♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik had mijn man opdracht gegeven tot :oops:

Mya vindt dit leuk.
  2. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Haha nog beter :p

Miekje86 vindt dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier hebben ze gisteren kunstgras gelegt. Eindelijk, ben er zo blij mee. Nu weer verder met de rest vande tuin. Maar wat een service had het bedrijf zeg, al het oude gras, boomstronken en bielzen namen ze gewoon mee en tijdens het wachten op het graafmachientje hebben ze groot deel van het onkruid verwijderd baal stiekem wel dat ze niet zolang hoefde te wachten nu moeten we nog een deel zelf doen. Voor de schuur wil ik een border maken met een paar boompjes/struiken zodat de schuur groot deel uit het zicht is en achter de trampoline wil ik ook een border maken zodat we een scheiding hebben met het terras achter CollageMaker_20210605_085312878.jpg CollageMaker_20210605_085147551.jpg

Magnolia29, Mya, S2909 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Gm. Hier prima nacht gehad. Jongens lagen er laat in. Rond 9.30 pas. Mini O lag echt in coma, die werd niet eens wakker toen hij nog even werd gepoetst met een vochtige washand. Ook broer O viel als een blok in slaap en niemand is wakker geworden van de onweer.

Hier werd ik om 6.45 even wakker om te plassen en hoorde ik een kind een beetje murmelen. Gauw terug in bed en iedereen werd rond 8.30 wakker. Net ontbeten en ik wil zo even met de bende naar buiten. Ze zijn enorm hyper, iets waar ik nu eigenlijk gewoon te moe voor ben.

Maar eerst zo even de vloer boven zuigen want die ziet me eruit. Man mag er mooi achteraan dweilen.

Magnolia29, Miekje86, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk weer trouwens. Ik heb de boel boven tegen elkaar open gezet en het waait heerlijk door.

Oh trouwens. Had ik dit al verteld? We zouden toch eerst een hotelletje doen gisteren? Die hebben we op het laatste moment afgezegd omdat we sowieso al niet zo laat zouden terug gaan en ik ook geen zin had om de halve za kwijt te zijn. En: de meeste dingen gaan pas vanaf dit weekend echt open dus ik zei tegen man: waarom bijten we niet even door en gaan we volgend weekend gewoon (beter weer!) naar ons favoriete 4 sterrenhotel hier vlakbij (familiekamers!), waar we zeer regelmatig op het terras zitten, al 100x hebben gegeten en ook zeer goed kunnen genieten van het natuurlijk wat erbij zit? Dan weten we zeker dat het ons bevalt, hebben we 2x wat leuks en zitten we ook niet met (over)vermoeide kinderen.

Zo gezegd zo gedaan. Ons nachtje weg is dus verplaatst naar komende za! Helemaal zin in.

Magnolia29, S2909, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wat een stilte hier! Hier ook lekker alles open gezet. Boven is het weer heerlijk koel.

Ik heb verder ook eigenlijk vrij weinig te melden. Vandaag hoef ik niets te doen. Straks alleen even stofzuigen maar dat is het ook. Q ligt lekker te slapen. Gelukkig doet hij dat weer de laatste tijd.

Mya vindt dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Hoe was het gisteren? Mooie dag gehad? Wat een leuke foto van O. Heel leuk outfitje! Ben nog erg benieuwd naar de jurk die jij aan had!!

8. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier ligt Z op dit moment voor het eerst in zijn peuterbedje…. Hij ligt er al vanaf 12.00 in, en hij slaapt nog steeds niet. Ik vind t zo spannend. Kan niet rustig zitten, hij mocht net kiezen welk bedje en ledikant moest uit zijn kamer, hebben we dus maar even gedaan. Hij wou wel zijn slaapzak, dus ligt in zijn slaapzak, of liever staat steeds tegen de muur….

S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Het punt is dus dat ik zelf totaal geen foto’s heb gemaakt en de fotografe, mijn nicht, heeft natuurlijk nog alles ter bewerking.
    Volgens mij heb ik bewust de camera gemeden.. :p ik voelde mezelf wel mooi in de jurk, maar overall gewoon niet zo charmant. :oops:

Hier heb ik dus een was buiten opgehangen maar ik betwijfel of die snel droogt nu :)
    Oh en had super leuke blauwe leren sandaaltjes besteld voor mini O.. zijn ze te groot :o:. Die gaan dus terug.

Verder had ik nog 2 mintgroene linnen broeken besteld voor de jongens als back-up voor de bruiloft (mochten korte broeken te fris zijn), maar die zijn dus lekker laat pas vandaag geleverd. o_O Hoewel ze leuk zijn, stuur ik ze toch terug.

Ik vind ze wel leuk, maar ze hebben ze écht niet nodig. En tsja, dan kun je bezig blijven hè, toch weer 2x €34,95.. :$ Maar ook voor de kinderen wil ik proberen iets bewuster inkopen te doen. Ik heb totaal geen moeite met investeren in goede basics, maar alleen als het nodig is. We consumeren behoorlijk in dit gezin en dat kan minder!
    Zegt ze die het hele interieur weer omgooit en naast een nieuw kleed, eettafel, behang, salontafels, bijzettafel, schilderwerk, stalen binnendeuren en shutters óók nog haar zinnen heeft gezet op een nieuwe bank. Maar alles wat nog goed is verkoop ik door of geef ik aan iemand die het goed kan gebruiken.

Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Even stiekem om het hoekje kijken?

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Miekje86 hier vorige week ook de border verder gevuld met oa lavendel en blauwe regen op stam. Die laatste is nog redelijk klein hoor. Duurt nog even voordat die mooi groot wordt. Maar die lavendel staat zo prachtig met die pluimpjes!

Miekje86 vindt dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Spannend! Zou willen dat het hier zo ver was (dan zijn ze weer wat ouder haha) maar met slaapzak kan hij niet uit het ledikantje klimmen gelukkig.

hier heeft ie een nieuwe gewoonte ontwikkeld. Ipv buiten (speeltuin, op straat, in de winkel enz.) lopen gaat hij rennen. Gewoon constant met vaak een valpartij tot gevolg. Maar hij weigert gewoon te lopen en ik mag er dan als een dolle achteraan rennen (hij is echt supersnel). Ik weet niet hoe we dit gedrag kunnen afleren. Nu gaat ie dus op plekken waar het echt neit kan in de kinderwagen maar voorheen liep hij gewoon rustig mee maar het is echt enkel rennen nu.

Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier loop ik even heerlijk ALLEEN in de stad. Pff. Ik heb helemaal niks nodig. Maar gewoon even heerlijk alleen rondlopen. Jurkje aan, blote benen, wel een lekkere sjaal op en nu zit ik aan een heerlijke cappuccino met dubbele slagroom en een stukje brownie. Wat ik ook al nooit doe. why the hell not?

Magnolia29, Sansaatje, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Hier was het gisteravond weer drama. Z heeft alles bij elkaar geschreeuwd (waardoor L ook wakker werd). Pas om 21.45u viel ze in slaap :( En vanochtend haalde ik L uit bed, bleek ze alles ondergespuugd te hebben. Arm ding! Niets van gehoord vannacht. Nu ligt ze alweer een tijdje de slapen. Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ah wat sneu. Misschien ook te maken met de hitte en benauwdheid binnen? Hopelijk snel weer fit en was het eenmalig.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Is Z de slechte slaper of was dat juist L?

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat is het hier rustig.

hier gaan we vanavond eten bestellen maar ben enorm inspiratie loos..

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier komen zo de boodschappen. Verder geen nieuws. :rolleyes:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    A was vanochtend 5.00 wakker:| ben echt kapot haha. Morgen mag ik blijven liggen:thumup::o:

Magnolia29, Sansaatje, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    hij was nadat ik m terug gelegd had, toch in slaap gevallen. Ik heb gelukkig een camera babyfoon, dus zie alles. Maar anderhalf uur geslapen en toen deed hij gelijk zijn deur open en riep heyyyy heyyy. Dus vannacht maar deur op slot denk ik, anders is iedereen wakker snachts. En achter zijn deur zit een traphekje.

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina