@Miekje86 nog gefeliciteerd! En @Nina Sanders alvast gefeliciteerd haha. En klinkt als een fijne dag zeg ! Hier ook een snotterig mannetje en knalrode wangen, vermoeden weer nieuwe tandjes. Slapen ging vanmiddag moeizaam. Hij was helemaal kapot. Net lekker samen gedoucht en hij hing helemaal tegen me aan, zo lief. Met zetpil op bed en was meteen stil. In de nacht gaat het meestal goed. Gister had hij in de avond even een knuffel nodig. En vannacht schrokken we wakker van ineens een harde huil. Na 10 sec. was ie weer stil :’) zo blij dat man en ik beiden ook weer snel sliepen haha. Je wordt zo raar wakker dan. Dinsdagochtend moet ik even naar kantoor. Ik denk dat ik voor de middag ga proberen even naar die leuke winkel hier in de buurt te gaan. Ze hadden ook heerlijke lange rokken hangen, die kan ik de komende maanden aan maar ook prima na de zwangerschap weer. Nu lekker bankhangen met thee & M&Ms
Pff, hier gaat het knudde. Beide dames weigeren te slapen. Ben ik bij de een, zet de ander het op een huilen. Zo houden ze elkaar telkens wakker. Ik had me zo verheugd op een rustig avondje
hopelijk slapen ze snel. En evt beide even lekker bij je nemen op jullie bed. Kan je met ze beide kroelen en hopelijk slapen ze dan snel
Uiteindelijk ben ik bij de oudste gebleven tot zo sliep en daarna de jongste meegenomen naar beneden. Ik vermoed dat ze last heeft van tandjes, dus een beetje Sinaspril gegeven en daarna viel ze lekker bovenop me in slaap. Man, man, man. Ik twijfel nog steeds over een derde, maar na zo’n avond denk ik: nee!
Ik heb net Alias Grace uitgekeken en het slot was een beetje creepy (zelfs voor mijn doen, en ik ben heel wat gewend! ) en nu durf ik dus niet naar bed omdat ik bang ben voor een nachtmerrie