Jij moet m eruit poppen. Zou dat gewoon tegen m gebruiken Ga ik ook doen straks, al trapt mijn man daar niet in haha. En aangezien hij de kleine jongen weer mag gaan aan geven...
Ik heb 2x bij een bekkenbodem fysio gelopen waarbij ik toen oefeningen kreeg. Het is even doorzetten maar het hielp wel..
Ja, ik heb net de huisarts gebeld. Er waren geen klonters te zien, ook geen spierscheur of iets dergelijks, er is dus geen verklaring waar de verharding vandaan komt. Wel zijn er hogere ontstekingswaarden in mijn bloed aanwezig en blijk ik nog steeds met een blaasontsteking te zitten. Die staat nu op kweek en wachten we af zodat ik een meer gerichte kuur kan nemen.
Dat probleem heb ik ook, saté kroketten worden niet gemaakt voor de airfryer, ben ik bang. Daarom halen we af en toe gewoon bij de snackbar, en die hebben heerlijke saté kroketten gelukkig. Ben al wel heel blij met de mora kaas en ham kaas soufflés...
Jaaaa het is niet heel spannend nee. Maar goed. Lekker zonder na denken weg te kijken. Prima. Ik hoop inderdaad dat dat hoesten snel wegtrekt. Heb je geen last van je spieren inmiddels? Het is altijd zo erg als je gaat liggen. Ik heb er ook altijd echt erg lang last van.
Waar ik dus wél echt enoooorm naar uitkijk is naar de eerste Formule 1 wedstrijd volgende week. Dit is echt een; ‘wat niemand van mij weet’ dingetje. Ik ben echt fan, een stiekeme fan haha. Mijn man ligt er altijd dubbel om. Vandaag was ook seizoen drie van Drive to Survive op Netflix, nou, ik moet nog 1 aflevering en dan heb ik hem al afgekeken. Alle tien de afleveringen.
Ja beide J namen staan bij mij op de lijst en bij mijn eigenwijze kerel eigenlijk alleen nog maar de S naam.
Zo, beide kinderen naar bed. Ik kijk nog een aflevering van Alias Grace (aanrader weer!), man is bijna thuis. Zal het eten zo voor hem opwarmen
dit heb in gehad tijdens de zwangerschap van L. Letterlijk een paar keer in mijn broek geplast van t lachen. Wat schaamde ik mij zeg
@riean nou ze twijfelde dus serieus hè, sprak ze ook eerlijk uit. Dat ze wat zag zitten, maar wist niet wat. Dus een inwendige echo en bleek één kindje te zijn. Ergens dacht ik toen wel ‘had wel heel leuk geweest’. Maar praktisch zo niet te doen. Met de termijn echo nog een keer goed kijken, op dit termijn kunnen ze wel eens achter elkaar geplakt zitten voor t zicht. Ben benieuwd maar we gaan er niet meer vanuit
Ik sluit me bij je aan! Maar echt al van kleins af aan, ben op m’n 18de al naar m’n eerste formule 1 weekend geweest. Door m’n vader met de paplepel erin gegoten en gelukkig is m’n vriend ook een fanaat!
Misschien moet je hem gewoon eerst ontmoeten en weet je dan hoe hij moet heten. En anders wordt het Joe, baby Joe.
Ohhhhh dan moet je echt Joa doen ♡ Het is dat ik het niet zo bij ons gezin vind passen maar die naam vind ik zo top @Kirzy