♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    @Nina Sanders mooi geworden! En beterschap voor kleine O
    @Habibati , gefeliciteerd met je man, knap!
    @jvsd92 , geniet van je vakantie!

Na een drukke werkdag en vanmorgen beneden alles gepoetst, gezogen en gedweild en een hele berg boodschappen te hebben gedaan zit ik nu met mijn broodje op ons terras, L slaapt. Echt enorm genieten, niemand om me heen. Alles is weer uit isolatie en quarantaine en naar school en werk.
    Vanmorgen ook nog naar de Action geweest, van alles voor de verjaardag van oudste dochter gehaald. Helaas hadden ze de waterbaan niet meer. Wel de watertafel, maar ik ben een enorme zeikerd, nu de tuin zo mooi wordt wil ik dat felgekleurde plastic er niet meer in hebben eigenlijk :oops: we hadden een knalgele glijbaan aan het houten speelhuis, die heb ik pas al vervangen door een donkergroene (We kregen hem van vrienden). De randen om de trampolines zijn ook donkergroen. Alleen de netschommel is rood maar daar zit L zo graag in, kan het niet over mijn hart verkrijgen die weg te doen.
    Dus deze loedermoeder kocht geen watertafel voor L terwijl ze dat echt leuk zou vinden :rolleyes::D

Verder straks de kinderen halen, dochter gaat turnen maar zij gaat zelf op de fiets dus da's fijn. Jongste zoon moet naar zwemles en verder lekker geen plannen :thumup:

Boordevol, Nina Sanders, wolkje1994 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Middag! :cool:
    Al lekker gewerkt vanochtend. Ook benedenverdieping schoongemaakt en ben alvast het eten voor vanavond aan het voorbereiden. Kijk nog 2 afleveringen Friends en dan naar m'n werk voor een overleg. Vanuit daar de kinderen ophalen bij de opvang. De laatste paar dagen slapen ze beiden weer ruk. V wil niet naar bed, N wordt iedere ochtend rond 5.30u wakker. Zo klaar mee :rolleyes: Hoop echt dat ze vandaag zo moe zijn van de opvang dat ze beiden normaal slapen :roflmao:

Boordevol, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Aan de dames die gebruik maken van het KDV en degene die er werkt (ben even de naam kwijt), gaan jullie iets merken van de aangekondigd stakingen?

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Geen idee, ik heb er nog niks over gehoord. Ik vermoed dat ze niet meedoen. De school (zit in hetzelfde gebouw, zelfde visie ook) deed niet mee met de staking een paar jaar terug, niet omdat ze het niet eens waren met de eisen maar omdat zij wilden blijven doen waar ze heel blij van worden: lesgeven. Dus niet staken en hun werk, waar ze zo van genieten,neerleggen.
    Hopelijk zeggen de juffen van het kdv en bso hetzelfde :D

Mya en Boordevol vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier zit ik stukje EK te kijken. Nou, mini O had nergens last van hoor. Ja hij was wat warm toen hij thuis kwam en uiteraard dramatisch. Vooral na z’n slaapje wilde hij echt niks. Van cracottes werd hij echter dolgelukkig en toen hij weer zwanerig deed nam mijn man hem even mee naar boven. Even snoezen in z’n slaapzakkie bij ons op bed met Peppa Big. Lekker tegen papa aan zodat die ook nog wat werk kon doen. Ja, idd met een schermpje dus niet helemaal verantwoord maar hij was helemaal in z’n sas hoor. :rolleyes: Later heeft ie alsnog 3 broodjes op (geen avondeten) en niks aan de hand hoor. Zonder zetpil weer naar bed gedaan vanavond en ook nu ging hij goed slapen. Al met al valt het volgens mij mee. Hij oogde gewoon prima! :D

Verder staat de mobiele airco van m’n schoonouders inmiddels hier. Morgen maar eens uitproberen op het heetst van de dag. Niet de hele dag hoor, dat ding vreet stroom als een malle en er moet ook een slang naar buiten. Werkt wel goed dus in nood is het fijn. Neem dat ding ook mooi mee naar de duinlodge volgende week. Handig op wieltjes. :thumup:

Nog 2 uurtjes gewerkt vanavond, want morgen zal er weinig van terecht komen. Verder komende do afspraak bij de bekkenfysio. Werd echt tijd want ik kom nu op een punt in de zwangerschap dat ik het echt ga voelen.. o_O

Weinig nieuws. Morgen worden er geloof ik een aantal pakketten bezorgd haha. Waaronder een bierpakket voor man (Vaderdag), een zomerboeket droogbloemen voor mezelf, een nieuwe wandlamp voor onze slaapkamer en ik verwacht wat spul voor de jongens (enkelsokken, shirt voor O, korte broeken voor mini O)..
    Man man beter even wachten tot einde dag met karton wegbrengen haha!

S2909, Mya, Boordevol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb er ook nog niks van gehoord. Ik wacht rustig af.

Boordevol vindt dit leuk.
  7. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Hier een berichtje in de app dat we 18 juni na het FNV overleg geloof ik, zsm nieuws krijgen als het ook op ons kdv gebeurt. Ik ben benieuwd!

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier nog niets gehoord maar ik zal de app eens in de gaten houden!

9. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Ik werk in de kinderopvang, ik ben geen lid van fnv dus mag niet staken, ze beginnen volgende week woensdag, dan werk ik al nooit. Ik voel me ook niet geroepen om te staken, werkdruk is wel hoog, maar niet heftig genoeg om voor te staken.

Miekje86 en Boordevol vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Morning hoe is het hier? Hier de boel even lekker open gezet om te te luchten. En wilde even prik momenten zoeken voor de covid vaccinatie maar ik kan pas bij 33 en 37,5 week terecht. Dat vind ik wel erg laat dus ik wacht mooi tot na de bevalling.
    verder ga ik me vooral niet te druk maken met de hitte en hopen dat mini O weer topfit is.

Hebben jullie ook geen zin in warm eten met dit weer? Pff, koken alleen al.. o_O

Mya vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @jvsd92 hoe gaat het daar? Lekker genieten?

jvsd92 vindt dit leuk.
  12. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen! Hier zo werken. Alles staat open want nu kan het nog.

wat betreft koken: ik heb voor vanavond een Turksbrood met allemaal lekkere smeersels er op en olijven en dan snack groenten erbij. Helemaal prima. Morgen maak ik kippenvleugels en heb er een salade bij. Veel koken zit er niet bij. :roflmao:

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
  14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier ook alles open:roflmao:
    Eindelijk de kozijnen. Zouden eerder komen maar vertraging. Bekijk bijlage 692385

Siepie85, S2909, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Sansaatje

Kan wel even lekker doortochten zo. :roflmao:

16. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hahah jaa

17. Sansaatje

Ik ben alweer klaar met werken vandaag. Vind ik helemaal niet erg. :roflmao:

Kirzy, Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Het is echt heeeerlijk hier! Het huisje staat zo lekker onder de bomen dat het binnen net is alsof er een airco aan staat. Q doet het mega goed, slaapt net alsof hij thuis is en vind alle uitjes helemaal goed. Zolang hij maar zijn snackjes enz krijgt haha.

Vanochtend vroeg wezen shoppen in Arnhem en even wezen lunchen. Was erg leuk! Goed geslaagd. Nu terug op het park. Q doet een dutje en daarna gaan we naar het buitenzwembad hier.

Siepie85, Magnolia29, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Sansaatje

Klinkt heerlijk! Geniet ervan. :roflmao:

Wij hebben gisteren geboekt voor een weekje Landal in onze vakantie. Altijd leuk, vooral voor de kinderen. :D

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klinkt heerlijk @jvsd92
    Je kan idd maar beter op tijd gaan ivm warmte.

hier groeiecho gehad vanochtend. Baby zat op p60 lijn. Feitelijk netjes, net wat boven gemiddeld. Voor mijn doen echter wel huge. Maargoed ben blij dat ie het goed doet. Hij had z’n handje bij z’n gezicht, er waren haren in z’n nek te zien (echt zo’n klein matje al), en hij woog ongeveer 1550 gram nu (circa 40 cm). En mijn vermoeden werd bevestigd: weer veel vruchtwater. Verklaart dus mijn watermeloenen buik en last van ribben.

belangrijkste: kleine jongen deed het goed, het is een lekker stevig ding, zeer beweeglijk enhoogstwaarschijnlijk weer een heerlijke kop methaar bij de geboorte. Ik kan niet wachten!

Siepie85, Magnolia29, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina