♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo dat is veel. Veel meer dan wat ik eet hahaha. Zal idd eem groeispurt zijn!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O krijgt nu:

O: pap en drinken
    T: fruit
    L: een broodje en drinken
    T: droge snack of nog een broodje
    D: warm eten maar momenteel weigert hij dat en dan kijken we even wat er wel in gaat.

Mya vindt dit leuk.
  3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Goeiemorgen!
    Gisteravond was L in de weer. Uiteindelijk van 10 tot 11 bij ons gelegen. Daarna bedacht ik me dat ze het koud zou kunnen hebben. Sinds het warme weer droeg ze alleen een romper en zomerslaapzak, maar ze voelde gewoon een beetje koud aan. Pyjama aan en ze sliep heerlijk, tot half 8 vanmorgen.

Straks even wat ophalen wat ik via markplaats heb gekocht en dan met de dochters de stad in, naar de Action enzo, de weken vliegen voorbij dus de vakantie komt dichtbij, ik probeer maar alles zo snel mogelijk in huis te hebben waarvan ik bedenk dat ik het nog nodig heb.
    Vanmiddag met de jongens en een stel vrienden naar een natuurgebied hier in de buurt. De grote jongens willen daar freerunnen, L mag lekker in de zandbak spelen. Als het tenminste droog blijft, want dat is nog maar de vraag zag ik.

Fijne dag!

Mya, Nina Sanders, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier vandaag schoonmaakdag. :o: Geen zin, nog niet fit. Q is ook nog niet fit dus het gaat allemaal extra traag en extra moeizaam. Maar ik moet echt aan de slag.

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Habibati

Habibati Niet meer actief

Goeiemorgen hier komt mevrouw ineens weer voor een nachtvoeding. Was echt eindelijk aan het doorslapen sinds een kleine maand maar zal allemaal erbij horen zeker. Zolang het maar 1keer is aanvaard ik het tijdelijk. Maar damn die nachten doorslapen hebben zoveel deugd gedaan dat ik het alweer mis... Vandaag boodschappen, wasmachine staat al op. Al gezogen en straks een dweil gooien.

Mya en S2909 vinden dit leuk.
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Hier moet ik ook echt aan de slag maar totaal geen zin.

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier heerlijk niet aan de schoonmaak haha maar moet wel zeggen dat ik even goedkope toiletreiniger en badkamer spray heb gekocht hoor. We zitten immers met 4 personen in een huisje en ik ga echt niet 2 weken lang tussen viezigheid zitten. Voldoende vochtige doeken en spray aanwezig. Kleine moeite om regelmatig eventjes de douche in te sprayen en gewoon af te spoelen of even bleek in het toilet te gooien. :) Maar niet op dezelfde manier als thuis natuurlijk.

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier trouwens wat moe. Gisteravond kon ik niet slapen dus ik heb echt nog tot laat serie gekeken. Hier begint eindelijk het zonnetje door te breken en de mini gaat nu naar bed. Ik hoor straks als hij weer wakker wordt even naar Alkmaar te gaan met iedereen. Is hier op 10 minuutjes rijden.

9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Neeeee bah. Boven is het hier inmiddels weer schoon en opgeruimd. Alleen ons bed nog opmaken.

Nu even chill beneden met Q die gaat over een half uur richting bed. Hopelijk slaapt hij even lekker. Gisteren zat hij echt zichzelf in de weg, arm ding. Hij ziet er behoorlijk moe uit dus ik heb goede hoop.

Als hij slaapt kan ik even rustig de training kijken. Daarna beneden even aan de gang. Tegen de tijd dat hij dan wakker is is beneden ook schoon en kan ik de kwali kijken en Q lekker spelen. :thumup:

Maar goed, eerst maar even zien hoe het loopt. :D

Mya en Boordevol vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Tipje. Onze kinderen vinden klei leuk maar ikzelf ben niet zo van de vette klei zoals bijv van Play-doh. Die vind ik tegelijkertijd ook snel uitdrogen. Wij hadden vorige week klei gehaald bij de Hema en die blijft wonderbaarlijk zacht en is beduidend minder vet. Zou je niet verwachten. Je hebt ze per kleur, dan betaal je 5€ maar wij hebben zo’n 4 kleuren set gekocht. Was rond een tientje dacht ik. Aanrader! En zitten ook vormpjes bij!

RoseMurphy en Mya vinden dit leuk.
  11. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Nou, toch de slaapkamer en woonkamed flink onder handen genomen. Maar ben nig lang niet klaar. Kleine gaat nu slapen dus ik uitrusten. Oudsten twee spelen buiten. Als de kleine weer wakker is ga ik wel verder. Hij vermaakt zich altijd prima als ik een grote schoonmaakbeurt houd.

S2909, Magnolia29, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Ik wou net zeggen, ik woon een minuut of 20/25 van Alkmaar af, heel leuk om te winkelen!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahah ja ik ook! Grappig

Mya vindt dit leuk.
  15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Middag!

V heeft gelukkig goed geslapen. Wilde alleen een appel eten en wat yoghurt, meer krijg ik er nog niet in. Nou ja, is even niet anders. Ik ben er niet zo moeilijk in als ze ziek zijn, dan mogen ze gewoon eten waar ze zin in hebben. Regels komen wel weer als ze beter zijn ;).

Man is nu met de motor weg met een groep vrienden vanwege de TT in Assen. Vanavond blijft 1 van die vrienden hier slapen. Man is de hele ochtend bezig geweest; badkamer is volledig gesopt met bleek, alles gestofzuigd enz. Ik klaag niet ;):roflmao: Ga vanavond de woonkamer nog even doen en dweilen, dan zijn we klaar voor dit weekend.

S2909, Nina Sanders, Boordevol en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hahaha, die van mij staat met onze zwager in de rij voor testen voor toegang om morgen naar de TT te gaan. Helaas heeft hij niet schoongemaakt hier. :roflmao::eek:

Mya, Boordevol en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ahaha shitttt tegenvaller :roflmao:

Sansaatje vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Magnolia29 idd, als ze ziek zijn ben ik ook niet streng met eten. En ook niet op vakantie als we onderweg zijn trouwens :rolleyes:. Ik heb echt de energie niet om in het openbaar de strijd aan te gaan. Prima, koek en vooral je mond houden :|

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat cool dat hij wel kaarten heeft kunnen bemachtigen!! Volgens mij gingen ze het nog proberen te regelen (zijn met een groep van 8), maar ben bang dat het niet meer gaat lukken helaas.

20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Katin87, Sansaatje, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina