Ik heb echt een hekel aan vliegen in huis Hier moeten ze meteen dood of ik begeleid ze weer naar buiten.
Ik probeerde gisteren een vlieg dood te meppen. Zat die eindelijk rustig op de rand van onze vakkenkast. Ik meppen, mep ik de kat er onder vol in zijn bek . 10 minuten later klapt mijn man 1 keer in de lucht.....vlieg dood
Ik had bij de plaatselijke action de laatste gelijk. Heb er weken naar gezocht, maar is echt een leuk ding. Ik had bij meerdere action geïnformeerd, lastige is dat je ook niet online kan bestellen, of zo. Wel zeiden er meerdere dat ze overal regelmatig aangevuld worden, dus blijven volhouden. Wat leuk naar Landal, geniet ervan!
Ik vind stronk vliegen ook goor maar heb hem niet te pakken gekregen.. altijd bang dat die dingen eitjes leggen (2x in onze linnen gordijnen gehad maar was denk ik van een spin) en ik ergens maden vind.
Pfff, ik had me nog zo voorgenomen om niet meer zo te stressen om een potje voetbal, want ben 35 ondertussen, dan doe je dat niet meer, dan ben je volwassen, tis tenslotte maar voetbal... Maar mijn bloeddruk... missie mislukt dus
Het was erg spannend gisteravond inderdaad! Goedemorgen! Hier rustig in bed aan het wakker worden. Ramen al heerlijk open. Mijn man gaat straks nog even naar de zaak om wat dingen af te ronden. Ik haal hier overal nog een doek en stofzuiger overheen/doorheen. De laatste dingetjes inpakken en dan zijn we ready to go. We gaan na Q zijn slaapje die kant op.
Goedemorgen! Hier heerlijk de boel tegen elkaar open gezet (alle ramen en deuren en ook de voordeur, daardoor ontstaat er echt een lekkere wind en koelt het af naar zo’n 22,5 graad. Zal vast gauw op lopen maar het is wel een fijne temperatuur om mee op te staan. Nu gauw wat dingen aan de kant: over 5 min staat de behanger hier. Mijn broer komt einde week onze slaapkamer schilderen: ik wilde hem geen 28 graden aan doen . Dan kan ik mooi dit weekend de nieuwe spulletjes daar op de plek zetten ook na het schilderen (komen vandaag al binnen dus dat is top), het leuke kapstokje ophangen en dan is alsnog voor onze vakantie onze slaapkamer klaar. Zoek alleen nog een nieuwe lamp voor onze kamer maar daar moet ik tegenaan lopen. Als ik ga zoeken vind ik het niet. Willen jullie straks een foto van het behang of..? Rustig werkdagje. 1 overleg om 10u en begin van de middag moet ik even voor m’n lenzencontrole. Verder ga ik heerlijk rustig aan doen!
Wat een stilte! Hier is alles zo goed als ingepakt. Op de laatste dingetjes die we nog nodig hebben na. Maaaaar; ik heb een lijstje dus ik ga hopelijk zo niets vergeten. Q die ligt lekker in bed. Man komt zo thuis. Die gaat de auto dan alvast vol gooien. Ik zit nu dus even lekker te chillen.
Hier is de behanger bijna klaar en heb ik over een uurtje mn lenzencontrole. Rest van de middag maar gewoon rustig aan doen, beetje opruimen en de vloer beneden dweilen