Spannend weer @S2909 @Nina Sanders fijn dat de echo goed was en ne een goede nacht hebt gehad. Wat betreft twee kleintjes op een kamer kunnen ze echt het slechtste in elkaar naar boven halen is mijn ervaring. Maar fijn dst het wennen nu al is begonnen ipv pas als de baby er is.
Het is gelukkig geen vruchtwater. Gyn heeft ook wisser genomen om te zien voor eventuele infectie, terwijl ze toch bezig was. Ze vermoedt dat het gewoon veel en waterige afscheiding is. Geen urine. Op de echo had onze dochter ook nog steeds genoeg zwemwater. Heel grappig zicht, ze lag dubbelgevouwen met haar benen boven haar hoofd. Yoga poses oefenen. Wat een heel andere baby dan S. Die lag gewoon altijd stil en met zijn hand over zijn gezichtje.
Trouwens wat is het warm buiten. Net zomer. Vanavond wel onweer mogelijk. Vriend gaat naar verjaardag van één van zijn beste vrienden, dus zal een Netflix avond worden voor mij. Het wobbel bord is ook al geleverd. Wel snel aangezien ik in België woon en de winkel in Nederland is. Had het niet verwacht. Nu afwachten en zien wat S doet.
Hier reageert mini O goed op de Biodermal tot nu toe. Omdat ik snel zonnebrand nodig heb en nu echt niet ga lopen naar de winkel hier in de buurt (wil zo nog even in de tuin hangen), heb ik vanmiddag biodermal besteld en dat wordt vanavond nog bezorgd (heb bol.com Select). Top dus. Kan ik dat mooi meegeven morgen.
Vraagje: wat doen jullie jullie peuters aan s nachts met dit weer? S is nu in een dikkere slaapzak met enkel een romper met korte mouwen. Volgens de monitor is het daar ongeveer 21 a 22 graden. Ik denk dat ik hem te warm kleed...
Zo. Na zwemles hebben we snel gegeten en nog tot 18.15u buiten gespeeld. Daarna allebei in bad geweest en nu nog even tv kijken. Breng ze zo naar bed. Om 20u heb ik nog een webinar tot 21.30u. Ik moet er echt even zin voor maken, zeg maar
Hier romper met lange romper en haar zomerslaapzak. Bij ons is het wel direct enorm warm is het fijne aan een slecht geïsoleerd huis.
Pff het is hier dus om te bakken. Zitten binnen want is dus al sinds een uur aan het onweren en de warmte komt nog feller naar binnen. Heb vandaag overleefd op waterijsjes. Hebben eindelijk het speelgoed voor in de tuin. Dus hopelijk een van de volgende dagen kan ze er van genieten. Een vraagje ik heb nog nooit een zwangerschapstest gedaan. Vanaf hoeveel dagen overtijd zouden jullie een test doen? Ben dus 5dagen overtijd en ik geef nog steeds bv aan A heb besloten dat ze zelf beslist wanneer het gedaan is. Maar sinds 3deken heb ik dus geen tsr meer. Ok ik ken het antwoord maar gezien ons verleden heb ik echt schrik om een testje te doen.
Ik zou nu al één doen met 5 dagen over tijd zou je al iets moeten zien. Kan zijn dat jouw eisprong later was door de bv, maar dan weet je toch iets. En denk dat @Nina Sanders hier het grootste bewijs is dat zelfs met een moeilijke geschiedenis het toch nog vanzelf kan gaan.
Ja ik weet het. Maar sinds ik weer mijn maandstonden heb was het weer alouds. Iedere 4weken Bingo. Zal nog een weekje of 2afwachten.
Goed dat je geduld hebt, maar moet je er niet rap bij zijn gezien jouw medische achtergrond? (Totaal niet veroordelend bedoelt, maar dacht dat een zwangerschap wel belastend kon zijn en mss dat de artsen er dan het liefst meteen van op de hoogte zijn)