♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon een test doen. Dan weet je het zeker en kun je idd iedereen op de hoogte stellen vwb je gezondheid. Hoe sneller hoe beter denk ik dan!

Mya vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    V heeft een zomerslaapzak, romper en shirt met lange mouw. Nu is het wel wat warm, maar het koelt snel af in ons huis.

Mya en S2909 vinden dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @S2909 Hier ligt Q nu as we speak gewoon in alleen zijn luier. Het is hier dus echt heel erg warm. Zweet breekt je uit als je op die kamers achter, waaronder Q zijn kamer, komt. Ondanks alle extra isolatie die in ons huis zit. En dat ik overdag alles doe. Er komen over twee weken gelukkig screens voor de ramen achter. Plus we gaan echt voor dat de hitte helemaal los barst een airco aanschaffen.

Mya vindt dit leuk.
  4. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Heb alles meegelezen maar had even geen tijd en puf voor reacties ofzo..
    Nog steeds zere keel en beetje verkouden. Het wordt wel wat minder maar echt niet genoeg en duurt al sinds vorige week zondag, bah.

@S2909 Spannende dagen gehad maar wat fijn dat het er allemaal goed uitziet!

@Habibati Ik zou absoluut een test doen, zeker als je al vijf dagen over tijd bent. Waarom wachten? Helemaal gelet op jouw gezondheid inderdaad.

@Nina Sanders Fijn dat je goed hebt geslapen! Heb je nog iets gehoord over de dosering?

Ik ga morgen even de kraamzorg bellen denk ik. Ben wel aangemeld en alles maar nog geen intake gehad of gepland. Even checken dat ze het niet vergeten, haha. Helemaal nu wij een verzoek hebben gedaan om dezelfde kraamverzorgster nog een keer te krijgen. Natuurlijk nooit garantie maar wil het wel extra vaak benadrukken, haha.

Mya, Nina Sanders, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @S2909 A heeft nu een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak met de mouwen eraf geritst zegmaar. Babyfoon zegt dat het 27 graden is op zn kamer.. pff

Mya en S2909 vinden dit leuk.
  6. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Wow 27 graden, dat is idd al niet min. Ik ga morgen ook kijken om zijn mouwen van de zak te doen. En ga straks even zien of hij niet te veel zweet. Hier is het wel een pak frisser dan bij anderen zo te lezen, 21 a 22 graden. En denk dat het vannacht wel nog wat zakt. Dus ga het dan voorlopig houden op een slaapzak zonder mouwen en een romper met korte mouwen.

Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik zou ook een testje wagen als ik jou was. :)

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    een mouwloze romper en een zomerslaapzak. Het is wel warm op de kamer, maar de mini kan echt absoluut niet slapen zonder slaapzak.

Mya vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Waarom zou je wachten? Je wil toch zo snel mogelijk duidelijkheid?
    Als iemand in geen 180 jaar een zwangershap had verwacht, dan was ik het wel. Maar direct toen ik dat voorgevoel had dat ik een test móest doen, heb ik mijn man een test laten halen.

Mya vindt dit leuk.
  10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    @S2909 , wat fijn dat alles toch goed is!
    En qua babykleding,L draagt een spaghetti romper, en een hele dunne zomerslaapzak. Ze heeft echt snel last van de warmte merk ik steeds weer. Ze is al 2 dagen zo aan het jammeren door de warmte. Net ook weer zwetend wakker. Maar zonder slaapzak weigert ze te slapen. Nu staat haar raam open en ze sliep zo weer in gelukkig.

@Habibati , meteen een test doen, waarom niet?

Hier lekker gewerkt, 4 extra kinderen in huis en tuin vandaag, en kinderen en man besloten de bbq aan te doen met avondeten. 2 extra eters, dus ook wel makkelijk. Daarna flink opgeruimd in huis en nu oogappels kijken. Als man klaar is met werken ploffen we nog wel even buiten neer denk ik.

Mya, Magnolia29 en S2909 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @RoseMurphy lief dat je aan me denkt. Heb idd de huisarts nog gesproken over de dosering. 2x 500 mg per dag is prima (2 weken lang). De reden waarom ze 'm toch verhoofd heeft is:
    1) omdat ik al zo lang hoest (daardoor heb ik 3 gekneusde ribben en leef ik wel op pcm, alsjeblief, dankjewel);
    2) ik anders het risico loop dat ik in de komende periode een beetje blijf aanmodderen met luchtweginfecties (bijv. door een aaneenschakeling van verschillende infecties, de jongens nemen immers ook van alles mee van de opvang naar huis en bij mij uit dat tijdens de zwangerschap blijkbaar richting de longen). Ze wil ook voorkomen dat ik vlak voor de bevalling nog/weer ga hoesten. He-le-maal mee eens.

Wat betreft de intake. Toevallig dacht ik daar gisteren aan, en vanochtend kreeg ik een me-mail met de datum. 24 juni hier de telefonische intake. Van te voren wel even een vragenlijst invullen.

Ik vraag me dus af wanneer ik het kraampakket krijg. Heb hem wel aangevraagd, redelijk op tijd ook. Maar bij de mini ging dat toen niet helemaal goed waardoor ik hem pas ver in mijn verlof kreeg nadat ik ging informeren omdat ik het wel erg lang vond duren. Bleek dat er iets verkeerds stond geregistreerd ofzo.

Mya vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tjonge jonge @riean respect voor jou, altijd al die extra eters.. ik moet er niet aan denken hahahaha! Ik krijg het al half benauwd als ik eraan denk dat ik straks mijn huis moet delen met 4 andere mensen ;)
    Nee even zonder gekheid. Ik ben graag om mezelf en heb het soms ook echt even nodig om echt alleen te zijn. Daarom nemen man en ik ong. 4x per jaar echt een dag vrij vrij op dagen dat de kinderen weg zijn en de ander naar kantoor is.
    We hebben dan ook de afspraak dat de thuisblijvende ook geen kinderen hoeft weg te brengen of op te halen, geen klusjes in huis hoeft te doen, niet hoeft te koken en eigenlijk gewoon lekker zijn eigen ding doet. Mits de boel natuurlijk geen zwijnenstal is als de rest thuis komt, maar dat spreekt voor zich.
    Werkt enorm goed hier.

Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier begint de namentwijfel dus toch wel wat meer vormen te krijgen. Geen idee waarom. Vind het ook irritant want ik vind Z. enorm leuk. Maar ik zei toch laatst dat ik had gedroomd dat de baby kwam en dat we hem anders hadden genoemd? Toen ik dat tegen man zei, zei hij: 'Maar die combi vind ik sowieso veel leuker'. Stom, had hij maar gezegd dat hij Z. veel leuker vond. Dan had ik misschien minder getwijfeld. Het stomme is dus dat mijn man door mijn twijfel ook weer gaat twijfelen. En dat is nooit goed. Als die eenmaal twijfelt, dan stopt hij niet meer. Die kan echt over alles twijfelen.

Mya vindt dit leuk.
  14. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    En hoe ging jullie zoon in jouw droom heten? Ben nu wel nieuwsgierig natuurlijk...

Mya vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Noah Samuel

Mya vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ^^ al op de lijst stonden dus

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Watermelon sugar hiiiiiiigh...
    @Siepie85 hóe dan? Hoe kunnen hier nog circa 10 weken bij?
    20210602_212540.jpg

Kirzy, RoseMurphy, Magnolia29 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Oh shit, watermelon it is. En wat betreft de naam; ja die vind ik ook mooi! Maaaar de Z naam vind ik nog steeds prachtig.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Fijn dat alles gewoon goed gaat met jullie kleine meisje! Hier heeft Z vandaag een dunne slaapzak aan, en een lange mouwen romper, het is 26 graden in zijn kamer. Ik vind dat ook heel lastig hoor, om nu steeds te kiezen wat hij in de nacht aan moet, gisteren zelfde slaapzak met mouwloze romper en gewoon lange pyjama, toen was t 24 graden in zijn kamer, hij sliep prima, maar voelde vanmorgen toch wel zweterig warm, daarom nu dus wat minder aangekleed.

S2909 vindt dit leuk.
  20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Eitje toch;)))

Deel Deze Pagina