Hier zit Z ook constant aan de deur, vind dan ook dat die dicht moet, doet ze hand er steeds tussen, echt heel irritant. Gelukkig ligt hij nu net voor zijn slaapje, even pauze….
Hier even pauze van het schoonmaken en samen een koekje eten. Zo boven stofzuigen en even douchen met Q. Dan gaat meneer richting bed. En heb ik hopelijk ook even rust.
Hier ook even pauze van onze peuter. Die ligt er net in voor hopelijk een lang dutje. Hij was rond 6u45 wakker, een normaal uur tegenwoordig. Wel al drie poepluiers sinds opstaan maar voor de rest vrolijk en ondeugend. Nu staat alles hier open zodat het verder kan afkoelen en ik chill even op de zetel. Daarnet opnieuw de no bake witte chocolade cheesecake van nigela gemaakt, die staat nu in de koelkast op te stijven. Weinig ingrediënten, weinig werk aan en overheerlijk, ideaal dus.
Zo. Ik ben klaar. Lekker op tijd voor de kwali. Q ligt nog lekker, en die laat ik net zolang liggen tot hij zichzelf meld. Gisteren heeft hij overdag ook niet geslapen, dus vaak maakt hij die dag erna een mega ruk. Mij best!
Hier een road trip gehad naar Rotterdam met een vriendin. Die had wat gescoord van marktplaats dus hebben we opgehaald. Voor het eerst zo een eind gereden. Was heerlijk. Kids bij opa en oma gedropt. Vriend zijn 1e nacht gehad dus die ligt lekker te slapen. J op bed gelegd maar zo te horen heeft hij er niet zo een zin in terwijl die wel moe is. Kijk het nog even aan. Verder weinig meer doen vandaag
Netjes weer van Max! Morgen maar eens de race uitrijden en winnen! Ik heb zin in een glas Pernod Ricard op een terras is Uzès.
Ik (wij) hebben vandaag weer overleeft. Ik heb mij regelmatig zitten te irriteren. Maar heb het maar naast mij neer gelegt en mij vooral op E en L gefocust. Mijn man zei op de heen weg wel dat hij het idee heeft dat zijn moeder vergeetachtig word (ik heb al langer het idee), vandaag toch maar nog even goed opgelet maar ze komt normaal een beetje slecht uit der woorden (iets met dialect en slecht abn praten) maar vandaag viel het mij wel extra op en veel meer binnensmonds praten. Het vergeetachtig niet echt opgevallen vandaag alleen dat ze wel 10x mijn zusjes adres vroeg voor de bruiloft. Wij gaan het maar eens in de gaten houden, maar ben al wel blij dat het mijn man ook opvalt
Morning! Hoe is het hier? Gaan jullie nog iets doen voor Vaderdag? Ook cadeaus en knutsels van de kinderen? Hier ligt alles al klaar, aangezien N al om 4u (!! ) wakker was van de spanning . Alleen de broodjes moeten nog in de oven haha. Ik heb een houten plank laten graveren (bbq plank) met de namen van de kinderen en een headset voor in zijn motorhelm gekocht. En de kinderen hebben natuurlijk nog iets geknutseld, maar nog geen idee wat. We gaan na het ontbijt zwemmen en vanmiddag nog even op bezoek bij mijn ouders. Fijne dag allemaal
Hier idd de knutsels en we gaan lekker ontbijten. Verder gaan we geen speciale dingen doen (niet weg ofzo) en man krijgt een samengesteld bier pakket. Na het ontbijt even onze slaapkamer weer gezellig maken en 3 lampjes en een kapstokje ophangen zodat alles netjes en schoon is voordat we morgen vertrekken. Verder vandaag geen bijzondere plannen. Mijn moeder komt nog even op de koffie vanmiddag want die wilde de jongens graag nog even zien voordat we morgen weg gaan!
Hier niet veel bijzonders van plan, E is net wakker en L slaapt nog. Ben stiekem wel blij dat hij weer een beetje uitslaapt. Als L wakker is gaan we cadeautjes geven, speciaal ontbijt ben ik vergeten te kopen . Doen we dat nog een andere keer. Verder krijgt man een chocolade schoen en nieuwe sokken. Beide hebben ook geknutseld op school/bso/dagopvang. Vanmiddag gaan we naar mijn ouders. Voor mijn vader hebben we (ook namens mijn zusje) een Jan van haasteren puzzel gekocht met het thema de efteling. Misschien gaan we zo in de ochtend nog even opstap maar dat zien we straks wel. Zo eerst even bij L kijken zodat hij niet te.lang slaapt, vorige keer dat hij lang sliep, sliep hij in de middag niet
Goedemorgen! Hier ook cadeaus en knutselwerkjes van de kinderen. Man wilde een heus mannenontbijt dus die krijgt straks een dikke biefstuk met een gebakken ei. Er zijn ook verse croissants. Verder rustige dag en vanmiddag F1. Fijne dag allemaal.
Hier krijgt mijn vriend boxershorts van de Hema. Mijn dochter heeft ze uitgezocht, dus hij krijgt er 1 met tompoucen, badeendjes en roze bloemen Daarnaast ook een paar speciaalbiertjes en knutselwerkjes.
Hier valt het samen met E der verjaardag. Dus die staat in the centre of attention! Ze heeft gisteren al de trampoline gehad en vandaag nog wat kleine dingen. Vandaag ook deel 2 van bezoek!
Vriend komt zo thuis uit de nacht. Dan kan J zijn cadeautje geven. Ik heb een armband gehaald waar ringetjes aan zitten met de kids hun namen. Verder ga ik vanmiddag naar mijn ouders. F1 kijken met mijn pa en oma kan zich dan bezig houden met de kids
Gefeliciteerd met E! Mijn man gaat zo eerst naar de kerk. Daarna maken we een etagere vol high tea hapjes. Dat wilde dochter gister met haar verjaardag i.p.v. taart en we hebben veel over. Jongste 2 hebben iets op school gemaakt, verder krijgt hij een schep, setje met douchefris en luchtje ofzo en een soort mini proeverij wiskey. Verder geen plannen vandaag. De vaders hebben gister al hun cadeautje gekregen omdat ze toch bij ons waren. Ik vond het een beetje veel om dan vandaag weer bij beiden langs te gaan