@Katin87 sterkte! Hier een rustig dagje. Had zoveel achterstallige schoonmaak/huishouden zaken dat ik vandaag veel gedaan heb. Alleen de vloer moet flink gedweild worden maar word echt gek van de kleine.
Max Maaaaax Maaaaaaaaaaax! Wat een gave race! En Perez ook, petje af! Eindelijk de wingman die Max verdient. Kampioen dit seizoen.
Och lieverd, wat schrik ik van je bericht! Maar wat ontzettend goed dat je voor jezelf en ook de meiden hebt gekozen. Precies wat je zegt; je wilt ze een voorbeeld geven en dat is dit niet. Pfffff heftig hoor!! Ben je nu vooral boos? Of ook verdrietig? Wat zeggen je ouders er van?
Ik ben vooral boos en verdrietig. We zitten in een slecht patroon en komen er zo niet uit. Hij heeft gelogen over bij wie hij was. Maar in het verleden zijn er nog wel meer dingen gebeurd. Ik heb gezegd dat ik morgenavond wel thuiskom en we dan praten. Ik denk dat ik relatietherapie ga eisen. Hopelijk leren we beter communiceren. En anders is het gewoon klaar.
Wat verdrietig en ik kan de boosheid begrijpen, liegen is niet in orde. Hopelijk kom je een beetje tot rust bij je ouders en kunnen jullie stappen maken om het patroon te doorbreken. Veel succes!
@Katin87 Jemig wat erg voor je zeg. Goed dat je even weg bent gegaan denk ik. Hopelijk valt er morgen in ieder geval een beetje te praten..
@Katin87 Wat heftig allemaal. Hopelijk komen jullie er samen uit. Sterk van je om voor nu even uit de situatie te stappen voordat er dingen gedaan of gezegd worden waar jullie spijt van krijgen. Knuff
Zo moeten lachen om A. met eten. We legden eten op z’n bord van de Tripp Trapp en hij zelf eten met z’n handen. Hij had een hapje op en er lag niks meer, dus wijst ie naar t bord, tikt er twee keer op en zegt; deze!!
@Siepie85 en @riean gefeliciteerd aan jullie meiden. @Katin87 heftig meid. Hopelijk staat hij open voor relatietherapie.
Dank je wel allemaal @Katin87 , dikke knuffel! Wij zitten nog lekker buiten. De hele dag trouwens al. Vanmorgen een eind gefietst naar een uitkijktoren en daar ook een stukje gewandeld. Ik vind fietsen met L een beetje gevaarlijk. Ze wurmt sowieso haar armen uit de gordels, maar dan gaat ze ook steeds staan in de stepjes zeg maar. En als ze het zat is wordt ze boos en gooit zich opzij. Ze zou zo op straat vallen. Ben blij dat ik haar voorop heb. Ik hou daar niet zo van, ze gaan bij mij of direct achterop of zo snel mogelijk maar ik laat haar mooi zitten, achterop heb ik nergens zicht op. Volgens mij bestaan er van die gordelhaakjes, bedenk ik me nu, die wil ik hebben voor de autogordel want ook daar krijgt ze altijd haar armen uit, hoe strak ze ook zitten. Ze heeft dan helemaal rode armen vol striemen, maar ze moet en zal die armen er uit halen. Eens kijken of ik zo'n haakje ook voor de fiets kan gebruiken.
@riean herkenbaar. Hier was hij het twee keer zat in de auto en wurmde zijn armpjes eeuit. Gelukkig zaten broers ernaast maar levensgevaarlijk natuurlijk. Wat voor klemmen bedoel je? Als je een link of een foto hebt dan zie ik het graag.
Die van ons blijft wel zitten als de gordel aan is. Alleen daar is ook alles mee gezegd: zijn schoenen Moeten uit, zelfde met eender welk hoofddeksel en sinds vandaag zijn we maar al te blij dat we reeds het kinderslot hebben aangeschakeld. Trekt hij nu continu aan de hendel om de deur te openen. Zijn luier opent hij ook nog steeds "oei", op zijn potje gaat hij wel zitten "Pipi doen" maar dan met zijn voeten in de pot en hij bovenop de rugleuning. Gewoon leeg potje uiteraard, maar toch. En gisteren probeerde erop rond te rijden zoals een karretje. Hoe verzint hij het?
@Nina Sanders gaan jullie eigenlijk voor een duo wagen? Wij willen L komende zomer sowieso nog vast kunnen zetten dus zijn aan het kijken naar een duo kinderwagen, neigen naar een bugaboo. Die kan je ook al enkele gebruiken. Wel tweedehands
Ik heb weer zo'n; 'Eigenlijk ben ik heel moe, maar ik heb geen zin om te slapen, want dan is het maandag en moet ik werken'- avond Ben al bij S5 Afl 20 van Friends Lig nu wel in bed, maar ben nog dom aan het telefoonkijken. Wie weet ga ik nog wel even shoppen Please zeg me dat ik niet de enige ben met uitstel-slaapgedrag