Hier stonden de deurklinken al anders omdat één van onze katten anders continu deuren opent. Dus voor S stonden ze al goed.
Deuren kan ze hier al een maand opendoen. Doe nu alles op slot maar ze ziet hoe mama draait dus probeert ze al open te draaien. Of als er geen sleutel op de deur is pakt ze eender welke sleutel om op slot te doen. Hier ben ik gewoon aan het wegsmelten. Lig met een bevroren coldpack in mijn hals en nog ben ik aan het zweten. Zou wel de ventilator er willen bijpakken maar dan ben ik gegarandeerd morgen verkouden.
Ze lijkt er niet veel last van te hebben (uiteraard wel toen het gebeurde), ze heeft nu meer last van de hitte. Ze sliep pas om 21.30u... Vannacht ook meerdere keren wakker geweest. Hopelijk slaapt ze vannacht beter.
@Boordevol , dat zal wennen zijn zeg na zo'n tijd. Hopelijk bevalt het je! @Nina Sanders , heel goed om dan terug te gaan naar zijn oude baas. Ik ben daar ook voor, gelukkig zijn met je werk is zo belangrijk. En natuurlijk is doorzetten ook goed, maar als je er echt niet gelukkig van wordt, dan is het veel beter om iets te zoeken wat beter past. Voor mij is dat ook ongeacht het loon. Als ik er op achteruit zou gaan financieel naar er wel gelukkig van word, dan vind ik geluk vele malen belangrijker. Al is dat natuurlijk binnen bepaalde grenzen @Katin87 , ach moppie, wat sneu. En rolmops... zo herkenbaar, L heeft ook van die heerlijke armpjes en beentjes, een beetje krom, lekker stevig, en een dikke buik waar ze enorm trots op is Ik zit eindelijk even. Hele dag aan het rennen en vliegen. Morgen vieren we de verjaardag van oudste dochter, de jurk is net klaar, slingers hangen man is naar een verjaardag en ik heb nog geen zin om naar bed te gaan. Heerlijk even alleen op de bank Fijne avond nog en welterusten!
Eens hoor @riean Ik ben ook wel eens heel erg ongelukkig geweest op mijn werk. Man man wat is dat echt een vreselijk gevoel. Kun je je echt heel rot door voelen. Hij vindt zelf dat ie het pas 4 mnd probeert maar ik vind dat je na 4 maanden echt wel goed kunt inschatten of het wat is of niet. Ik proef echt aan álles dat het ritme (niet per se werk zelf maar deels ook wel) pittig is, het werk zelf is minder leuk dan gedacht en het bedrijf zelf heeft toch een hele andere cultuur. Ik heb dus ook zelf gewoon tegen man gezegd: volgens mij vind je er geen bal aan, je straalt het ook uit. Toen ging hij er idd over nadenken. Geniet nog even van je tijd alleen. hier is het toch weer vies benauwd boven.
Mogguh, hier hebben er 2 uitgeslapen . De eerste werd 7.15uur wakker en nr 2 volgde wel snel. Wat zijn jullie plannen voor vandaag. Wij gaan zo richting mijn schoonmoeder en zwager omdat hun beide jarig zijn geweest. Ik zie er tegen op 2uur in de auto, maat goed overleven we wel met de frozen films. Hopelijk slaapt L even lekker in de auto. Zo nog even snel een cadeaubon en bierpakket halen
oooo hier deed hij gisteren ook ineens de wc deur open toen ik erop zat. Ik hoop nog dat het per ongeluk is gezien waar jullie nu tegen aanlopen haha Ons huis is een nieuwbouw huis dus de klinken zitten absurd hoog en denk echt dat ie helemaal op z’n tenen heeft moeten staan.
Hier heeft hij nog niet door hoe de deur open gaat. Maar dat zal ongetwijfeld niet lang meer duren. We moeten sowieso al uitkijken want hij vind deuren open en dicht doen heeeeel erg leuk. Houd de deur ook dicht als je erdoor wilt enzo. Super handig. Ik ben aan de schoonmaak. Jullie ook zo last van die pluizen? Krijg er helemaal jeuk van al die dingen die binnen waaien. Alle was is al gedaan, op het beddengoed na. Dat was eigenlijk al schoon maar ik heb vannacht zo liggen zweten dat ik het wel lekker vind als het weer even fris is aangezien het de komende dagen iets minder warm is. Verder vandaag weer een lading aan boodschappen die gebracht worden. Hard nodig want alles is echt op op. Verder nog tussendoor F1 kijken en lekker hangen.
Hier nog niks gedaan thuis. Na het ontbijt om klokslag 9.00 uur stondne we in Ballorig. Ze leven zich heerlijk uit.
Zo wij zijn al een klein uurtje onderweg. Daarvoor 1.5uur stress om alles bij elkaar te verzamelen en 2 kinderen die niet mee werkten . E zit heerlijk frozen te kijken en L ligt lekker te slapen, in de auto gelukkig dus nog geen gezeur ik ben vandaag volgens mij zo goed als bij de hele groep van hier in de buurt.