♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Miekje86 vindt dit leuk.
  2. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Miekje86 gefeliciteerd!! Zag er goed uit dat ontbijt

Miekje86 vindt dit leuk.
  3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Goed hoor @Miekje86

ik weet niet meer wie er hier ging shoppen op afspraak en meerdere winkels had gedaan.. Vandaag ook maar gedaan, vier winkels en afspraken na elkaar. Was echt wel even lekker, en het was rustig. Het aantal mensen dat maximaal binnen mocht zijn werd niet eens gehaald.

RoseMurphy, S2909, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    #444 Mya, 20 mrt 2021
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2021
    Hier net alle 5 wasmanden weg gevouwen, nu nog de kasten in. Z is vandaag saggo, niet te houden, niks is goed en wou amper broodje eten ook. Slaapt dus nu al vanaf 12.30, hoop dat hij dan wat vrolijker is. Vanmorgen konden zelfs broer en zus niks goed doen, en ze waren zo lief voor hem. Hebben om half 5 afspraak bij de action, vriend en ik gaan gewoon samen, Z gaat ook mee. 2 oudsten laten we ff in de speeltuin in de buurt. Was vorige week woensdag ook in action, zag heel veel mensen die toch(stiekem) bij elkaar hoorden. Moet ook nog dringend naar de zeeman voor pyjama’s zoon, maar daar moet je moeite voor doen met formulier invullen en dan pas wordt je gebeld. Dag begon hier mooi zonnig, tot uur of 12, en vanaf toen zwaar bewolkt.

Edit: Het regent hier nu, dus wordt toch niet samen naar action, speeltuin is nu natuurlijk vies en nat, helaas.

S2909 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    OMG! O is gevallen met de fiets (met zijwieltjes). Er kwamen tegenliggers waardoor hij tegen de voet man man aanreed en schrok en dus viel.
    Kin, lip, wang en kaak helemaal dik! :o: Arm ding. Hij was wel flink want wilde het daarna wel nog een keer proberen.

Ik heb hem maar beloofd dat hij nu 2 kroketjes op brood mag!
    In feite doe ik 2 halve op een broodje.

6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je verjaardag, wat een leuke box was dat! :thumup:

De jurken zijn hier ook binnen, maar zelfs in een maat kleiner zijn ze me veel te groot :eek: En aangezien ik er vanuit ga dat er nog wel wat af gaat, stuur ik ze terug. Heel jammer, vond ze echt super leuk!

Miekje86 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goed bezig wel zeg! :roflmao:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Sansaatje

Wij hadden pokebowls besteld, geen zin in vette pizza en beide moeten we wat kwijt (gewicht dus :p). Heerlijk! Ik had met kip en allemaal groenten en pittige saus en het vult, niet normaal. Nieuwe bezorgtoko gevonden dus .:roflmao:

Mya, jvsd92, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klinkt heerlijk zeg.

Hier net met de jongste gedoucht en die ligt heerlijk in bed. Man wilde ook nog met O gaan maar die was zó moe dat we die mooi morgenochtend onder de douche zetten.
    Zelf heerlijk schoon haar (heb een fijne shampoo met bruine kleurpigmenten), ingesmeerd, make-up eraf en nu lig ik even op bed met Netflix te wachten totdat man klaar is met douchen.

Wij hebben heerlijke goulash kroketten op met een broodje (2 pp haha) en een goed gevulde salade met kaas, hummusdressing, stukjes gekruide pita en allerlei noten en zaden.
    Genoeg calorieën dus;).
    Verder vieren we morgen mn verjaardag (ben maandag jarig) dus ben benieuwd..

Mya, jvsd92, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dat is zeker jammer, maar wel heel fijn aan de ene kant dat ze te groot zijn. Voor mijn heupen had ik de grootste nodig en zou ik voor het mooi iets moeten afvallen. Hopelijk heeft ze van het najaar weer een leuke lijn en hopelijk voor mij een paar maatjes kleiner :D

11. Sansaatje

Die salade van de appie?! Die is lekker!

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep en nog wat dingen aan toegevoegd om m voor 2 pers te maken.
    Die tabouleh muhammadara dressing (? Ik denk dat ik nu wat raars zeg) is ook faboulous, echt waar!

13. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Gefeliciteerd @Miekje86!

Hier heeft de oudste 39,2 koorts, echt een hoopje ellende. Vanmiddag zijn we nog wel even naar de verjaardag van ons geweest, daar leefde ze gelukkig weer op. Thuis was het gelijk gebeurd (1 voordeel, naar bed brengen ging een keertje makkelijk). Mijn vriend is vanochtend weer naar het buitenland vertrokken voor het werk. Donderdag is hij er weer. Ik hoop dat de oudste zich morgen weer fit voelt, dan kunnen we nog wat ondernemen...

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  14. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Hopelijk is ze gauw beter. Geen snot of iets anders dat op een virusje kan wijzen?

15. Sansaatje

Muhamara is sowieso lekker! Ik doe het wel eens op een cracker met wat rucola erbij. :)

16. Sansaatje

Beterschap!

17. Sansaatje

Over welke lijn hebben we het? Ik kijk naar graag naar mooie kleren. :roflmao: (Ik koop ze niet nog :p)

18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Deze lijn

https://www.wehkamp.nl/shop/miljuschka-by-wehkamp/

Ze gaan heel hard, de vorige keer binnen een paar uur uitverkocht. Voornamelijk voor de volle vrouw, maar ze vallen wel groot. Heerlijk om een maatje kleiner te dragen. Goed voor mijn ego :roflmao:.

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Muhammara mag ook :rolleyes::roflmao::|

20. Sansaatje

Zitten hele mooie tussen! Welke heb jij?

Deel Deze Pagina