♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Dat duurt ook nog wel even hoor, T smikkelt ook nog heeeerlijk overal van! Tot een jaar of 2 gaat dat meestal wel goed. Daarna….. gaan ze ook door hebben dat ze dingen zelf kunnen bepalen etc, een eigen wil en niet willen eten is ook een soort verkapt machtspelletje. Wat gelukkig ook een hele normale ontwikkeling is!

    Aka alle kinderen hebben hier een hele gezonde ontwikkeling;)
     
    Mya, Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Hier komt er even stoom uit m'n oren :rolleyes:

    In maart (!!) hebben we al een afspraak gemaakt met de stukadoor. In week 29/30 zouden ze komen, hele woonkamer stucen en verven. Dan zijn wij in Portugal, dus win win. Zij kunnen hun gang gaan en wij komen terug in een huis wat af is. Top! Nu hoorde ik steeds maar niks, dus heb ik zelf gemaild om te vragen hoe het er voor staat.

    En wat blijkt? Ja, een aantal grote klussen lopen enorm uit. Of het ook na de bouwvak zou kunnen :eek:

    Ja koekoek, we hebben dit in maart al afgesproken! Vakantie ervoor geboekt! Had dan eerder wat laten weten, dan hadden we wellicht nog kunnen schuiven. Ik ben dus echt not amused :o: En dat is nog zacht uitgedrukt.
     
    Mya vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dan eten wij denk ik wel toetjes maar niet als onderdeel van de avondmaaltijd. Dat doen we echt nooit.
    Yoghurt / vla / fruit / kwark etc eten wij vaak als tussendoortje overdag.
     
    Mya vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh noooooooo dat is ruk. Shit en ze zitten nu allemaal natuurlijk al vol.
    Hoelang verwachten ze met de klus bezig te zijn? Wel heel zuur hoor. Maar zo gaat dat vaker, dat ze niks laten horen en gewoon kijken hoe hun planning loopt. Vaak tussendoor bellen en informeren is mijn ervaring. Maar wat stom. Valt er nog iets te regelen?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Eten is hier ook drama met J ( en zijn vader ook trouwens:roflmao:) enige wat er goed in gaat is Spaghetti en vlees. Eerst maakte ik me er druk om maar meneer zoekt het nu maar uit. En zijn pa ook :rolleyes:

    Vandaag zo gelachen om J. Hij zat chill met zn gat in de zandbak. Komt er zo een dikke strontvlieg in de buurt bij hem. Nou hij schrok zich echt kapot en vloog huilend die zandbak uit en klampte zich helemaal aan me vast. Ik pieste zowat in mn broek van het lachen:roflmao: Ik kon het echt niet inhouden. Man man. Hij moest daar ook wel weer om lachen de schat!

    Echt zo fijn om weer aan het werk te zijn. Merk ook dat ik zoveel meer geduld heb met J. Het is nu een stuk gezelliger in huis:oops:
     
    Sansaatje, RoseMurphy, Habibati en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Magnolia29 wtf neeee dat is echt super zuur!! Ik mag toch hopen dat ze wat fiksen voor jullie. Kan echt niet!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Kirzy ohhhh herkenbaar. O had zoiets ook vandaag maar die riep dus dat het een kakkerlak was :o:
    Ik kan je één ding wel vertellen. Als dat zo was geweest was dit gezin al lang en breed thuis geweest. Echt!
     
    Mya vindt dit leuk.
  8. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    @wolkje1994 , aah wat zielig, beterschap!
    @eten,de regel hier is dat ze tot 4 jaar niks hoeven qua avondeten en vanaf 4 zonder gezeur eten wat de pot schaft. En dat werkt prima hier.ikhlu heus wel rekening met ze, ik weet dat ze allemaal niet gek zijn op 1 pansgerechten, dus dat eten we echt niet meer dan 1 a 2 keer per week,maar als ik het wel kook eten ze het ook gewoon. En ze zeuren heus wel eens hoor, maar ik ga de discussie zelden aan en ga er verder niet op in, het is hier dan vaak snel klaar. Vaak begin ik ook over iets totaal anders, dat werkt ook. De vakantie, de nieuwe auto, school, sport, vriendjes, zoiets, ze trappen er altijd in en eten dan gewoon verder terwijl we dus over iets anders praten :D

    Verder hier een drukke werkdag gehad, wel thuis want ze hadden onweer voorspeld. Dochter fietst 2 keer per week alleen naar huis, door de weilanden, maar met onweer vind ik dat niet goed, dus ik kon haar ophalen. Maar er is geen onweer geweest hier, zelfs amper regen, dus had net zo goed naar kantoor kunnen gaan.

    Bedacht me vandaag dat over 2,5 weken de schoolvakantie al start :eek: vandaag nieuwe klassenindeling gekregen en welke juffen/meesters ze krijgen. Jaar is wel bizar snel gegaan hoor.
    Voor we zelf op vakantie gaan moeten we wel een nieuwe auto, die knoop was doorgehakt, maar dan vindt man opeens weer een mooie die misschien ook wel een optie is. Grrr, ik wil gewoon dat we beslissen en over 2 weken een nieuwe auto hebben, das het verschil tussen ons, ik wil gewoon beslissen en door,man wil alles dubbel overwegen :rolleyes::roflmao:

    Ik spring zo maar eens onder de douche, heb denk ik onder een eikenboom gefietst gister, mijn armen zitten onder de bultjes, denk van de eikenprocessierups. Douchen helpt vast wel

    Trusten allemaal!
     
    Nina Sanders, Mya, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Wat ontzettend balen, zou hier echt onze nachtmerrie zijn. Want wij moeten ons huis uit 1 nov en dan moet onze nieuwe huis af zijn….
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hahah :roflmao:
     
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    De verwachting is 4/5 dagen stucen, weekend drogen en dan nog 3 dagen verven. Heb een pittige mail terug gestuurd dat schuiven nu geen optie meer is en ik graag hoor wanneer hij langs komt om alles te bespreken (kleuren enz) :o:
     
    Nina Sanders, Mya en Boordevol vinden dit leuk.
  12. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Heel goed!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  13. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.068
    4.178
    113
    @Poolvos we missen je hier :rolleyes::oops::eek::D

    Hier vanmorgen heeft ie een mot gevangen met zijn blote hand. Totaal geen besef van wat hij doet. Alles wat vliegt probeert ie te pakken en is hij ook nie tbang voor. Zodra hij een mug of vlieg spot gaat ie met zijn wijsvingertje erop af. Gelukkig zijn die beestjes snel…
     
    S2909, Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  14. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 Poeeeeh ik zou ook woest zijn. Dat hij maar ergens nog iets kan fixxen. Vaak zeggen ze al snel dat het niet lukt. Al is het nu wel echt heel druk bij al die gasten. Maaaar uit ervaring weet ik dat er altijd wel ergens iets mogelijk is. Zolang je je poot stijf houd. :o:
     
  15. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ook nog een makkelijke eter. Nu met ziek zijn minder. Maar prima, dan maar een knijpfruitje of yoghurt extra. Prima jongen.

    Toetje krijgt hij hier altijd. Wel pas een drie kwartier na het eten ofzo en poets ik daarna direct zijn tanden. Q eet altijd eerder dan dat wij doen. Man is laat thuis dus het is zo pas 20.00 voor dat wij eten, dan ligt meneer al te pitten.
     
    S2909 en Mya vinden dit leuk.
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Eten, E is echt een super eter. Die kan ik echt alles voor zetten, behalve vis dat vind ze niet lekker. L daarin in tegen blieft alleen maar smeerkaas, jam, appelstroop en heel soms pindakaas op brood als hok zijn brood al wil eten. Groente geprakt door aardappel/rijst/pasta is helemaal prima maar los is een no go. Pannenkoeken, poffertjes en patat schuift ie zo naar binnen. Kwa fruit is hij ook een zeikerd want hij blieft geen aardbei, kiwi, meloen of een druif. Ow maar vis eet hij dan weer wel.
     
    S2909 en Mya vinden dit leuk.
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.821
    7.769
    113
    Amsterdam
    Hier lusten ze ook echt alles en is sushi zelfs favoriet. Maar soms eten we gewoon niet hehe.
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  18. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    ♥️♥️
     
    Magnolia29 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  19. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Pfff hier gebroken, L is sinds 3 uur aan het spoken :$. Gisteren heeft mijn man hem eerder opmoeten op de opvang omdat hij zo aan het hoesten was, thuis uiteraard was er niks aan de hand tot vannacht 3uur. Alleen maar hoesten. In zijn eigen bed huilen en bij ons feesten. Nu heeft heeft hij 37.8 en lekker een paracetemol. Verder is hij gewoon vrolijk en werkt hij boterham nr 2 gewoon naar binnen. Hopelijk word hij niet ziek, want zaterdag staat de efteling op de planning en is ook de laatste dag dat wij onze kaartjes kunnen gebruiken
     
    Mya, S2909 en riean vinden dit leuk.
  20. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.528
    7.033
    113
    Goeiemorgen!
    Nou, L wil haar bed nog niet uit. Ze was wel wakker maar op de vraag of ze er uit wilde:' Nee!' En ze draaide zich nog eens lekker om :roflmao:
    Gelukkig is haar broer vrij, kan die even oppassen als ik de rest naar school breng. Ze is ook net haar moeder :roflmao:

    Vandaag wil ik beneden even poetsen, de boodschappen komen maar ik ben het een en ander vergeten, dus ik denk maar even lopend met L naar de supermarkt. En de bijkeuken moet leeg, man gaat vanavond de vloer egaliseren en donderdag vloer leggen. Wel lekker als dat klaar is :thumup:
     
    Mya, S2909, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina