Dankjewel! Ennehhh @Magnolia29 ik behoorde al tot die club, ben 31 geworden OH MY GOD. Ik ben vannacht maar 1x wakker geworden om een paar keer te hoesten, maar niet zo'n vreselijke aanval zoals ik gisteren nog heb gehad Ik durf het niet te hopen, maar het lijkt daarmee iets beter te gaan... Let's hope..
Voor de nieuwsgierig, hier de jurk.op mijn heupen zit hij nog niet perfect maar daar heb ik helaas ook wel het meeste vet verzameld . L vond het trouwens helemaal geweldig dat ik een lange jurk aan had . Bekijk bijlage 682871 Ik haal hem straks weer weg
Ja hij had lol voor 10 en nu ligt hij versleten op bed trek denk iedere dag even die jurk aan, L moe maken
En L was er met een half uur alweer wakker . Nu moet ik hem wakker houden tot hij naar de opvang gaat. Net even het huis gestofzuigd, vind L helemaal geweldig. Kruipt er achter aan, gaat in de weg zitten en kraait van plezier . Nu hem maar even voor juf roos geparkeerd, kan ik even mijn avondeten voorbereiden
Hier een prima relaxte dag tot nu toe. Vanochtend een meeting gehad en wat werk gedaan, nu zit ik even met een kop thee op de bank. Komt weer een nieuw project aan dat morgen start dus ik heb er weer zin in! Kindjes werkten gelukkig goed mee en die waren rond 7.30 op de opvang. Ik wil eigenlijk even naar de Appie wandelen zometeen en kijken of ik wat Paastakken kan scoren. Risico is wel dat een wandeling dus resulteert in een hoestbui... Ik zou ook met de auto kunnen gaan maarja, ik vind wat frisse lucht ook wel lekker. Ik denk er nog even over na
hier alles goed! Blije kindjes, alles z’n gangetje en mega veel zin in deze lente. Ik geniet echt volop van dagen als vandaag veel zon, tegen de 15gr Hou jij t nog vol? Wordt je al gek van iedereen die vraagt of je al bevallen bent?
Goed om te horen dat alles lekker gaat Ja wat knap weer kan doen voor een mens! Kunnen we weer uit onze winter depressie kruipen met zn alle Kijk er ook naar uit. Nou zei het net toevallig tegen mijn vriend dat het allemaal goed bedoeld is maar durf amper online op WhatsApp Morgen afspraak bij de gyn, check hoe het ervoor staat en een plan om in te leiden. Fingers crossed dat hij zich daarvoor nog meldt