♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 2 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 12 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh die is wel leuk ja. De prijs ook :p

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Sansaatje @Miekje86 Ik had dus deze 3, maar die gaan weer terug. Mocht een van jullie ze nog willen, doe maar een pb. Stuur ik ze met liefde op!

Hier begon de ochtend al goed, man voelt zich niet lekker :rolleyes: Ik kan daar zó niet tegen als hij alleen het weekend thuis is. Heeft vaker last van z'n maag, eet dan te veel van iets (of maakt het veel te pittig met piri piri saus) en is dan niet te genieten. Dus ik heb hem naar boven gestuurd, zo geen zin in dat hij dan chagrijnig hier op de bank zit :o::roflmao:

Maar goed, ik ga zo de kinderen douchen en aankleden en de was doen. Het is hier bewolkt, hoop dat het nog wat beter wordt. Fijne dag allemaal :thumup:

Bijgevoegde bestanden:

Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik hou het bij 1 jurk en die jurk had jij ook ;). Snap je frustratie over je man. Hier is het ook bewolkt. Vandaag lekker luier dag. De ballonnen van zo los op de grond kunnen er hier 2 lekker spelen met de ballonnen.

S2909, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Ik heb toevallig vorige week deze zwembroek bij Zalando besteld. (14,- volgens mij) Daar hadden ze best wat al. Verder ga ik dus ook zeker bij Sproet en Sprout nog iets bestellen. Dat is alleen iets minder voor je portemonnee. :o:

Ik heb een maat 92 besteld. Ik weet nog van vorige zomer dat ik het altijd met zo’n zwemluier eronder net wat krap vond allemaal. Q gaat nu naar een maat 86.
    Bekijk bijlage 682798

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier is net de oma van mijn man geweest. Heeft weer even met Q kunnen knuffelen. Ze geniet dat ZO van. Echt te schattig. Mijn man is net vertrokken naar de zaak. Moest echt iets afmaken wat morgen wordt opgehaald. Hopelijk duurt het niet al te lang. Q ga ik zo op bed knallen. Dan kan ik even rustig chillen. Verder (nog) geen plannen. Het waait hier hard en is koud.

Mya, Magnolia29 en S2909 vinden dit leuk.
  6. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Hoe is trouwens je pre bday dag? Al goed verwend?

7. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Een goeie nacht vannacht. S was wel wakker om 5u maar heeft nog stil geweest tot 6u10. Om 8u45 was hij weer moe, dus hem in bed gelegd. Slaapt ie nu nog?! Hij had beter meteen tot 9u geslapen...

Door al die zwembroekjes hier beseft dat we er ook nog enkele moeten kopen voor op reis.

Zijn hier dames die een puddle jumper gebruiken voor hun peuter bij het zwembad? Normaal gezien gaan we enkel ons opblaasbaar zwembad meedoen, maar als het weer zo warm is als vorige zomer zouden we misschien wel een lokaal zwembad opzoeken.

Mya, Miekje86, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.788
    7.374
    113
    Alvast gefeliciteerd @Nina Sanders !

Zwembroeken, ik koop ze voor mijn jongens altijd 1 maat groter, ze doen er zo 3 jaar mee. Omdat ze beiden erg slank zijn trekken we de touwtjes eerst goed aan, naarmate ze groter worden gaan die steeds losser, qua lengte past dat altijd heel lang.
    De derde heeft een zwembroek maat 110 terwijl hij in 122 zit, maar past prima nog.
    Ik hou niet van dezelfde kleding bij mijn kinderen, alleen zwembroeken zijn een uitzondering, die koop ik het liefst voor beiden dezelfde. Scapino heeft vaak genoeg keus.

Wat is het koud buiten! L ging van de glijbaan, altijd op haar buik vooruit, maar er bleek een flinke plas op te liggen, dus ze was zeiknat. Nu maar in bad, samen met haar grootste broer, en de anderen onder de douche. Ze en waren allemaal ijskoud geworden.

Vandaag maar lekker binnen blijven :thumup:

Mya, S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heerlijk. Ik ben veel te verwend. Net heerlijke brunch op met oa lekker ei etc (heb stiekem toch rookvlees op, met mate maar deed ik bij O en O ook op bijzondere dagen) en heerlijke karamel zeezout soezen. Verder kadootjes:
    - bloemen van de mini
    - een Elle en Harpers Bazaar van O
    - IITTALA servies
    - yes yes de glazen paasdecoratie
    - super lekker masker van Dior, een fijne douchegel en bodylotion van Clarins en een lipbalm van Estee Lauder
    - een hotelovernachting voor 2 (nog samen uit te zoeken) ws in april of mei. In juni/juli gaan we naar Bakkum en in aug komt de baby dus...

RoseMurphy, Mya, Sansaatje en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah wat heerlijk zeg! Mega goed verwend. Geniet!!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik heb de puddle jumper gebruikt bij onze dochter, maar zij kreeg een allergische reactie op het stof wat dan de hele tijd over haar armen/buik schuurde. Deed vreselijk veel pijn. Dus zij heeft gewone plastic bandjes, heb nog geen idee wat we voor V gaan doen dit jaar.

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ahhh super! Je wordt duidelijk gewaardeerd als mama en partner. Doe je goed! ❤ Geniet er van!

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dank allen! Ik voel me echt ook al jarig! We willen eigenlijk zo even een wandeling maken maar het is zo koud. Hoest nog steeds maar wat frisse lucht is ook niet verkeerd!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja hier, ik vond hem helemaal top bij. Alleen als je hem strak trekt gaat hij vanzelf wat losser zitten bij de borst. Rond de armen blijft hij goed zitten en zakt niet af. E kon er goed in bewegen en kreeg hierdoor vertrouwen in het water. Hij ging ondanks dat ie wat losser zat niet heel erg omhoog wat wel gebeurd bij die hesje die bijvoorbeeld bij center parcs hangen

S2909 vindt dit leuk.
  15. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Heerlijk verwent al. Geniet er lekker van.

16. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

17. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier de woonkamer omgegooid, hebben een winteropstelling en zomeropstelling. Onze woonkamer is heel lang 11 meter en voor en achter ramen. In winter zet ik de bank overdwars en tv voor het raam om zo een knusse hoek te creëren. Nu bank weer tegen de muur en tv ook. Lekker licht van beide kanten. Box verplaatst en nu een lang en breed loop/speelpad. Boel weer helemaal schoon en nu even zitten. :)

Nina Sanders, S2909, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Wat een verwennerij! Geniet ervan

19. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Nina Sanders gefeliciteerd meid! En echt jarig ! Geniet nog van je avond !

Hier een zieke L. Koorts en snotverkouden. Dit begon vlak ze naar de oppas ging vanwege het overlijden. Dus snel een sneltest gedaan, gelukkig negatief. Maar och och wat is ze ziek. Echt uit haar doen. Zetpil erin en lekker naar bed

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Thanks! Morgen pas echt jarig maar ik wil wel weer wat werk oppakken. Ik hoop zó dat het vannacht wat beter gaat qua hoest. Vannacht nog een aanval gehad en vandaag ook nog 2 keer dus vrees een beetje..

Beterschap voor L. Ik heb ook een pretraket (zetpil) dus gegeven net aan de mini. Die is nog steeds snotverkouden en ik heb niet zo’n zin in dat ze morgen weer voor niks bellen. Afgelopen week had ie 1x 38,5 en voor de rest niks meer, kind was gewoon uit z’n doen door de verkoudheid. Maarja, wie niet o_O met wat afleiding was hij gewoon vrolijk!

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina