♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Screenshot_20210320-204939_Samsung Internet.jpg
    Ik heb deze gekocht. Moet er nog wel een beetje aan wennen, maar dat komt meer omdat ik dit soort jurken (of jurken in het algemeen) niet gewent ben om te dragen. Loop eigenlijk altijd in spijkerbroeken of tregging. E zegt mama je heb nu een mooie zwierjurk en je bent prachtig in deze jurk

Magnolia29, Mya, Kirzy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Vooral die extra M maakt het lekker ja.

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    We posten tegelijk ;). Zie hier boven

4. Sansaatje

Waaaaaaaaauww! Prachtig!

Miekje86 vindt dit leuk.
  5. Sansaatje

Hahaha. Ja, echt prachtig!

6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja voelde mij net met passen heel vrouwelijk. Mede door E en dit gevoel deze jurk mij zelf cadeau gegeven

7. Sansaatje

Hij staat je vast prachtig!

Miekje86 vindt dit leuk.
  8. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    @Miekje86 jaloera eigenlijk, ik begreep al dat ze groot vallen en dat vind ik dus stom. Ik heb vaak 34 met dit soort jurken en dat hebben ze niet eens. En ze beweert wel ja voor alle maten, had op haar insta ook al gereageerd doe dan minimaal vanaf 32.

9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja dat snap ik zeker als ze groter vallen. Al ben ik stiekem jaloers op je maatje :oops:

10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Als ik het lef heb zal ik een foto maken en posten

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Ik ben maar heel klein het net zoals @Nina Sanders, slechts 158 dus dat is ook niet heel moeilijk!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Ach arme O, @Nina Sanders

Prachtig @Miekje86 .

Vanmiddag is L van de bank gevallen. Onze bank staat midden in de ruimte. L klimt er altijd zelf op, en sinds een week ofzo klimt ze dan ook nog op de rugleuning. Ik heb haar er constant afgehaald, maar nu had ik het dus even niet door. Een knal, zo met haar voorhoofd op de tegels, vanaf de rugleuning. Krijsen deed ze. Een ei op haar voorhoofd. Ze zat al niet zo lekker in haar vel, toen gevallen, toen het huis nog eens vol (andere) kinderen, ze was helemaal van slag. Om half 7 sliep ze, half 8 weer wakker, en pas tegen 21.00 uur kregen we haar weer in slaap. Dat valt me elke keer op, ze kan best redelijk tegen de drukte van haar eigen zus en broers, maar als er te veel mensen zijn, dan raakt ze van slag ofzo. Zo sneu om te zien. Doe mij maar snel zomer, buiten gaat het namelijk prima, maar dan is er ook veel meer ruimte, dan gaat ze haar eigen gang en zondert zich gewoon een beetje af. Maarja, binnen gaat dat natuurlijk niet echt.

Zoon en man kijken nog even legomasters af, en ik kruip zo maar in bed denk ik. Das het voordeel van de avondklok he, niemand kan tot midden in de nacht blijven :D (al mis ik het ook wel eens hoor, heerlijk tot laat borrelen enzo)

Kirzy, S2909, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Nee dan is dat niet zo moeilijk. Ik ben 20cm langer en draag niet (helaas) maatje 50. Ik zou met maatje 44/46 netjes zijn wat ik mij van heel heel heel lang geleden kan herinneren

Nina Sanders en Siepie85 vinden dit leuk.
  14. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ach wat sneu @riean! Het liefste zou je die kleintjes nog in bubbeltjesplastic verpakken, haha.

Ik ben nu eindelijk de aflevering van Humberto met Jan Dulles aan het terugkijken. Pff.. Janken! Echt respect voor die man. Mooi hoe hij erover praat.

Mya vindt dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Helemaal over heen gelezen :oops: hopelijk is hij rustig gaan slapen. En heerlijk dat ze nog in die theorie trappen van 2 kroketjes. E trapt daar helaas niet meer in

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jaja zeker goed gekomen hier hoor. Was vooral erg geschrokken. En hij miepte wel dat op zn zij liggen (wang) zeer deed en dat tandenpoetsen zeer deed.
    We hebben dat dus mooi voor een keer overgeslagen en we hebben lekker lang geknuffeld in bed! ;)
    Daarna ging hij heerlijk slapen. Hij verheugt zich enorm op morgen want dan vieren we mijn bday. Ergste vond ie vanmiddag nog dat ie geen kadootje (ja ja, de gouden bloemen ;)) kon kopen voor mij. De schat ♡.
    Ik zei dat we dat gewoon lekker een andere keer doen en dat we morgen alsnog lekker taart gaan eten en een leuke dag gaan hebben!

Kirzy, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  17. Sansaatje

Ja! Mag ook in pb hoor. :roflmao:

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik zoek nog 2 leuke zwemoutfits voor mijn jongens. Ik twijfel ook over de maat. Meestal zit zwemkleding wat losser toch?

De oudste heeft van broeken 98 en qua truien 98/104. Meestal koop ik 104. Qua broeken lubbert 104 wel heel erg.
    De jongste past nu in 80, maar nieuwe dingen koop ik nu wel 86 voor hem. Zeker omdat ik alles ook in de droger gooi, krimpt het wel wat.
    En hij heeft dikke billen ;)

Wat zouden jullie qua maat doen? Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze het de hele zomer kunnen dragen en dat duurt nog wel even.
    Leuke outfit tips ook welkom!

19. Sansaatje

Hah! Ik zit net in de H&M app badpakken en zwembroeken te zoeken. Dochter ingeschreven voor zwemles maar badpak te klein. Zwembroek zoontje ook te klein. Ik heb als je bij jongens deze gevonden: ik doe denk 110 of zelfs eentje groter. Moet een zwemluier onder en het duurt nog wel even tot het zomer is/zwembaden open gaan voor recreatieve activiteiten.

Bijgevoegde bestanden:

Mya, Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Verder hier alles goed. Vroeg wakker dus heerlijk even alleen stukjebserie gekeken. Kwam in een hele versierde kamer ♡ :D.
    Verder vannacht 'maar 80 min' liggen hoesten. :rolleyes: toch morgen maar even de arts terugbellen want mijn codeïne is bijna op en er zit geen verbetering in (was ook de afspraak).

Nu ben ik me even aan het opfrissen en ik hoor man met O allemaal rommelen. Dus ik ben benieuwd :p zag wel al wat lekkere dingen in de koeling staan (waaronder karamel zeezout soezen, een van mijn fav's) maar heb me kunnen inhouden haha. O denkt dat ik vandaag jarig ben en dat houden we lekker zo. Morgen is nl een 'gewone' dag en ben ook van plan om weer aan het werk te gaan. Het is puur die hoest die ik nog heb (en die niet minder wordt - het zijn echt intense aanvallen). Er moet wel een x wat gebeuren want ik moet mijn suiker ook laten testen. En sorry, maar met die hoest aanvallen ga ik dus echt niet in het ziekenhuis zitten wachten. Volgens mij ben ik daar niet eens welkom met die hoest. Het zal mij benieuwen.

Verder geen nieuws. O's lip en wang zien er al beter uit dus dat is mooi. Ook de mini kijkt MEGA vrolijk (was lang geleden hehe) dus dat is mooi!÷

Mya en Kirzy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina