Nee nee, ik heb vandaag echt schandalig veel uitgeven aan planten voor de tuin En ik heb vorige week al 's nachts een airfryer (Philips XL) besteld
Hahaha oké. Ja hier ook een tuinbestelling gedaan afgelopen week (en had ook zelf wat lavendel gehaald bij de bouwmarkt die er trouwens hartstikke mooi bij staat!) en dan zie je eigenlijk meteen ook dat planten behoorlijk duur zijn. Ik bestelde wat dingen, echt niet iets heel bijzonders of heel veel en was gelijk al 70€ kwijt. Maargoed de tuin is iets wat we telkens een beetje tussendoor bij houden. Man wil wel heel graag nog zo'n houten berging. Maar die krengen zijn ook echt prijzig. Dus als iemand tips heeft.. Hier werden de jongens verder helaas 5.30 wakker. Nadeel van bij elkaar op de kamer. Dan worden ze ook beiden wakker.. maar ik heb dus geslapen van 22.30 tot 5.30. Heerlijk! Niet wakker geworden van een hoestbui. Vanzelfsprekend werd ik wel helemaal stijf wakker en voelde ik een hoestprikkel op komen (dorst, droge keel) dus ik heb gelijk even een paar rondjes door het huis gelopen, een AB tablet en toch voor de zekerheid een codeïne.. alles om die hoest nu even te beperken want dat is gewoon te pijnlijk nu. Al met al dus wel een redelijke nacht! Hopen dat deze trend zich voortzet. Wat zijn jullie plannen verder op deze warme dag? Moet eerlijk zeggen dat ik in mijn toestand niet super zit te wachten op hitte maargoed, we gaan even kijken wat de dag ons brengt. Om 11u afspraak bij de radioloog dus ben erg benieuwd of en zo ja, wat er uit komt. O ik hoor broer O weer mega brutaal beneden de dag beginnen (zit heel even kaarsrecht nog in bed om mijn rug/ribben een rustige start te geven dus man is even met de jongens naar de beneden gegaan). Hopelijk blijft die ook even een keer wat relaxter want als ik ergens geen zin in heb, dan is het wel weer die drama tussen die 2 de hele dag. ik gooi ze echt zonder pardon de tuin in!
Jullie trouwens nog tips voor zonnebrand bij kleintjes zonder overbodige troep voor de gevoelige huid? Heb gemerkt de afgelopen dagen dat mini O erg veel jeuk heeft, en ook veel krabt (zo ligt momenteel zijn hele arm open). Vond het al zo gek want doe niks raars en gebruik verder ook geen producten. Maar ik ben er achter dat hij zo reageert op de zonnebrand! Volgens mij hadden/hebben we zo'n spray van Ambre Solaire voor kinderen. Jullie tips voor een Kids spray (liefst wel), spf 50 voor de gevoelige huid? En liefst ook nog 1 die direct intrekt en wat niet zo'n plakkerige bende wordt.
Hier na veel proberen bij vision uitgekomen. Maar is denk ik echt uitproberen! Dan de gewone niet speciaal voor kinderen is ook weer gewoon een verkoop truc btw.
Goedemorgen allemaal, ik ben er ook weer. Beetje druk en chaos gehad afgelopen dagen. Maandag was mega druk op het werk, telefoon stond gewoon niet stil. Gisteren iets rustiger gelukkig. Gisteren eindelijk een telefoontje gehad dat E as donderdag mag starten met zwemles , alleen wij maakte de domme fout om dit tegen haar te zeggen toen ik uit mijn werk kwam. Heel de avond aan het spoken en huilen geweest want ze vind het zo spannend. Ik gok dat ze rond 22.15uur sliep. Helaas kwam L vanmorgen al om 5uur , meneer had erg veel dorst dus even een glaasje water gegeven. Helaas spuugde hij dit vrijwel direct er uit en is hij erg onrustig gebleven. Tot een half uur geleden spuugde hij telkens zijn drinken uit. Net heeft hij 2 boterhammen en een rijstwafel op en een halve fles met drinken. Tot nu toe blijft het binnen en rent hij rond alsof er niks gebeurd is. En ik zit nu als een zombie op de bank
Goeiemorgen! Na een drukke dag met volgens mij wel 7 keer op en neer rijden naar school, stort, zwemles, winkels enzo nu weer lekker een dagje werken Het nieuwe kantoor is werkbaar, dus ik sluit me de hele dag daar op Vanmiddag nemen ze allemaal een vriendje mee volgens mij, kunnen ze lekker allemaal het zwembad in, dat sinds zondag weer staat. L is gister van 8 tot 11 wakker geweest savonds, voordeel is dat ze net pas wakker werd Fijne dag!
@Nina Sanders ik wilde het net in de groep gooien en las je bericht. In zie ook door de bomen het bos niet meer met zonnebrand voor kids. Zelf zou ik wel echt voor een crème gaan i.p.v. spray. Smeer je veel beter in / dikker op de huid dan een spray. Wordt ook aangeraden. Maar welk merk? Ik vond Zwitsal kids crème heel fijn, is er net een onderzoek van de Consumentenbond vrij gekomen en blijken er toch schadelijke stoffen in deze te zitten. Zit me nu in te lezen over naïf.
Zonnebrand; wij geven de spray van Etos Kids 50+ sensitive. Heel fijn en beide kinderen erg gevoelige huid en dochter vaak eczeem en deze is voor onze kindjes het prettigst.
Plannen; ik ga zo naar de kapper! Zin in, lekker een stuk er af en dan valt mij haar is een lichte krul. Verder gaan we vieren dat 1 van de grootouders met pensioen mag door lekker eten te bestellen en prosecco te drinken. Oh, ik moet ook nog werken maar dat is enkel vanmiddag een halve dienst.
Vorig jaar hadden we de crème van Naïf. Maar die vond ik niet zo fijn. Q reageerde er niet op. Heeft echt een gevoelige huid want kan niet tegen zwitsal enz. Ik heb nu de kids sensitive lijn van Nivea. Daar heeft hij ook geen reactie op.
Is denk ik ook uitproberen idd. Punt is dat ze op de opvang dus zonnebrand gebruiken waar mini O totaal niet tegen kan. Hij heeft er enorme eczeem door gekregen en vannacht zn hele armen en nek open gekrabd. Dat gaat nu natuurlijk ook jeuken dus ik heb hem vanochtend nog gewoon binnen gehouden. Vond daarnet nog wel een tester van Biodermal factor 50. Gewoon een normale variant dus niet voor kinderen. Zonder parabenen etc. Die ga ik straks gewoon proberen. Het lijkt ook heel willekeurig waar hij wel en niet tegen kan. Heb wel eens vaker verteld dat hij qua vochtige washandjes perfect reageert op die dure krengen van Zwitsal (hoe dan, zit bomvol geurstoffen enzo) en qua billendoekjes gaat hij prima op Zwitsal, AH en pampers. Etos ietsje minder en kruidvat krijgt hij direct rode uitslag. Zelfde geldt voor Bon bebe of de allergoedkoopste merken zoals van de Lidl (die heb ik sowieso al nooit want vind ik veel te droog).
Kun je dan niet je eigen zonnebrand meegeven? Hier kinderen ook eigen zalf etc op opvang anders komen ze onder de eczeem thuis.
Jazeker. Dat ga ik ook doen. Wist nl tot gisteren niet dat hij er zo op reageerde. zojuist echo van de spataderen gehad. Geen trombose of ontsteking
L ligt sinds 10uur op bed en niet meer gehoord. Zal hij vanmiddag niet meer gaan maar ach dan vanavond wat eerder naar bed. Zojuist de boodschappen gehaald, heerlijk is dat zeg zonder kind de supermarkt in gaan. Vanavond gaan we de bbq aansteken, helemaal zin in. Verder niks op de planning, denk zo het kleine zwembadje tevoorschijn halen. Kunne E en L daar vanmiddag mee rommelen. Nu even met de benen omhoog en zo E weer ophalen op school
Wij gaven gewoon onze zonnebrand mee naar kdv. Biodermal idd is ook fijn die hebben we ook liggen. Zo alleen niet voor de sprays gaan daar smeer je snel te weinig mee.
Wij gaan deze namiddag nog eens naar het ziekenhuis. Ik heb sinds gisteren nogal veel vochtverlies en wil uitsluiten dat het geen vruchtwater is. Gezien de punctie maandag is er wel een reële kans dat het dat wel is, dus beter een keer te veel dan te weinig naar de gyn.
Oh ja een koele supermarkt zonder kinderen haha. Heerlijk. Hier de bestelling net afgerond voor morgen. Normaal komen op ma en vr de boodschappen maar vr is niet handig ivm bruiloft. Dus nu komen ze morgen. Heb altijd behoorlijk chille tijdsblokken. Tussen 8 en 11u. Vind dat echt een uitkomst hoor. Want tillen met gekneusde ribben is echt geen pretje. Zeker omdat ik ook altijd alle zware dingen mee bestel, waaronder 2 liter pakken mineraalwater in 6 packs. Mini O bedacht zich vanochtend in bed dat het erg leuk was om zich te laten vallen op mij. Meine Gute snertventje! Deed zeer