♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mini O doet dat ook op de tuinsets en de ramen aan de buitenkant :o: En natuurlijk ook vaak als de glazenwasser net is geweest..

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff.. ben ik de enige die de wens heeft voor een klimaatsysteem dat koelt in de zomer en verwarmt in de winter? :p

RoseMurphy en Mya vinden dit leuk.
  3. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Momenteel nog geen airco hier. Maar we gaan er met de verbouwingen wel rekening mee houden. Dus eerst nog een paar jaar zonder. Het valt wel nog mee hoor qua warmte. Is hier nu 23,5 , op de slaapkamers 21,6 ongeveer. Nog volledig doenbaar om in de slapen.

jvsd92 vindt dit leuk.
  4. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    S doet een dutje. Deze voormiddag nog even naar een natuurdomein geweest. Er waren daar ezels en S vond het heel grappig als ze aten. Dan even op de speeltuigen, maar voor mij werd het al gauw te warm. Bovendien lijkt het erop dat ik en vriend last hebben van hooikoorts? Gisteren allebei beginnen snotteren, maar voor de rest dus niets, geen keelpijn of hoesten enz.

Er staat al water in een badje klaar voor S straks. Dan kan het al opwarmen. En vanavond zetten we de BBQ aan. Er gaat een tomahawk steak op en voor de rest frietjes en wat rauwkost erbij. Weinig werk aan en toch lekker eten.

Mya vindt dit leuk.
  5. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier heb ik gisteren bij de action, na best wat filialen afgelopen te hebben, zo een water trolley gevonden voor kinderen, een waterbaan, ik heb de groene variant, uur speelt Z er nu al mee, zo leuk, hij is echt superblij ermee. We hebben ook al heel lang een gewone water tafel, maar daar speelt hij minder lang en leuk mee. Oudere kids spelen nu buiten de tuin, dus Z heeft rijk alleen, denk zomaar dat hun dit ook nog heel leuk vinden....

6. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    A slaapt al vanaf 12.15 :roflmao: volgens mij heeft ie nog nooit zo lang geslapen overdag hahaha.

Straks even met hem buiten spelen met water denk ik. Heb een soort badje gehaald in de vorm van een walvis (toepasselijk :p ) en een emmertje van Paw Patrol met schepjes enz erbij. Ben benieuwd, hij vindt met water spelen wel leuk, maar echt in een badje weet ik nog niet hihi.

Zwager en schoonzus komen eten en wedstrijd kijken vanavond, gezellig :)

Mya en S2909 vinden dit leuk.
  7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.782
    7.369
    113
    Wij krijgen het binnenkort, een warmte terugwint systeem. Die kun je op warme of koude lucht zetten. Dus dan krijgen we in de winter extra warmte, in de zomer koele lucht. Hij komt uit in de nis van de bijkeuken naar keuken en hopen dat hij dan de koude of warme lucht die in de bijkeuken hangt (de buitendeur staat daar altijd open in de zomer, en in de winter komt iedereen de hele dag daardoor naar binnen) tegen gaat houden. Ben benieuwd, het schijnt goed te werken.

Ik ben met de twee middelbare gaan geocachen vanmiddag, 1,5 uur lopen. Daarna de bbq aan en nu heerlijk buiten zitten onder de boom. De kinderen vermaken zich prima.
    Ik weet niet wie het zei, maar die waterbaan van de Action lijkt me ook erg leuk. Ik denk dat ik die van de week eens ga zoeken voor L en haar broer :thumup:

Vanavond voetbal kijken. Ik heb normaal gesproken niks met voetbal maar ek en wk wil Ik toch echt kijken.

Mya, Nina Sanders en S2909 vinden dit leuk.
  8. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ooooh! Mijn man is net nog een paar winkels afgeweest. Helaas nergens meer hier. Waar heb jij er nog eentje kunnen vinden? Baal er van, want ik wilde hem ook meenemen naar Landal. Ideaal zo’n koffertje.

S2909 vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohhhh ja! Vertrekken jullie morgen? En: blijven jullie een weekje? Heerlijk joh, er even tussenuit. Veel plezier alvast!

jvsd92 vindt dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Jaaaa morgen! Heerlijk. Een midweek. Dus vrijdag weer terug. Het was niet extreem druk op het park vertelde mijn zusje (werkt op dat park) dus geen mega drukte bij het buiten zwembad. We gaan sowieso een dagje naar de dierentuin, dinsdag. En verder zien we wel eventjes wat we allemaal gaan doen. Maar alleen al het idee van even weer weg van hier na zo’n lange tijd (een jaar denk ik?!) is al helemaal perfect. Normaal gaan we elke vakantie wel even weg. Dus een jaar niets doen is extreem hier. :o:

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk. Moeten jullie ver rijden?
    Je hoeft helemaal niet lang of ver weg te gaan om het gevoel te hebben dat je er even lekker tussenuit bent! :thumup:
    Veel plezier !

12. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Neeee drie kwartier. Dus dat valt reuze mee. Wonen echt naast Utrecht dus eigenlijk is nooit iets in NL extreem ver voor ons. :D

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Heerlijk weer voor een BBQ.

S mag hierna nog in bad, even tv kijken en bed in.

Bijgevoegde bestanden:

Mya, Kirzy, Poolvos en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh jongens als ik eenmaal op de bank plof, dan kom ik er zo moeilijk vanaf haha. Ik moet nog even zuigen, mini ligt al in bed en man brengt de oudste nu.
    Picknickmand was heerlijk. Lekkere croissantjes op en een heerlijke brownie!
    Zometeen maak ik nog burgers met pullen beef, maar voor mij geen broodje meer, dat wordt te veel. Wel natuurlijk lekker veel kaas. Anders is de maaltijd niet compleet (ik doe bijna overal kaas op en bij, en vanavond hebben we natuurlijk ook een borrelplank.. @jvsd92 ra ra wat daar bij zit.. ;)).
    Vanaf morgen weer gedisciplineerd eten en drinken!

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oeeeeeeh lekker. Zeker die lekker kaasblokjes die ik nog steeds niet heb kunnen proeven. :cry:

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha neeeee want die hebben ze niet online. Je bedoelt die oude kaas mosterd toch. Die hadden ze in de winkel liggen, maar ik had wat borreldingen besteld voor vandaag met de bestelling van vrijdag. Het zijn blokjes gatenkaas geworden en een blok Old Amsterdam

17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ook lekker. Ik ben nog steeds reuze benieuwd naar die mosterd kaas. Van de week komen we denk ik wel even gewoon in een AH ergens dus dan ga ik direct even kijken. :D

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Wat heerlijk zeg!! Fijn dat je zo hebt genoten, de picknick vanmiddag was zeker een mooie afsluiting :thumup:

@Mya Hier ook op zoek geweest naar de koffer, overal uitverkocht :rolleyes: Baal als een stekker, maar ga er geen 40eu voor betalen via bol.com :roflmao:

@jvsd92 Lekker hoor, even naar Landal! Jullie hebben er prachtig weer bij deze week :thumup:

Mya, Nina Sanders en jvsd92 vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    We hebben een heerlijk weekend gehad! Gisteren hele dag shoppen met moeder en zusje. De kofferbak en achterbank vol :o: Ook allerlei speelgoed, leuke aanbiedingen gevonden. Alvast voor verjaardagen, Sinterklaas enz. We waren om 16u thuis. En man heeft zich prima gered :thumup:
    Vandaag huis schoongemaakt van boven tot onder. Bedden afgehaald, wasjes gedraaid, badkamer, enz. Vanmiddag zwembadje nog opgezet. V ligt in bed, maar huilt nog half en geeft zich nog niet over. Zucht :rolleyes:

Maarrrrr; we hebben ook de tickets naar Portugal geboekt :D Gaan van 17 t/m 31 juli. Met gunstige tijden, vliegen om 14.00u heen en om 11.30u terug. Ohhh, heb er echt zoveel zin in! :D

Mya, Kirzy, wolkje1994 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag ondanks vermoeidheid toch een lekker dagje gehad. Vanmorgen even naar de kinderboerderij geweest. Beide daar weer heerlijk genoten. Toen L op bed lag heeft E lekker in het zwembadje gespeelt. Ze heeft ook geholpen met het eten voorbereiden. Lekker groenten op de bbq met een hamburger (hadden eigenlijk kippendijfilet maar die was bedorven :|) en zoete aardappel frietjes. Na het avond eten even naar de snackbar gewandeld (5minuten lopen :roflmao:) en een ijsje gehaald. Daarna 2 onder de douche gezet en sinds half 8 liggen beide op bed en heb ze niet meer gehoord.
    Bekijk bijlage 692113 Bekijk bijlage 692114 Bekijk bijlage 692115

RoseMurphy, Mya, Habibati en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina