Thanks. Als straks alles klaar is en het staat ook allemaal weer op de plek, dan zal ik een totaal fotootje plaatsen. Maar het is echt nog mooier dan dat ik had gehoopt!
Ik ben verliefd (de vloer is niet deze kleur hoor maar ik heb net gedweild dus dan is het altijd net een zwembad. Hij is juist echt vergrijsd groen).
Wat is het warm buiten! Net S gaan halen, te voet, smolt bijna weg. Ik ga het nog lastig krijgen deze zwangerschap. Al een "geluk" dat ik door corona nog thuis werk. Op kantoor is namelijk geen airco en dat is om om te vallen op den duur. S is bezig aan zijn post kdv snack en misschien gaan we daarna nog even buiten, maar de zon zit hier vol op onze tuin dus dat is misschien niet zo een goed idee.
Wij hebben van het zwembad genoten. Water is nog redelijk koud maar A vond het super. Man heeft ook zijn certificaat van grootkeuken verantwoordelijke behaald dus vanavond bestellen we lekker chinees om te vieren. Heeft het toch maar mooi klaargespeeld met zijn kleine basis Nederlands. Lessen dieetvoeding en hotelmanagement dat zelf voor mij niet simpel zijn heeft hij geslaagd met meer dan 70%
Ook weer present! Als was er niet veel bij te lezen vandaag Ook wel eens fijn Weer een prima dag bij de kleuters. Heb deze week de laatste online begeleiding van de bovenschoolse plusklassen. Moet vanavond nog even aan de bak, maar dan ben ik er klaar voor. Doe ik mooi als V in bed ligt en N nog even tv kijkt. Heb ik daarna ook tijd voor mezelf
Wij zitten lekker buiten! Heerlijk plekje hier. Het huisje staat volledig onder de bomen. Dus het is super koel binnen. Beter dan dat het thuis is gok ik zo. Q ligt net in zijn bedje. Tot nu toe is het nog stil en zie ik dat hij rustig met zijn knuffeltjes aan het rommelen is.
@Habibati gefeliciteerd met je man! Fijn dat hij het zo goed gedaan heeft. En wat een lol in dat bad. Gaan jullie trouwens op vakantie? Meende dat je schoonouders jullie dochter nog niet gezien hebben. @Nina Sanders heel mooi. Fijn dat het erop zit. @jvsd92 geniet van jullie vakantie! Wij hebben vandaag geboekt voor in de zomer. Heerlijk naar het buitenland. Enorm veel zin in.
Hier ook lekker dagje. A meldde zich om 7.00, gaat gelukkig weer de goede kant op. Pff die afgelopen weken was echt vroeg haha. 9.00 controle vk, alles goed. Bloeddruk was lager, maar normaal voor deze tijd van de zwangerschap. Toen nog even met man en A wat gedronken. Daarna gewerkt. Man was even golfen met een vriend, tante kwam oppassen en ik was aan t werk. En heb best wat kunnen doen gelukkig! Gister ook lekker voetbal gekeken en daarna nog niet meteen op bed, want was te gezellig. Vanavond gaan we vroeg op bed haha. Morgenochtend kantoor. Hoop met lunch terug te zijn, kan ik thuis beetje opruimen en rustig aan doen alhoewel, woensdag is A thuis bij mij, zonder oppas dus heel veel werken zal t dan wel niet worden overdag haha. Dus misschien morgen proberen vooruit te werken als t nodig is. Net was gevouwen en opgeruimd. Nu bankhangen en vroeg slapen!
Ja wij vertrekken midden augustus tot midden september. Eindelijk een maand rust. Schoonfamilie is al alles aan het plannen voor als we gaan. Geboortefeest moet zelf nog plaatsvinden .. blij van mijn schoonzusjes te zien al 4jaar dat ik niet meer ben geweest en mis heb enorm. Nog 62dagen ik tel ook af
@Habibati gefeliciteerd wat goed van hem. En lekker dat je al kan gaan aftellen! @jvsd92 geniet! Fijn dat het huisje wel een ideaal plekje heeft. Altijd spannend hoe de kids slapen als je op vakantie bent. @Nina Sanders mooi hoor! En ik ben jaloers op je vloer! Heel mooi.. Morgen voor het eerst een ochtend kindloos. Kijk ik wel even naar uit Bry gaat wennen op het KDV. Ben ook benieuwd hoe zijn broer het vindt. Denk dat het m weinig boeit
Zo hier net op muggenjacht geweest.. 2 kills! Als ik ergens echt een pleurishekel aan heb zijn het wel muggen.
Hier gisteren eerste vaccinatie gehad en last van arm en heel moe en slap vandaag. Gelukkig vrij dus er komt niets uit mij vandaag ben ik bang.
Hier de laatste tijd weinig nieuws, gaat allemaal zo lekker zijn gangetje. Zitten wel heel erg de tobben met L haar tanden. Kiezen en héel wat tanden komen maar niet door, maar wel geïrriteerd tandvlees (laten checken bij de huisarts). Kind eet heel weinig, ze valt dus wat af. Dus lekker aan de papjes en slagroomvla . Sinds ik rustiger aandoe met het werk gaat het zoveel beter met de harde buiken, ze zijn en er nog wel en met veel pijn. Maar niet meer de hele dag door, zo blij! Het werk gaf aan dat er momenteel zoveel stress hangt op de locatie, ik moet lekker thuis blijven werken. Ik geniet dus optimaal van het zonnetje en mijn tijd met L. las wat over koorts. Vanaf 38.0 is inderdaad koorts. (Wat mij dus altijd is verteld).
Hij kletste vrolijk door hoor potje fruit ging er ook prima in, daarna in bed gelegd want hij was moe. Benieuwd hoe hij vanmiddag is. Heb wel een zetpil gegeven
Ook hier verder weinig te melden. Net controle gehad bij de vk en alles was in orde. Baby lag behoorlijk laag met z’n hoofdje diep in het bekken en idd met z’n voeten tegen m’n ribben te schoppen. Had ik ook kunnen vertellen . Verder heb ik over 3 weken weer een check en over 5 weken de liggingsecho + gaan we het over de bevalling hebben. Redelijk laat vind ik, met 35 weken (assistent wilde dit eerst inplannen met 36 maar dat vond ik wel erg laat). Volgens mij kreeg ik hem de vorige keren met 33 ofzo maar boeien, ik weet al wat ik belangrijk vind en graag wil. Nu zit ik lekker even in mijn eentje op het terras een kop koffie te doen en daarna ga ik weer naar huis. Vanaf volgende week heerlijk 2,5 week vakantie en daarna een relaxte 2,5 om alles op mijn gemakje af te ronden / over te dragen. Eigenlijk wel relaxed, want die periode is net tekort om zelf nog een kort project helemaal te draaien Deze moeke is dus alvast een beetje aan het aftellen. Niet ideaal qua planning voor werkgever maargoed. Onze vakantie stond al gepland, in tegendeel tot de zwangerschap Wat zijn jullie plannen verder vandaag? Hebben jullie eigenlijk ook nog vakantieplannen (richting buitenland)? Las dat half / eind juli de maatregelen behoorlijk worden versoepeld dus dat zou echt top zijn.