Hier was mini O stuk vlotter met lopen dan broer maar verbaal minder. Hij zegt enkel papa, mama, ja en nee, koek en poes (hij wordt lyrisch van poezen)
Mogguh allemaal, hier was het weer vroeg dag. L melde zich om 6uur en was wakker wakker . Hij was flink aan het keten en gillen. E is er gelukkig niet wakker van geworden. Zij melde zich net na 7uuur. Dora staat even aan zodat wij even wakker kunnen worden. Zo maar eens vertellen dat we een verrassing voor ze hebben. L heeft volgens mij weer een sprongetje achter de rug. Hij is weer vrolijk en ik vind dat hij weer flink veranderd is in zijn doen en laten. Klets steeds meer en ik hoor ook steeds meer nieuwe woordjes. Hij zegt nu tegen onze kat Loki oki, bij de gangkast bij mijn ouders al wijzend eten eten . Hij klets hij tegen jan en alleman en wind ze ookal om zijn vingertje. En hij wil alleen maar lopen, gelukkig gaat hij nog niet hard maar het gaat wel steeds vlotter. Bekijk bijlage 691421
Goedemorgen, hier een goed nacht gehad! Z kwam vanochtend rond half 7 naar mij toe: ‘Mama, schaapje is oranje en ik moet poepen.’ Echt, ik ben zo blij. Hopelijk houden we dit vol.
Hier ook prima nacht. Jongens rond 7.15 wakker en die hoor ik wat keten.. kan ik mooi even een 1-minute-mask doen (dreamskin, Dior) en even in 5 min gauw make-up opdoen!
Hier zegt Q ook enkel nog mama en papa, en heel veel andere brabbel dingen waar ik nog niets uit kan halen. Dus hij bedoeld er misschien wel iets mee, maar ik ben er nog niet achter. Als ik over eten of koekjes of wat dan ook begin wat eetbaar is het wel direct: mmmmmm. Ook als hij zelf iets wilt eten loopt hij naar keuken en ondertussen; mmmmm mmmmm. Dan weet ik hoelaat het is. Ach hij begrijpt wel heel veel, ik hoef maar te vragen waar zijn bal/auto oid is en hij komt er trots mee aanlopen. Ook gaat hij fluisteren als ik tegen hem ga fluisteren. Zo cute. Lopen was hij hier ook snel, het is een echte klimaap. Hij klimt zo onze stijle trap op. Wat dus al een keer gebeurd is zonder dat ik dat door had. Ik ben nog nooit zo snel boven geweest denk ik + een hartverzakking.
Precies dit. Wij hebben een open trap die ook nog eens aan de zijkant open is als er een kind van boven vanaf dondert, dan breekt ie echt zn nek. Tijd terug ben ik 1 min naar de keuken om volgens mij zn speen of slaapzak te pakken.. is die jongen al boven mét in de ene hand een pakje drinken en in de andere hand ook iets. Jeeeeeeemig ik had het niet meer hoor.. mini O is ook zo'n klauteraar. Broer O deed dat helemaal niet. Benieuwd hoe nummer 3 gaat zijn. Weet wel dat deze baby de drukste baby ever in de buik is. Echt enorm, ik voel hem de hele dag door druk bewegen. Zegt natuurlijk niets over straks, maar het is echt opvallend hoe dit verschilt met de andere 2.
Zo. Ik ben even alleen. Q en papa naar buiten geschopt. Kan hij daarna mooi met mij mee onder de douche en zijn bed in. Vanmiddag natuuuurlijk weer Formule 1 kijken.
Ja! Zin in, Baku is een tof circuit en ik vond de vrije training en kwalificatie al leuk. Hier lekkere olijven, droge worst en Weizen erbij en daarna ook nog lekker frietjes bestellen.
S was deze ochtend om 6u40 wakker. Prima uur, want de week ervoor was het steeds 5u15. Hij was wel enorm in het kattekwaad doen deze ochtend. Soms staat hij gewoon zo op, dan is het van het één naar het ander dat hij gaat. Dus op bepaald moment heb ik hem ook maar met papa naar de tuin verbannen zodat ik de slow cooker met avondeten kon aanzetten. Daar heeft hij geholpen met snoeien, fier al een gieter natuurlijk (ook totaal geen hulp, maar goed ) Hoorde hem dan ineens wenen, was van een ligzetel gegleden, met zijn gezicht tegen de grond. Beetje schaafwond aan zijn wenkbrauwen en op zijn neusje een plekje. Ziet er niet zo heel erg uit, was vooral verschoten. Zometeen mag hij in bed. Er zit al lunch in en hij ligt nu volledig uitgeteld even tv te kijken. Gisteren sliep hij s middags 3u, mag hij vandaag ook doen.
Pfff. Beetje een doelloze dag. In de zin van: wat zullen we eens gaan doen? Geen zin om helemaal op pad te gaan, maar ook niet om de hele dag maar binnen te zitten. En om nou weer naar de stad te gaan.. dat heb ik gisteren ook al gedaan.
Hier even de auto zelf gewassen ipv door een wasstraat (wel bij een wasstraat waar je het zelf kunt doen). Vinden ze altijd geweldig. Verder boodschappen gedaan en straks de oudste ophalen die ergens is gaan spelen.
Jaaaaa ik ook! Ben erg benieuwd wat voor een hectische race dit gaat worden. Zolang Max maar heel blijft.
Hier opeens een ingeving, ik wil de schuur gaan verven. Ik weet alleen nog niet welke kleur. Man is nu bij de karwei in ieder geval grondverf halen en andere spullen daar voor. Ook even bij mijn ouders een glijbaantje voor L gehaald en de hogedruk. Nu het gras er in ligt wil ik het gewoon netjes hebben. Schutting en tuinhuisje stellen we uit tot volgend jaar, kunstgras was iets duurder dan gedacht (begin dit jaar budget vast gesteld er voor), daarom nu lekker de buitenboel verven (dit stond voor volgend jaar op de planning)
Ja, planning is nu alleen iets gewijzigd. L werd eerder wakker dan normaal en is strontchagerijnig. Alleen maar huilen, als hij bij mij zit en dora kijkt is hij stil. Durf nu niet weg te lopen. Gelukkig neemt man het even over met schuren
Herkenbaar. Plan je van iets te doen, zijn ze niet alleen vroeger wakker, maar ook nog eens enorm slecht gezind.
Wij zaten even buiten. Had een bak met water gevuld voor S maar voorlopig is het enkel nog maar om de bak weer volledig om te gooien "leeg" "nog?". Daarnet even binnen voor een koek en water. En zometeen mag hij bad zodat we daarna kunnen eten. Papa is hem nu nog even aan het entertainen.