♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zoooo, de jongens liggen er inmiddels in hoor. We zijn vanmiddag even naar Alkmaar geweest (vond Haarlem leuker eerlijk gezegd), het was echt super druk. Maar toch wel leuk stadje hoor. :D

Onderweg wat qua eten gehaald zodat man thuis gelijk de mini naar bed kon brengen want die was erg moe. Gelukkig gisteren met papa al gedoucht, dus ik met O even eronder gesprongen. Iedereen haren weer fris (ik pakte bijna de shampoo met bruine kleurpigmenten voor O hahahaha :o: die geeft enorm af - zou wat zijn geweest joh), heb de douche in gesprayed en ik hoor nu nog wat gekeet in bed maargoed.. Ze liggen erin. Ik zit even op de bank te chillen en wacht even tot man klaar is met douchen en ik denk dat we voor een filmpje gaan vanavond. Nog niet gedaan hier. :thumup:

Hier zijn wat nieuwe mensen op de camping gekomen die elkaar kennen. Pfoe lawaai joh.. maar ook allemaal mensen met kinderen dus het zal zo wel gedaan zijn gok ik.
    Morgen maar eens een relaxed dagje. Ik denk dat we richting Bergen aan Zee gaan. Vandaag behoorlijk wat harde buiken gehad. Wil dus even geen stadje morgen. Schijnt ook leuke plek te zijn en met de jongens moet je gewoon wel echt even op pad gaan hoor. :cool: Natuurlijk, bij slecht weer hebben we echt genoeg gekocht nog om ze te vermaken binnen, maar we hebben nog wel even hier (2 weken in totaal is nog aardig lang wel, maar wel heerlijk hoor, prima te doen). Bij mooi weer gaan we absoluut naar buiten. En natuurlijk wil ik op tijd binnen zijn morgen want ik wil wel echt voetbal kijken.

Woensdag komen mijn schoonouders een dagje hierheen, ook leuk! :thumup:

S2909, Mya, Sansaatje en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ja, ook niet eens zo lang geleden aangeschaft. Ze hebben uiteindelijk 3.5 uur in de rij gestaan voor een test. :eek:
    Daarna heerlijk aan het meer in een restaurantje op het terras gegeten met zijn allen. Super fijn. :)

Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja er was een storing ofzo? Man is hier naar een festival en een vriend van hem heeft ook bijna de hele ochtend staan wachtte. Bij dat festival mocht je zelfs door die storing een zelftest meenemen en ter plekke doen. :o:o_O

4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    :rolleyes: Ik ben serieus tot 22.00u bezig geweest om ze beiden in slaap te krijgen o_O

V had gewoon 40 graden koorts :eek: Wilde wel slapen en was ook moe, maar het lukte gewoon niet. Dus ben in zijn kamer gaan zitten en hij is op mij in slaap gevallen. 3 x opnieuw moeten doen omdat hij bij het wegleggen weer hysterisch begon te huilen :rolleyes: N blij, die mocht langer op de iPad :o: Tsja, is dan even niet anders.

Hoop echt dat ze beiden gewoon doorslapen vannacht. Duimt iemand met me mee?! :roflmao:

S2909, Katin87, Kirzy en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pfoe hoge koorts zeg. Ik zou wel nog even een paar keer voelen. Hij drinkt neem ik aan wel genoeg?
    Arm ding. Hopelijk slapen ze beiden goed en is iedereen morgen weer fit

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja hij drinkt als een malle gelukkig! Ben net nog weer geweest, slaapt alleen met luier en hydrofielslaapzak. Heeft ook nog Neurofen gehad, maar zal het meenemen naar boven. Mocht hij in de nacht nog wakker worden dan kan ik dat nog weer geven.

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb die ene reclame in mn hoofd met andre hazes erin en die vrouw.
    Wij zijn oraaaaaaanjeeee....

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja idd en wat de mini nog wel eens lekker vindt als hij moeilijk in slaap komt door koorts of gewoon warm weer: een fris washandje over zn hoofdje.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  9. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ja goed! Hij werd om 6.30u wakker en wilde eten. Heeft net een bakje Skyr gehad. Geen koorts meer gelukkig, maar hou het wel in de gaten vandaag.

RoseMurphy, Habibati, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mooizo @Magnolia29
    Hier een beroerde nacht. Mega vaak wakker en ik werd gek van de jeuk over m’n hele lichaam :o:

12. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ja doe je goed. Word ook weer een plakdag volgens mij. Fijn als de koorts dan weg blijft

13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Oohw wat n ellende. Kan je beter pijn hebben. Jeuk is echt de hel

Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier een prima nacht gehad. Q werd wakker met 37.6 hopelijk zit er nu een dalende lijn in. Hoest nog wel af en toe en heeft nog een beetje een snot neus maar niet zoals het geweest is dus duimen dat het nu verder betert. Ik voel me zelf ook weer een stuk beter.

Verder gaan mijn man en ik zo even een lijst maken met wat nog te doen en af te maken hier in en rondom huis. Nu alles zo goed als af is zijn we al een tijd gestopt met klussen. Maar er moeten echt nog wat zaken af. Dus weer even de schouders eronder.

Magnolia29, S2909, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oh en veel sport vandaag! F1 vanmiddag natuuuurlijk. Dan aansluitend voetbal. Zin in!

Man moet om 19.00 wel richting de Jaarbeurs voor zijn vaccinatie.

Sansaatje, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Herkenbaar van de klussen @jvsd92 We hebben ook een aantal dingen nu aangepakt maar sommige kleinere dingen moeten nog net even afgemaakt worden. Ook wij maken nog een lijstje. Denk aan her en der iets ophangen, een spotje vervangen op het terras, lampje slaapkamer omdat er een schroefje ontbrak etc. Maar eerst zodra we thuis komen de babykamer schilderen. Als die klaar is, dan zijn alle grote klussen af. Dan hoef ik enkel nog wat babywas uit te zoeken en te wassen en man moet even ledikantje weer in elkaar zetten. Thats it.
    En wil nog even een nieuwe flessenset kopen. Per kind een schone set vind ik wel zo fris.

Magnolia29, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  17. Sansaatje

De dag ervoor wel storing. Geen idee of het daarom drukker was. Veel mensen die naar TT gaan en veel studenten die moeten testen voor het nachtleven. :eek:

Magnolia29, Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat zijn jullie plannen vandaag?

hier zijn man, mini en O nu even in de grote speeltuin / zandbak hier voor de huisjes. Ikzelf heb net een uitgebreide skincare routine gedaan en de boel trekt nu even lekker in, daarna ga ik me opmaken en met O zandkaarten maken (en schrijven zodat we die ook kunnen opsturen naar de opa’s en oma’s).

Na middagslaapje van de mini willen we naar Bergen aan Zee gaan. Het is hier weer heerlijk weer!

Magnolia29, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en zo gek. Mini O is dus nog steeds / weer verkouden hè. o_O In de nacht hoest hij behoorlijk (en daar lig ik serieus dan ook wakker van, net zoals van de enorme jeuk over m’n hele lichaam) en hij is erg snotterig! het is wel altijd een patiëntje haha!

Mya vindt dit leuk.
  20. Sansaatje

Max Max Max, super Max. (Ik vind dat een vervelend deuntje maar het is besmettelijk)

jvsd92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina