Zoooo ik werd wakker om te plassen en hang hier nog wat rond. Even kort dan nog mijn dag; - ik ben me toch een partij blij dat er de komende dagen niet zulke temperaturen komen hoor. Pfff niet vooruit te branden.. - morgen vertrekken we naar zee maar ik ga pas morgenochtend inpakken hoor. Ik doe dat altijd pas de ochtend van vertrek als dat kan. Het beperkt zich tot kleding en toiletspullen. Als we in het park komen dan komt tussen 16-18 Appie langs. Die bezorgen daar ook, vet handig. No way dat ik de auto vol ga laden met producten dus voor de eerste dagen eten en drinken, luiers, doekjes, handzeep, wasmiddel (ja, je kan daar gelukkig wassen) en dat soort dingen worden lekker bezorgd. - onze kamer in orde gemaakt en het is zo mooi geworden met een likje verf. Helemaal klaar nu, alleen nog 1 lampje ophangen waar we nog andere schroeven voor moeten halen. Het is echt prachtig geworden. - korte poetsronde gedaan; vloeren overal weer schoon, wasmand leeg en morgenochtend zijn de toiletten nog even gauw aan de beurt. Ik kan echt niet vertrekken met een rommelig en 'vies' huis (alsof het hier ooit vies zou zijn). - nog even naar mn moeder geweest. - heel erg alweer eten besteld. Gister ook al een cheeseburger en friet, nu pizza. Deze week maar echt ook even gezond doen. Soms heb je van die zondig-weekenden haha. - @wolkje1994 nee geen duo wagen. Ik heb het idee dat je daar relatief kort plezier van hebt. Ik ga tijdens verlof onze Bugaboo helemaal laten stomen, incl de voetenzak en mand eronder, dus alle textiel. Wil een meerijd plankje voor mini O en anders hebben we nog een buggy. Verder wil ik de baby ook gaan dragen. - @Katin87 hopelijk vind je wat rust nu. - @Magnolia29 heeft je uitstel slaapgedrag nog geleid tot shoppen? Zo ja, wat? Nu ga ik lekker weer slapen. Welrerusten!
Oh en mini O blijft in de auto altijd wel zitten @riean. Het is zn broer die juist altijd zn armen eruit haalt. Ohh trouwens heb van m'n vader een leuk kadootje gekregen: heb hem eerder gehad en toen ook enorm veel plezier van gehad, een Vue movie pass waarmee je 3 mnd onbeperkt naar de bios kan. Zo leuk, even kijken wat beste moment voor activeren is (rekening houdend met bevalling enz) maar ik vind dat oprecht te chill en maak graag tijd voor een film op zn tijd (ik heb een bachelor in oa Filmwetenschap dus ik heb daar sowieso een zwak voor).
Mijn vriend is behoorlijk geschrokken van mijn vertrek en ziet nu ook de Ernst in. Hij heeft relatietherapie toegezegd. Na mijn werk haal ik de meiden op en ga ik naar huis. Vanavond maar eens goed praten. Ik heb net trouwens mijn eerste dosis Pfizer gehad. Niets gevoeld van de prik, ben benieuwd of ik later nog last ergens van krijg.
Misschien wel goed voor hem dat ie echt geschrokken is en ook van de therapie. Nu het nog laten zien! Maar de eerste stap is gezet, fijn. Hopelijk kunnen jullie vanavond goed praten. Hoop ook dat je geen last krijgt van de vaccinatie! Ik ben 29 juni aan de beurt voor de eerste prik. Weet nog niet of t Pfizer of Moderna wordt. Misschien kijken of ik de dag erna vrij kan nemen ofzo voor de zekerheid.
Fijn dat hijnde ernst er van in ziet. Hopelijk gaat hij nu ook doorzetten. Ik mag woensdag voor mijn prik. Benieuwd of ik er op reageer. Mijn ouders beide bij beide prikken gelukkig niet. Mijn man gelukkig ook niet op zijn 1ste prik, alleen een beurse arm
18.00! Mijn voetbalshirt hangt al klaar. En man zei dat hij A wel op bed wilde brengen enzo zodat ik niks hoef te missen haha (ik ben de voetbalfan hier in huis ). Maar ik denk dat A precies in de rust naar boven gaat
Heb trouwens de oranje luierbroekjes kunnen scoren. Wel maat 4 terwijl A eigenlijk net in maat 5 zit haha. Ennn oranje M&M’s en oranje zoenen. Dat terwijl ze al door zijn
Hier zijn we inmiddels onderweg! Het is ruim 1,5u rijden dus prima te doen. We zijn er rond 16.15 gok ik. Prima tijd om aan te komen. Ik verbaas me over dat we helemaal niet zo heel veel spullen bij ons hebben. Komt ook omdat we daar kunnen wassen en we aan producten en spul gewoon alles besteld hebben. We hebben 2 AH kratjes met kleding mee voor ons vieren, een hele grote tas met speelgoed en vermaak voor de jongens en nog 1 doos met klein spul bij elkaar. Denk aan toiletspullen, snacks, drinkbekers, vuilniszakken en ander opstart spul. Dat was de vorige keer wel anders. Toen hadden we de hele auto vol en veel te veel. Als we aankomen zet ik het spul lekker neer en ga ik denk ik al gauw even met de mini onder de warme douche staan. Ik heb wat last van mijn rug merk ik en dan is een warme douche fijn. Zijn we sowieso mooi voor voetbal al schoon! En we eten gemakkelijk; pannenkoeken en daar mooi een grote schaal met snackgroente bij! Ook hier natuurlijk de oranje shirtjes mee en de EK luiers. Maar daarin moet ik man zijn regel volgen he, enkel op dagen dat NL speelt dus: vandaag!
@Katin87 Wat fijn dat je vriend zo reageerde, nu hopen dat hij doorpakt en ook echt wil veranderen. Hoe voel je jezelf er onder? Wil je nog echt vechten, niet alleen voor de meiden maar voor jezelf? Zie je je nog echt gelukkig worden/zijn/blijven met hem? (Lastige vragen, maar in deze situatie heb jij ook wat te willen en te vinden namelijk!) @Nina Sanders Lekker hoor, heel fijn er even op uit! Hoe is de accomodatie verder? Hoop dat de jongens zonder teveel gedoe vanavond gewoon kunnen slapen
Dat zijn inderdaad lastige vragen. Ik weet het niet zo goed. Ik ben al een tijd niet echt gelukkig meer met hem. Vertrouwen is al een hele poos weg.
Heerlijk gesetteld hier. Mini O ligt net in bed, die had een beetje moeite toen papa hem in bed legde maar een dikke knuffel van mama en even strelen over z’n gezichtje en buikje doen wonderen . Nu is hij stil. O zit nog even naast me met een dino filmpje (wil voetbal af kijken en de jongens slapen op 1 kamer ook hier, dus wil de mini eerst ff in slaap laten vallen). Slaap er zelf bij trouwens want hier is een hele smalle, steile trap naar boven voor de slaapvide en dat gaat echt niet meer met die buik . Verder is de accomodatie heerlijk. Heerlijke duinlodge! Appie kwam toen we net een half uurtje binnen waren dus dat kwam perfect uit! En die wedstrijd gaat de goede kant op! 3-0
Dan denk ik dat het heel goed zou zijn dat je daar over na gaat denken... Valt er nog iets te redden? En waarom en voor wie doe je dat dan precies? Gebruik deze 'break' daar ook voor. Misschien zou je zelf met iemand kunnen praten, mocht je dit willen? Om alles op een rijtje te zetten voor jezelf? (Ik zou trouwens ook gewoon kijken of jij met de meiden naar huis kan en hij maar een tijdje bij z'n ouders/familie/vrienden gaat bivakkeren. Stuk makkelijker dan dat jij steeds weg bent met de meiden)
Ik ben nu al thuis met de meiden, zij (met name de oudste) misten papa. Ik ben nu de oudste naar bed aan het brengen. Daarna praten. Ik wil sowieso relatietherapie, ook als we wel uit elkaar gaan. We moeten gewoon beter leren communiceren met elkaar. Morgenavond gaat hij na het eten weg en komt dan donderdag pas weer. Morgen en donderdag werk ik. Dus zie hem alleen vanavond, morgen met eten en donderdagavond weer. Vrijdag gaan we weekend weg met mijn familie. Dan gaat hij mee, de meisjes zullen het niet begrijpen als hij niet mee kan.
Ja dat snap ik. Sowieso zijn bepaalde momenten natuurlijk ook belangrijk om als gezin te doen. Maar het is wel lastig zeg. Pff. Hier spring ik zo even onder de douche. Wilde samen met mini O straks gaan maar die was echt te moe dus die hebben we maar een keer gewoon opgefrist en douchen komt morgen wel. Ik ga even lekker mijn haar wassen en daarna plof ik op de bank met een kop thee en ik hoop samen met man weer een keer lekker serie te kijken of een spelletje oid te doen. Heerlijk 2 weekjes gewoon even eruit.