@Nina Sanders , fijn dat de echo goed was! En nog steeds een knul? toen ik voor de liggingsecho ging bij de derde dacht ik, was er daarvoor net iemand van 36 weken geweest, heel blij te vertellen dat álles roze was voor hun dochter. Keek de vk nog eens goed, het bleek toch echt een jongen te zijn Hier heerlijk aan het werk. Morgen ook maar thuis, dan wordt het nog warmer zag ik. Op kantoor is geen doen dan. Hier gaat het best aardig, deur wijs open van ons kantoortje, komt er af en toe een windje langs. Verder zit boven alles potdicht, hopelijk is het vannacht dan te doen. L heeft maar een uurtje geslapen. Nu is man met de hele stoet naar het zwembad bij schoonouders. Ik ben dus home alone Er ligt nog wel wat werk maar niet vreselijk druk. Da's wel lekker met dit weer
@riean geen twijfel over mogelijk. Het eerste echobeeld was namelijk een wijdbeens vooraanzicht van z'n zaakje
Vraagje voor de ervaren mama's: s trok vandaag in de crèche zijn luier omlaag en plaste daar bewust op de grond (was net een verse luier dus daar lag het niet aan). Zou ik dit moment gebruiken om zindelijkheidstraining te beginnen? Of is dit gewoon toeval - een aandachtsdingetje?
Joe! Present Wat belachelijk druk zijn deze weken ook, met het afsluiten van het schooljaar. Ieder jaar verbaas ik me er weer over. En dan ook nog 2 kinderen die van de warmte niet kunnen (willen) slapen, ben weer iedere avond tot minstens 21.00u bezig En deze mama heeft daar zó geen zin in. Dus V mag van mij alleen nog slapen tussen 11.00 en 12.00u. Loedermoeder Zijn ook leuke dingen; mijn oma is vandaag 85 geworden ❤. M'n ouders zijn morgen 37 jaar getrouwd (blijven allemaal bij hun eten), vrijdag 2e vaccinatie en 's avonds een bbq met collega's. Dan ben ik echt toe aan weekend
Hier vandaag naar een zwem meer geweest in de buurt, super leuk gehad, kids allen super gelukkig, lekker gespeeld. Z die ging helemaal los, ging steeds kei hard weg rennen, en steeds verder t water in proberen te komen, bij Z is t zo, hij wilt eerst niet, daarna gaat hij rustig spelen, en luistert hij, na 2 uur wilt hij continu weg rennen, en gaat helemaal los, hij probeert ook overal wat speelgoed mee te nemen, iets verderop lag een graaf auto, hij heeft thuis exact dezelfde, hij dacht echt dat hij van hem was. En net tijdens t douchen kwamen we er achter dat hij ondanks dik en meerdere keren insmeren, wat verbrand is, echt zo zielig, voel me enorm schuldig. Plek is ook echt naar, in beide zijn knieholtes dus brandplekken, flink rood. Heb er wat calendula emulsie opgesmeerd, en hopen er t beste van, maar voel me echt naar er door. Andere 2 kids hebben gelukkig geen plekje. Dit is de eerste keer dat er van ons eentje verbrand door zon, zo erg!
Goedemorgen! Hoe gingen de nachten hier? Pfoe, ik vond dit de eerste echte plak nacht hoor. Waar ik tot nu toe de nachten nog wel oke vond, dat de boel lekker kon doorluchten als je de ramen tegen elkaar open deed, gebeurt dat nu voor mijn gevoel niet. Ik vind het benauwd buiten. Ik ga dus zeker straks de mobiele airco voor het eerst aanzetten. Op de slaapkamers van de jongens is het ook erg warm. Sneu @Mya maar niks aan te doen. Dat zijn ook gewoon plekjes die zo snel verbranden. Hopelijk niet te veel last van en anders iets verkoelends blijven smeren. Plannen vandaag? Hier me niet al te druk maken met de warmte. Alleen vanmiddag afspraak bij de bekkenfysio en ik heb 1 overleg van een uur staan. Verder vandaag en morgen paar dingetjes afronden voor de vakantie. Echt aan toe hoor!
Nou echt ja bah wat een plaknacht. En ik was ook nog is het favoriete hapje van een mug. Heb m gelukkig niet gehoord, al is wakker worden van de jeuk Overal ook niet ideaal Ik peer m straks met de kids naar mijn ouders. De werk mannen staan rond half 8 weer op de stoep. Bry is nu een fles aan het drinken en J slaapt nog even lekker.
Goedemorgen! Wat een hitte inderdaad. Heb de ramen snel opengezet, doe ze over een uurtje weer dicht. En dan maar hopen dat 't niet te erg wordt vannacht. Bizar drukke dag; N naar school, V naar zusje, moet nog wat werken, boodschappen doen, wenkbrauw afspraak en einde vd middag naar m'n ouders. En moet tussendoor nog een pasfoto van V laten maken voor zijn ID kaart. Fijne dag allemaal en succes met de hitte
Hier een veel te korte nacht. Wakker geschrokken om half zes door man dat super ziek is van zijn vaccinatie nadien kon A de slaap niet meer vatten dus zij zit half slapend naast mij maar ze wil niet toegeven aan de slaap. Hier is het ook plakkerig warm maar wel aan het regenen. Alle ramen staan open dus hopelijk koelt het wat af.
Goedemorgen! Hier prima geslapen, sorry, niet geplakt (komt vast na vandaag). Vrije dag, boel open nog. Is 23 graden in huis dus zal zo wel alles weer moeten sluiten, ik vind een kamer zonder frisse lucht vervelend. Kinderen beide thuis vandaag, dochter is zo moe dus die mag lekker relaxen. Verder geen plannen, vanavond voetbal kijken natuurlijk. Fijne dag dames en houd het hoofd koel!
@Magnolia29 gefeliciteerd met oma en je ouders. @Mya zo sneu als ze verbranden maar je kan er niks aan doen. Hopelijk heeft hij er geen last van. L is hier ondanks smeren ookal een beetje verbrand geweest op zijn schouder. @Kirzy succes met de jeuk, ik ben ook altijd de sjaak bij die muggen. Evt iets verkoelend opmeten @Habibati beterschap voor je man. Hopelijk knapt hij weer snel op. Hier de afgelopen dagen ook erg druk geweest en ik merk dat sinds de zwangerschappen ik ook heel slecht tegen de hitte kan. Gisteren lekker het zwembad weer opgezet en ik heb met mijn voeten in het babybadje gezeten. Heerlijk verkoelend. Vandaag staat er weinig op de planning. Ga zo min mogelijk doen, alleen vanmiddag met E naar zwemles. Mijn moeder komt L dan even ophalen zodat hij niet in die hitte hoeft te wachten
Dat wat vandaag af moest voor werk, heb ik net afgemaakt. Er is nog genoeg wat ik kan doen, maar fijn idee dat t niet allemaal af hoeft vandaag. Zometeen telefonisch intakegesprek met kraamzorg en beetje opruimen/rommelen in huis en dus werken. Vanavond weer lekker voetbal kijken
Hier een ok nacht. S was aan het hoesten on bed, een hele tijd dus ben bij hem gegaan om hem een beetje water te geven en zijn neusje te spoelen. Daarna sliep hij gelukkig weer gemakkelijk verder. Deze ochtend hier even een sterkere wind, dus alles open gezet. S opende deze ochtend ook zijn pamper hier in de woonkamer, helaas met een paar poepbolletjes erin. "Koekoek", toen er eentje uitviel. Die jongen ook. Hopelijk doet hij het niet te veel in de kdv vandaag...