Goedemorgen! De dag begint al goed; N haar juf is ziek en geen vervanging gevonden . Nou ja, gelukkig ben ik vrij. Moet om 9.00u 2e vaccinatie halen en om 10.30u bij gemeentehuis zijn voor aanvragen id kaart van V. Ga daarna nog maar even winkelen met ze, ze kunnen nog wel een extra paar sandalen gebruiken en mama ook
Ik had bij afscheid dochter KDV van die kleine uitdeelboekjes besteld en wat cadeaulabeltjes en pijpenragers. Heb je zo een leuke traktatie en het kost weinig moeite.
Zo. Wij zijn weer thuis. Wat een TOP mini vakantie was dit. We hebben echt mega genoten. Ik kan er weer even tegen aan. Inmiddels is alle was bijna weer gedaan en alle spullen zitten weer in de kasten. Nu nog heerlijk genieten van het weekend. Bekijk bijlage 692643 Bekijk bijlage 692644 Bekijk bijlage 692645 Bekijk bijlage 692646 Bekijk bijlage 692647
Hier is mijn broer onze slaapkamer aan het schilderen, die is bijna klaar. Morgen laag 2 en dan is dat ook weer klaar. Zondag dan de lampjes terug hangen en een kapstokje en dan is onze slaapkamer helemaal klaar en kan ik met een gerust hart op vakantie hahaha. De vloer daar dweil ik zondag lekker en dan pak ik de rest gewoon lekker mee boven. Hier vanochtend mn nagels laten doen trouwens! Zo zo blij mee!
Ongelofelijk hoeveel troep kinderen kunnen maken trouwens. Ik heb het idee dat ik al de hele dag aan het opruimen ben. Gelukkig heb ik mijn werk vanochtend afgerond. Had om 9u een afspraak voor mn nagels en daarna thuis in een kleine 2 uur alles over gedragen en afgerond wat ik af wilde ronden dus dat is wel lekker. Verder kwam Appie nog langs, heb ik het beddengoed van de jongens gewassen en staat er nu nog een wasje aan die ik over een kwartiertje ga ophangen. Ik denk dat die grotendeels nog wel droogt. Het is hier erg warm. Nu nog 32 graden en zon. Heb al lang gezien wat ik zo doe met de jongens: een emmer warm water buiten neerzetten en ze erin zetten om snel op te frissen. Ik kijk echt uit naar 19u. Ben moe en die vloer ziet me er een partij niet uit. Die wil ik straks dus echt schoon hebben. Boven kijk ik doorheen, dat komt zondag allemaal wel. Gelukkig kan ik dat dan ook van me afzetten, het is echt rommelig daar. Kan niet wachten om zondag onze nieuwe kleur helemaal af te zien op de muren, nieuw lampje erbij en gewoon gezellig. Verder overweeg ik om 1 of 2 dagen later naar zee te gaan. De afgelopen periode was zo enorm druk (het is gewoon alles bij elkaar, werk icm gezin, zwangerschap, banenwissel man waar hij stiekem toch niet happy mee is - heeft ook impact - en ook het lange slechte slapen van mij. Eerst door die ellendige hoest en nu vanwege watermelon. En natuurlijk O en O die momenteel elkaar niet tolereren. Vorig weekend was ik dus een nachtje alleen weg en dat was echt fijn. Man stelde voor om maandag dan aan te rijden en dat ik dan bijv woensdagochtend oid kom. Ik weet niet of het helemaal leuk voor de kinderen is maar aan de andere kant; why not. Het zijn maar 2 nachtjes op 2 weken en die vermaken zich daar wel hoor. Dus ben er nog over aan het nadenken . Heb iig een grote bestelling van de appie klaar staan voor as maandag op het park, dus om de boodschappen hoeven ze zich geen zorgen te maken haha.
Lastig haha. Ben echt een moeder moeder die het liefst haar babykuikentjes niet uit het oog verliest.
Hier wordt niet eens meer vervanging gezocht. Juf ziek betekent automatisch kinderen thuis. Het hele jaar al en dat is meerdere keren gebeurd.
Ben je niet bang dat het voor je man toch teveel wordt? Als er iets is wat heel zwaar is, is het niet happy zijn met je werk. Dat dreunt overal door. En je kunt het niet zomaar loslaten dus dat maakt het ook zo moeilijk.
Maar ik heb er 2 die elkaar op zitten te jutten en soms denk: let it go, ze zijn voor 3 min stil. Vond het iets minder leuk toen ik er achter kwam dat O de ramen ging bekrijten en de mini zn bord spaghetti OVER HET HELE TERRAS uitsmeerde..
Bedoel je alleen vertrekken met de kinderen? Heel eerlijk: ik denk dat het hem goed doet. Hij vindt het echt heerlijk om zijn verstand op 0 te zetten en met ze aan te rommelen en alleen op pad te gaan. Wat dat betreft maak ik me niet druk en zegt hij ook eerlijk wanneer hij het niet ziet zitten. Maar bekangrijker: hij heeft de keuze gemaakt om waarschijnlijk weer terug te gaan naar zn oude werkgever. Hetzij wel andere functie maar dit is nu niet vok te houden. Dapper vind ik, want ik merk ook: we hebben er allemaal onder te lijden
Goedenavond dames! Onze kleine rolmops is keihard tegen de deur aangelopen. Ze rende langs de deur toen ik binnenkwam. Zo sneu
Ja inderdaad alleen de zorg dragen vor de kinderen. Maar als hij daar juist energie voor krijgt, dan zeker doen. En wat fijn dat hjj terug kan naar zijn oude werkgever en dat hij niet verder aanmoddert. Hier kan de kleine sinds vandaag op zijn teentjes bij de deurklinken. Word er horendol van want hij trekt ze constant open om dicht te gooien en weer open enz. Ten eerste ben ik bang voor zijn vingers, ten tweede kon ik deuren sluiten van ruimtes waar hjj even njet naar binnen mocht wat nu niet meer kan en ten derde moet ik hem constant corrigeren. Pfff