dus vooral op de slechte momenten, smorgens drama met verschonen en aankleden, en Savonds drama na het douchen, dat vind ik dus wel erg jammer. Oja hij is ook altijd boos als ik gewerkt heb, i.p.v. kusjes en knuffels wilt hij slaan, dus echt gezellige momenten op mijn 3 werkdagen heb ik amper. En als ik m dan in bed stop, dan wilt ie ineens heel veel knuffelen, dus dan toch nog een momentje. Morgen gelukkig mijn vrije dag!
zo zielig… zou gewoon de kat wegjagen. Ik heb zelf ook katten en de kater vangt hier van alles, ook eenden, vind ik gruwelijk erg.
tuurlijk! Hoe moeilijk ze het ons ook maken soms het blijven schatjes. Is hij op de opvang met je werkdagen? Kan best dat hij zoveel indrukken krijgt te verwerken dat hij wat mindrr meegaand is. Ook niet erg. Uiteindelijk gaat het allemaal voorbij. Dat zie ik bij de oudste twee. Met 11 en 9 zijn de meeste fases voorbij en krijgen we weer nieuwe uitdagingen haha.
Nou het kwaad was al geschied zeg maar. De hele avond zat het beestje al re azen en eerlijk: hij had hem toch wel gekregen. Wel sneu hoor. Zon gestreste vogel die nu maar een beetje rond de heg vliegt..
Herkenbaar @Mya Hier is het mini O die (ja ja, onze levende zwaan) van aankleden drama maakt maar pas echt dramatisch thuiskomt. Niks mee te beginnen. Gewoon ook veel indrukken gehad dus gewoon hartstikke moe. De jongens liggen hier nu sinds 3 dagen op 1 kamer en dat gaat ook nog niet helemaal van een leien dakje. Ze houden elkaar wakker dus ik heb broer O vandaag iets later naar bed gedaan. Gisteravond hebben ze tot 21 lopen keten, vannacht flikte O het om om 3u de boel bij elkaar te loeien (serieus om niks, alleen maar smoesjes) en om 5u werd het hele huis opnieuw wakker omdat hij een bloedneus had. De hele bende maar bij ons in bed en ik had die ellende dat ik me niet meer kon bewegen en stierf van de pijn dus het was erg gezellig. 4 chagrijnige mensen (ik had een reden haha) en ook een mini O die het even heel leuk vond om iedereen een mep te verkopen want ja, dat doet hij. Sadist. En van de opvang zien we echt de meest schattige en vrolijke foto's voorbij komen haha. Maar dan is hij tijdens het douchen (ze kwamen zo plakkerig thuis, een mix van modder en zonnebrand - echt goor en ik had met heel veel pijn en moeite gister de bedden verschoond dus ze moesten douchen) echt zo'n zakje aardappelen dat helemaal tegen mijn dikke buik aan ligt en dan denk ik ach.. soms weet je het ook even niet. Het is echt allemaal een fase. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik elke zwangerschap ook weer van mezelf leer en sommige zaken ook steeds objectiever of pragmatischer in de context kan plaatsen. Niet als ik last heb van mijn hormonen hoor. Die momenten zijn er ook. Maar over het algemeen word ik steeds beter in relativeren. Moet ook wel straks met 3.
Nog een tip,; deze ijsjes van Oppo zijn zó lekker! En maar 110kcal per ijsje https://www.ah.nl/producten/product/wi459956/oppo-ice-cream-sticks-salted-caramel-en-chocolate?gclid=CjwKCAjwtdeFBhBAEiwAKOIy5wQJD8DPAZAw5bMCdL61K2JuzpqaI3pjLOHGODP1yL6zvaHRLYYgmhoCcGYQAvD_BwE
Hier is T ook een portret nog steeds en zoals jullie weten heeft hij de stervende zwaan uitgevonden. Probleem bij hem is ook dat hij het verbaal niet kan uitten en hij dus echt woedend wordt als het niet zo gaat als hij in gedachte had. Gisteren bijv hij wilde perse een jas aan maar die was echt veel te warm heb hem in de houdgreep mee naar het kdv moeten nemen richting auto. De commode wat we nu doen is hem z’n sokken uit laten trekken en contant benoemen wat we doen. Als hij zelf heeft aangegeven dat hij gepoept heeft is het vaak beter te doen. Anders stoor je hem bijv bruut in z’n spel en dan is het echt hel met verschonen.
En dat werkt niet bij bij want dan denk ik: das een dikke plak kaas ook. En dan neem ik er nog 1 @Magnolia29
@Siepie85 haha ik gebruikte laatst bij mijn ouders de woorden ‘stervende zwaan’. Vroegen ze hoe ik hier in hemelsnaam bij kwam. ‘Een jochie van ZP heeft dit uitgevonden ‘ @S2909 jaa wat een fijn nieuws! Heerlijk van genieten! @Nina Sanders fijn dat je nu in ieder geval wel een kuur hebt gekregen! Hopelijk slaat het snel aan
Magnums vind ik natuurlijk ook heerlijk, maar dan kom ik gelijk een halve kilo aan Dus dan maar die dure 'gezonde' versie
Ja ik ken het wel maar met al die ellende en hoest krijg ik echt expres een 'i dont care' houding. Dan vind ik die discipline echt net wat lastiger. Zelfde als wanneer O vraagt om de tv wanneer ik half stik in een hoestbui (de rat). Kan me dan ook gestolen worden haha
Zo, de laatste 2 pcm zitten erin voor vandaag samen met de eerste tablet! En nu hopen op een heerlijke nachtrust. En op kindjes die een klein beetje uitslapen. Ik duik lekker in bed. Raam lekker ver open (hopen dat er geen wants naar binnen komt want die zie ik momenteel veel). Welterusten iedereen!