♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Morning! Zo hier de kids naar de opvang. Vandaag en morgen thuis werken. Donderdag naar kantoor.
    Ik moest J gewoon wakker maken die had geslapen van 1815 tot 0700:thumup:
     
    Mya, S2909, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Goedemorgen! Hier weinig op de planning vandaag. Even de stofzuiger erdoor en wat wasjes doen. Verder lekker chillen. :D
     
    Kirzy, Mya, Boordevol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Hier ook thuiswerken. Man naar werk en A opvang. Lekker stil hier. Man zei laatst al dat hij daar ook wel behoefte aan had, af en toe even alleen thuis zijn (hij werkt alleen op locatie). Kan het me wel voorstellen, denk dat ik A binnenkort even een dagje meeneem (voordat het me bijna niet meer lukt, hahaha).

    Vandaag auto naar garage voor grote beurt. Hoop zo dat de kosten mee gaan vallen. Man vanmiddag eerste vaccinatie, die haal en breng ik even (zijn werk is niet ver weg gelukkig) omdat de andere auto dus nu weg is. Vanavond mag ik zelf. Ergens toch wel spannend. Hoop ook dat ik er niet ziek van word !

    Verder merk ik echt dat ik verder in de zwangerschap kom. Niet eens per se fysiek. Maar heb echt behoefte om in de babykamer te rommelen, babyspullen te shoppen (zelfs al blijven ze in t mandje steken, haha). Heb echt zin in verlof straks. Nog 6,5 week (waarvan ook nog 1 week vakantie)!
     
    Kirzy, Mya, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Goedemorgen!
    Hier vandaag een dag met regen. We zitten te ontbijten maar het is hier heel gezellig - not - vanwege een brutale en loeiende peuter die alleen loopt te eisen en de mond loopt te snoeren :p
    (We hadden het toch gisteren over tafelmanieren hehe).

    Maar even kijken wat we vandaag doen.
     
    Kirzy, Mya, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    A heeft trouwens modderdag op kdv vandaag :’) Ik ben heeeel benieuwd. Ik zei dat vanochtend tegen hem. Komt ie net op kdv, vertelde man dat ie bij aankomst zei: moddenag! Hahaha. Die gaat het erg leuk vinden denk ik.
     
    Mya, S2909, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    V ook haha! Ze gaan allerlei activiteiten doen buiten. Moest schone kleding en handdoek meegeven. Riep ook de hele tijd 'Moddedag!', al weet hij vast niet wat het inhoudt :roflmao:
     
    Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  7. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Nou, de boze mail heeft geholpen hoor! Hij wil het volgens plan door laten gaan en vroeg of hij eventueel de week ervoor al een begin kon maken. Helemaal prima, ik ga wel met de kinderen op pad. :D

    Dus nu een strakke planning;
    Dit weekend gaat man de frees sleuven in de muren dichtmaken (hij heeft alle stopcontacten naar beneden gebracht) en de kachels/buizen verwijderen. We hebben nog 2 oude radiatoren met buizen die vanuit het plafond komen (lelijk! :eek:). Na het stucen gaat man een aansluiting maken onder de vloer en komen er 2 design radiatoren. En dus geen buizen meer in het zicht :thumup:
     
    Kirzy, Mya, riean en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik herken je gevoel wel een beetje @RoseMurphy
    Niet om het babykamer gerommel. Maar meer het gerommel in huis en gewoon een beetje zelf aanklooien en alles op je gemakje doen. Hier moet de rest vanaf maandag 5 juli weer werken/opvang maar heb ik mezelf een paar extra vrije dagen gegeven. Heerlijk. Op ma en di ben ik echt alleen en heb ik dingen voor mezelf gepland, waaronder een heerlijke afspraak bij de kapper en op di moet ik naar de vk. Op woe ben ik ook nog vrij en zijn de jongens ook thuis.

    Op 8 juli werk ik weer, om op 23 juli mijn laatste werkdag te hebben. Dat betekent dat ik nog maar 12 werkdagen heb :o::o:. 12! Oh my dat klinkt kort. Dat is minder dan 2,5 week! Maar het gaat hard hoor. Want ik ga met 35,5 wk met verlof..
     
    Mya, S2909, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    #4909 Nina Sanders, 29 jun 2021
    Laatst bewerkt: 29 jun 2021
    Verder mag mijn schoonvader elke dag even bij ons komen checken welke pakketjes hij naar binnen moet brengen bij ons hahaha. Ik verwacht nog zoveel pakketten, waaronder:
    - 4 H&M pakketjes (allemaal vertraagd)
    - voedingskussen en hoes
    - nieuwe buikbalsem
    - canvas sneakertjes voor O
    - ik ga komende maandag bij de kapper flink wat highlights doen dus ik wil ook nog een aantal neutraliserende producten bestellen (zilvershampoo voor highlights). :)
     
  10. Habibati

    Habibati Niet meer actief

    Wel ik vrees dat de middagdutjes hier ook stilletjes aan verleden tijd zijn. Al een paar weken duurt het echt meer dan een uur alvorens dat ze in slaap valt en na 30min is ze (slechtgezind) wakker. Of er is een sprongetje aan de hand want ineens wil ze enorm tetteren kan ook nog. Maar dit komt nu echt niet uit. Dat uurtje rust per dag heb ik echt nodig om te kunnen doorgeven met werk.
     
    Mya vindt dit leuk.
  11. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Hier was het ook modderdag. Nou J vond het helemaal niks:roflmao: 2021-5-29-2.jpg
     
    riean, Mya, RoseMurphy en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Dit was voor V vies genoeg :roflmao:
     
    riean, Mya, Siepie85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hahahahaha.
    O is ook zo’n pietlut. Die vindt alles vies etc, maar de zandbak daar rolt ie wel gerust in.

    De mini is echt een ontzettende smeerkees met eten. Die heeft écht geen tafelmanieren en alles binnen een straal van 2 meter rondom hem zit gewoon altijd onder. Z’n broer deed dit nooit. Maar als ie dan iets knoeit op bijv z’n eigen vinger of shirt, dan roept ie heel hard: ‘mamaaaaaaaaa, bahhhh!’ En dan moet ik dus een doekje pakken o_O
     
    Magnolia29, Boordevol, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.596
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    L kan vrijdag hopelijk nog mee genieten met de modderdagen. Ik gok dat hij dat helemaal geweldig vind. Vandaag ging het een stuk beter met L alleen een beetje heel erg moe. Ook heeft hij flink lopen stunten en is hij van de bank gevallen op de punt van de salontafel :eek: hij lijkt nergens last van te hebben alleen moest hij gelijmt worden en van die speciale pleisters er die hij er alweer afgetrokken heeft :rolleyes: Bekijk bijlage 693682
     
    Kirzy, Magnolia29, Boordevol en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ahhhhh dikke knuffel!
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  16. Habibati

    Habibati Niet meer actief

    Ai de lieverd
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  17. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Nou A vond het geweldig! Hahaha. Zat helemaal onder. En toen ze later in de middag nog een keer naar buiten gingen, was er 1 die zoiets had van; ja maar ik kan best nog een keer met zand/water etc. spelen… :roflmao::roflmao: dus A kwam thuis in kleren van de opvang hahaha
     
    Kirzy, Magnolia29, Boordevol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    @Miekje86 Wat zielig, sterkte voor je mannetje!
     
    Miekje86 vindt dit leuk.
  19. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
  20. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Nina Sanders
    Alweer bijna tijd voor een nieuw hoofdstuk.
    De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 3 :p
    Maak jij m of zal ik het doen?
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina