Allemaal F1 dames! Hartstikke leuk! Ik kijk ook van kinds af aan, bij mijn vader op schoot. Mijn dochter vindt het geweldig, we kijken altijd met vrienden en hun kinderen. Wordt hopelijk een mooi seizoen.
Ik geloof dat ik weet hoe haar andere zoon heet en dan krijg je een combinatie die een van de grootste schurken van het Wilde Westen weergeeft.
Ja onze kinderen worden ook al besmet!, ze herkent zelfs de teams en coureurs. Ik stond altijd samen met m’n vader vroeg op als de races snachts waren etc. Hij had ook altijd abbo op Zandvoort toen ze daar nog reden. Had graag ook met hem gewild nu maar ja kaartjes niet gelukt en COVID.
Ontbijt op bed was helemaal geslaagd nu zit het beddengoed in de was stond vanmorgen een bezorger aan de deur namens mijn ouders, zusje en zwager. Heerlijk van genoten. E had een kinderbox en L heeft van ons flink zitten mee snoepen En L ging er al met de chocola vandoor
Hier een beetje aan het shoppen voor de jongens. Heb van de week veel kinderkleren weggedaan (een nichtje van de vriend van mijn moeder verwacht de eerste) dus weer ruimte voor een frisse garderobe. Voor de oudste: 2 vestjes met V-hals in lichtbeige en donkergroen, 2 chinoshorts in beige en steenrood en leren nevelgroene sandaaltjes. Voor de mini: een lichte jeanslegging (zo'n dunne voor de zomer), dezelfde V-halsvestjes als z'n broer maar dan donkerbeige en blauw en een lichtbeige linnen short. Voor de baby een vestje met rits ook in, jawel: beige.
Ja vandaag ben ik ook echt jarig. Dank je wel Dank je wel en het was ook heerlijk. Zit er nog vol van Dank je . Ja L is een zoete kauw hij had al 2 ontbijtkoekjes, beschuitje, rijstwafel, 1.5 banaan, halve krentenbol en tijdens het wachten hierop en met versieren van de woonkamer had hij een boterham op. Benieuwd hoeveel trek hij heeft de rest van de dag
Na een stress dag gisteren, probeer ik vandaag zoveel mogelijk te relaxen. Gisteren al om 20u gaan slapen en deze ochtend aan vriend gevraagd om naar S te kijken zodat ik nog even kon verder slapen. Daarnet pannenkoekjes gemaakt met restjes baby granen. S wilt al een hele tijd geen pap meer eten, maar sta wel nog met een paar dozen. Dus eens zo geprobeerd en hij heeft ondertussen ongeveer 20 mini pannenkoeken binnen (ongeveer 2 cm breed). Geen suiker en gemaakt met plantaardige melk en appelmoes. Woensdag naar CB geweest en hij was quasi niets aangekomen, dus hij mag wel wat bijkomen.
Gefeliciteerd @Miekje86 ! Vanmorgen met andere dochter naar de kapper geweest. Volgende week gaan alle jongens tegelijk, dan ben ik de enige die nog moet, maar het zit eigenlijk nog wel leuk. Vorige keer had ik het echt flink kort laten knippen. Dat doe ik altijd, en vind ik ook het leukste staan, maar het kan zo nog wel even. Daarna de rest van de ochtend in de tuin geweest. L kan gelukkig nu zelf het trapje op en van de glijbaan af, dus dat heeft ze een uur gedaan ofzo Nu slaapt ze. Vanavond komt een vriendin hier eten met kinderen. Dus er staat al een pan saus te pruttelen en ik wil nog een appel walnoten cake bakken uit het boek Project gezond. De vorige was niet te eten, dus nog eens proberen met wat andere dingen er in. Fijne dag verder allemaal!
@Miekje86 Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke verassing zo een uitgebreide ontbijt box. En wat eet L veel!
Dank je wel en die cake is lekker heb hem zelf nog niet gemaakt, maar mijn moeder wel dus daar regelmatig mee gesnoept. Ze hebben ook een pompoencake die is ook erg lekker
Dank je wel. Ja wij noemen L ook wel kliko . Hij heeft ook wel dagen dat hij minder eet hoor. En kwa gewicht kan hij het hebben. In 4 maanden tijd 3 ons aan gekomen. Van de +2 naar de +1 (bmi was helemaal gemiddeld bij zijn lengte) dus ach voor een dagje mag hij van mij lekker snoepen. Straks lekker taart eten als mijn ouders er zijn
Hier net gedweild en alles gepoetst. Boodschappen zijn ook net bezorgd. Dus wij zijn klaar voor het weekend! Q ligt nog lekker te pitten. Ga misschien zo nog even naar mijn ouders. Die hebben een mini speeltoestel gekocht voor Q. Dus kan hij daar even lekker klimmen en klauteren.
@Magnolia29 heb jij je jurken al binnen? Hier net 1 jurk (in 2 maten) binnen gekomen . Naar aanleiding van de maatwijzer zou ik 3 maten passen . De grootste was niet leverbaar dus op de gok de 2 kleine maten besteld. Pas ik gewoon de kleinste maat oké op de heupen een paar kilo er af en dan is hij helemaal perfect