Nou wat spannend! Hopelijk heel snel babyknuffelen ❤ Verder totaal niet nieuwsgierig naar de naam, maar dat snap je
Sta er zo versteld van dat V nu iedere week een paar nieuwe woordjes leert! Valt ineens zo op! Deze week is het; auto, kleuren, mango, bal en zijn eigen naam ❤ Super schattig
Ah wat goed zeg! Dat is zo schattig. Hier is het alleen nog mama en papa en onverstaanbaar gebrabbel.
Pf ik ben kapot. Heb knallende koppijn, ben ongesteld. Q is erg aanhankelijk vandaag. Dus ik zit echt de tijd. Blij als het 18.30 is, dan is mijn man er en kan hij even de entertainer uithangen.
Wel knap van V. Hier wordt weinig gezegd, maar dat deden mijn andere kids ook niet, zal vast wel logopedie worden.
Hier hadden we vandaag weinig kinderen in de groep en stonden met zijn drieën op maar 7 kinderen, ik had een tussendienst, dus kon ik makkelijk wat uurtjes opnemen. Had veel plannen, maar uiteindelijk kwam ik niet verder dan bankhangen... en alle kids zijn dagje bij opa en oma, die wouden dat graag. Verwachten ze rond 19.00 terug, dan gelijk douchen en in bed stoppen. Hebben jullie het potje weleens geprobeerd al? Hier kwam Z bij toeval t potje tegen ergens op zolder, want waren er totaal niet mee bezig. Dus vriend zei, daar kun je op plassen en poepen als je wilt, Hij wou er gelijk op, en ongelooflijk maar waar: hij deed er gewoon een plas op. Nu dachten wij toeval, maar gisteren wou hij t weer, en een grote plas binnen de minuut, hij gaat er ook gelijk af dan. En hij gaat dus nu roepen als zijn luier nat is, gaat ie er tegen slaan en roept iets van nat, heel grappig.
Hehe. Hier liggen er 2 in bed. Het is gewoon een hectische week. Vermoeiend (herstellende nog) en omdat er 2 projecten zijn gestart voor mij deze week en ik het feitelijk in 3 dagen moet proppen (op woensdag en vrijdag heb ik de kindjes) is het gewoon a lot. Maargoed. De start is er dus het gaat nu lopen. Kijk wel uit naar volgend weekend. Ik heb 3e paasdag ook vrij genomen dus lang weekend Nu ff opruimen en opfrissen en bankhangen!
Zo wij mochten weer naar huis, ctg was nu goed en weeën zetten niet door. Dus nog lekker even in mn eigen bedje tukken straks..
Hoop dat je wat slaap kunt pakken inderdaad! Wie weet de laatste nacht voorlopig Nou hup ballon, doe je werk!
Ik zit Q ook soms echt aan te kijken van; okeeee en wat bedoel je nu haha? Volgens mij probeert hij namelijk wel echt soms iets duidelijk te maken. Maar ik kan er nog weinig uithalen.
Ja en dan heel gefrustreerd raken als je het niet snapt en als je het wel snapt zie je een hele grote blijdschap op zijn gezicht
Fijn nog even in je eigen bed! Hoop dat je een goede nacht hebt en morgen goed uitgerust kunt gaan bevallen! Ik denk aan je morgen. Enne, ik ben ook echt niet benieuwd naar de naam.